Masa krytyczna

Data: 2013-06-16 16:00:16
Autor: J.F.
Masa krytyczna

po brazylijsku. bylo ? http://www.youtube.com/watch?v=DZHathcQR8k

Ktos zna brazylijski - organizuja tam jeszcze MK ? J.

Data: 2013-06-16 19:25:46
Autor: elmer radi radisson
Masa krytyczna
On 2013-06-16 16:00, J.F. wrote:

Ktos zna brazylijski - organizuja tam jeszcze MK ?

nie ma takiego jezyka.

--

memento lorem ipsum

Data: 2013-06-16 20:42:16
Autor: J.F.
Masa krytyczna
Dnia Sun, 16 Jun 2013 19:25:46 +0200, elmer radi radisson napisa³(a):
On 2013-06-16 16:00, J.F. wrote:
Ktos zna brazylijski - organizuja tam jeszcze MK ?
nie ma takiego jezyka.

Amerykanskiego tez nie ma, co ? :-P

J.

Data: 2013-06-16 21:08:03
Autor: Marek Dyjor
Masa krytyczna
J.F. wrote:
po brazylijsku. bylo ?

http://www.youtube.com/watch?v=DZHathcQR8k

Ktos zna brazylijski - organizuja tam jeszcze MK ?

ja znam tylko watykanski i monakijski :)

Data: 2013-06-16 19:22:12
Autor: masti
Masa krytyczna

monegaski :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-06-16 21:12:56
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Masa krytyczna
W dniu 2013-06-16 16:00, J.F. pisze:

po brazylijsku. bylo ?

Było ...

http://www.youtube.com/watch?v=DZHathcQR8k
Ktos zna brazylijski - organizuja tam jeszcze MK ?

Nie dziwota, że komuś w końcu żyłka pękła. Masa kretyńska to najgłupszy z możliwych sposobów "zaskarbiania" sobie poparcia wśród kierowców ...

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-06-17 01:14:03
Autor: BartekK
Masa krytyczna
[...]

Owszem, tylko powinien zrobić to wirnikowym pługiem śnieżnym. I pojechać od razu odwiedzić jakieś protesty blokujących drogi przez "protestacyjne przechodzenie w kółko. na przejściu". Może by komuś się oczy otwarły, czy takie radosne happeningi powodują cokolwiek poza dobrym samopoczuciem uczestniczących oraz totalnym wkurwieniem całej reszty.

--
| Bartłomiej Kuźniewski

Masa krytyczna