[OT] Masa startuje a ja w robocie ;-(

Data: 2010-04-09 20:20:09
Autor: Borsuk
[OT] Masa startuje a ja w robocie ;-(
Dnia Fri, 09 Apr 2010 18:00:45 +0200, Pawel Ratajczak napisał(a):

Właśnie startuje masa krytyczna w Poznaniu a ja spędzam upojny wieczór w
robocie zamiast się dołączyć do reszty. A wszystko przez pieprzona
delegacje do Zabrza w przyszłym tygodniu.

Ktoś mnie pocieszy? ;-)

Ja mogę... Właśnie wróciłem z równie upojnego popołudnia i wieczoru w robocie. Jedynym co trochę pociesza, to że o tej porze na ulicach o wiele mniej blachosmrodów.

--
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.

[OT] Masa startuje a ja w robocie ;-(