Masakra PiSowców na Facebooku trwa ;))))

Data: 2011-03-26 22:58:47
Autor: Zennon
Masakra PiSowców na Facebooku trwa ;))))
77 000 fanów wydarzenia "Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi"

Zennon

Data: 2011-03-26 16:14:51
Autor: Hans Kloss
Masakra PiSowców na Facebooku trwa ;))))
On 26 Mar, 22:58, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
77 000 fanów wydarzenia "Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi"

Zennon

Miło popatrzyć jak się paltfonstwo swoimi fejzbukami onanizuje ;)
Znak  że jesienią zostanie wyjebane po całości...
J-23

Data: 2011-03-27 00:17:18
Autor: Lorn
Address.invalid>  wrote:
77 000 fanów wydarzenia "Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi"

Zennon

Miło popatrzyć jak się paltfonstwo swoimi fejzbukami onanizuje ;)
Znak  że jesienią zostanie wyjebane po całości...

Miło patrzeć jak prezes obraził tych, którzy są jego wyborcami... Och co za 'WÓC' ;-p

Data: 2011-03-26 17:35:28
Autor: Hans Kloss
Masakra PiSowców na Facebooku trwa ;))))
On 27 Mar, 00:17, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Mi o patrze jak prezes obrazi tych, kt rzy s jego wyborcami...
Obraził kogoś mówieniem prawdy? No to już całkiem splatfonsienie mózgu
ciebie dopadło kobieto...
Btw. klienci biedronek po fejzbukach się nie szlajają, tym bardziej
ucieszne są więc szczytowania zennusia ;)
J-23

Data: 2011-03-27 01:57:08
Autor: Lorn
W dniu 2011-03-27 01:35, Hans Kloss pisze:
On 27 Mar, 00:17, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:

Mi o patrze jak prezes obrazi tych, kt rzy s jego wyborcami...
Obraził kogoś mówieniem prawdy?

Obraził swoich wyborców, a zarazem zareklamował sieć 'biedronek', która ponoć wyzyskuje swoich pracowników.

No to już całkiem splatfonsienie mózgu
ciebie dopadło kobieto...

Staraj się pisowski idioto staraj się...

Btw. klienci biedronek po fejzbukach się nie szlajają, tym bardziej
ucieszne są więc szczytowania zennusia ;)

Żebyś poczuł 'absmak' :> Nie muszą, wystarczy, że z biedronki mają chlebek...

Data: 2011-03-27 10:25:56
Autor: ..heÂŽsk..
On Sun, 27 Mar 2011 01:57:08 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

> [...]

> ucieszne są więc szczytowania zennusia ;)

Żebyś poczuł 'absmak' :> Nie muszą, wystarczy, że z biedronki mają chlebek...

 zastanawiam sie kim w realu jest ten hans? czy tak samo wulgarny  jest w stosunku do bliskich i znajomych? jego zgorzknienie jest  widoczne na kazdym kroku. samotny, biedny, zagubiony czlowieczek.
  http://deklaracjalodzka.pl

Data: 2011-03-27 09:36:57
Autor: Brooks
On Mar 27, 9:25 am, ..he(R)sk.. <same.bigbred...@interia.pl> wrote:
On Sun, 27 Mar 2011 01:57:08 +0100, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> [...]

 jest w stosunku do bliskich i znajomych? jego zgorzknienie jest
 widoczne na kazdym kroku. samotny, biedny, zagubiony czlowieczek.

* My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP)- Hide quoted text -

W realu wyklada towar na pólki ;)

Brooks

Data: 2011-03-27 10:46:44
Autor: Hans Kloss
On 27 Mar, 18:36, Brooks <xixuo...@jadamspam.pl> wrote:

W realu wyklada towar na pólki ;)
 Ot marzenie platfonskich śmieci- żeby innych zrównać do swojego
poziomu umysłowego pokurwienia i materialnej nędzy, zapewne dlatego
popierają tuskodońską bandę szmaciarzy.
J-23

Data: 2011-03-31 11:38:54
Autor: Brooks
On Mar 27, 6:46 pm, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

 Ot marzenie platfonskich śmieci- żeby innych zrównać do swojego
poziomu umysłowego pokurwienia i materialnej nędzy, zapewne dlatego

Nigdy nie slyszales aby doktor matematyki wykladal glazure?
http://victor.com.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=2117

A kto robi paczki w Warszawie? Profesor?
Znam przypadek goscia który z wykladania towaru na pólkach przeszedl
przez wszystkie szczeble na stanowisko dyrektora. Nie jest
najwazniejszy ale wystarczajaco wplywowy obecnie.

Wcale nie jest odosobniony przypadek ze magister filozofii pracuje w
fabryce dzemów w Wielkiej Brytwannie.

A juz zupelnie absurdalnym jest, doszukiwanie sie zwiazków miedzy
popieraniem opcji politycznej a takim a nie innym stanem rzeczy. I nie
imputuj mi wacpan sympatii politycznych. Moge sobie wybierac za kazdym
razem inaczej. Dziekuje laskawie za przychylenie sie do owej prosby.

Brooks

Data: 2011-03-27 18:09:49
Autor: obserwator
Masakra PiSowców na Facebooku trwa ;))))
Brooks <xixuowqq@jadamspam.pl> napisał(a): W realu wyklada towar na pólki ;)

masz lepsza prace na oku, jak niemce zajma szczecinskie dzieki pelowcom?

Data: 2011-03-27 13:13:44
Autor: Brooks
Masakra PiSowców na Facebooku trwa ;))))
On Mar 27, 7:09 pm, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
Brooks <xixuo...@jadamspam.pl> napisa (a):

W realu wyklada towar na p lki ;)

masz lepsza prace na oku, jak niemce zajma szczecinskie dzieki pelowcom?

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Workowanie dobrej, urodzajnej ziemi, na eksport ;)

Brooks

Data: 2011-03-27 10:44:40
Autor: Hans Kloss
Masakra PiSowców na Facebooku trwa ;))))
On 27 Mar, 10:25, ..he(R)sk.. <same.bigbred...@interia.pl> wrote:

 zastanawiam sie
Nie kłam, do tej czynności jesteś fizycznie niezdolny.W archiwum grupy
są na to liczne dowody...
J-23

Data: 2011-03-27 10:25:56
Autor: ..heÂŽsk..

 brawo hans! brawo! http://deklaracjalodzka.pl

Data: 2011-03-27 14:08:30
Autor: Pinocchio

Address.invalid> wrote:
[...]

Słyszałem, że ty Hans onanizowałeś się całe zycie. Teraz stary już jesteś, ręka ci urosła! ;-))))

PhD

Data: 2011-03-27 06:02:13
Autor: Hans Kloss
Masakra PiSowców na Facebooku trwa ;))))
On 27 Mar, 14:08, "Pinocchio" <pinocc...@lorenzini.it> wrote:

S ysza em,
Pierdolisz.....
Słyszałem że swoją siostrę.
J-23

Data: 2011-03-26 23:10:41
Autor: ali
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
77 000 fanów wydarzenia "Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi"

Zennon
dziadostwo lansujesz

spadaj więc dziadu do tego dziadostwa w taniej jatce

Data: 2011-03-27 00:13:08
Autor: Lorn
W dniu 2011-03-27 00:10, ali pisze:
[...]

Nie robisz zakupów w biedronce? :>

Data: 2011-03-27 10:25:56
Autor: ..heÂŽsk..
Masakra PiSowców na Facebooku trwa ;))))

Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a): > 77 000 fanów wydarzenia "Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi"

Data: 2011-03-26 23:32:36
Autor: Lorn
W dniu 2011-03-26 22:58, Zennon pisze:
77 000 fanów wydarzenia "Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi"

Że też Jaruś nic nie kupił Alikowi... Hmm... Czyżby Martunia go przygarnęła? :>

Data: 2011-03-27 10:25:56
Autor: ..heÂŽsk..
On Sat, 26 Mar 2011 23:32:36 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2011-03-26 22:58, Zennon pisze:
> 77 000 fanów wydarzenia "Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi"

Że też Jaruś nic nie kupił Alikowi... Hmm... Czyżby Martunia go przygarnęła? :>

 a moze alik dokonal zywota i spoczal gdzies na powazkach?
 no bo po co jarkacz budowal tam pusty grob?

Data: 2011-03-27 00:37:07
Autor: u2
Masakra PiSowców na Facebooku trwa ;))))
W dniu 2011-03-26 22:58, Zennon pisze:
77 000 fanów wydarzenia "Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi"

Zennon

Masakra, tylu ubogich w Polsce. Jednak Prezes ma racje.

Data: 2011-03-27 14:10:30
Autor: Pinocchio

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d8e78a3$0$2440$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-03-26 22:58, Zennon pisze:
77 000 fanów wydarzenia "Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi"

Zennon

Masakra, tylu ubogich w Polsce. Jednak Prezes ma racje.

Jako były dyrektor PGR, a jednocześnie partyjny kapuś masz zapewne niezłą emeryturę! Mógłbyś czasem wspomóc Dom Spokojnej Starości gdzie  twoi dawni pracownicy zyją w biedzie.

PhD

Data: 2011-03-27 10:25:56
Autor: ..heÂŽsk..
Masakra PiSowców na Facebooku trwa ;))))
On Sat, 26 Mar 2011 22:58:47 +0100, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

77 000 fanów wydarzenia "Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi"
Zennon

 zalosny ten kaczynski. wciaz robi z siebie durnia. tak trzymac!

 http://deklaracjalodzka.pl - 6 175 wpisow od 22.X.2010.

"leszek szczepaniak pisze:
22 lutego 2011 o 21:51

W pełni popieram deklarację, a osoby Jarosława Kaczyńskiego
i jego tragicznie zmarłego brata Lecha traktuję w sposób wykraczający poza przywództwo PIS a nabierający znaczenia narodowych przywódzców i bohaterów."

"TADEUSZ WLAZŁOWSKI pisze:
12 lutego 2011 o 12:51

Popieram i WIERZE ZE NIEDŁUGO TO SIE SKONCZY"

"Ryszard Kowalczyk pisze:
12 lutego 2011 o 12:37

Popieram p. Jarosława Kaczynskiego , Prawo i Sprawiedliwosc Zycze duzo łaskBozych ."

"Leszek Korzeń pisze:
30 stycznia 2011 o 12:42

Stop przemocy i nienawiści w życiu publicznym i mediach! Stanowczo popieram !"

--

bez komentarza ;o)

Data: 2011-03-27 18:15:48
Autor: obserwator
..he?sk.. <same.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 zalosny ten kaczynski. wciaz robi z siebie durnia. tak trzymac!

Po pierwsze nazwisko pisze sie z duzej litery. Po drugie, zalosny jestes ty,
bowiem nie wiadomo na co liczysz jak PO do konca rozsprzeda Polske.

Kto ci bedzie placil za pisanie antypolskich bredni na polskich grupach? Na
wodke ci na pewno nie starczy, groszowy judaszu.

Data: 2011-03-27 14:07:31
Autor: Pinocchio

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201103262159.UTC.imlnj3$fvn$1tioat.net...
77 000 fanów wydarzenia "Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi"

Zennon
Nie trzeba ich masakrować! Pokolenie tych oszołomów niebawem wyginie samo. Starzy juz są więc o ile nie rozpieprzą sie w czasie kolejnej pielgrzymki na świetą ziemię zostanie po nich niebawem zgrabny kopczyk, a o nich nikt nie będzie pamietać.

PhD

Data: 2011-03-27 20:21:10
Autor: A. Filip
Masakra PiSowców na Facebooku trwa [ofensywa ubogich PełOwców]
"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> pisze:
77 000 fanów wydarzenia "Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi"

Zennon

Czyli aż 77 tysięcy ludzi przyznaje się *publicznie* do bycia ubogimi
pod rządami PO? ;-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Lepiej jest wzbogacać swych wrogów po śmierci, niż przyjaciół

Data: 2011-03-27 23:02:52
Autor: wekon
"Zennon"  wrote in message news:201103262159.UTC.imlnj3$fvn$1tioat.net...

77 000 fanów wydarzenia "Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi"

Zennon

-- -- -- -- -- -- -- -- -

zenek cienko, kurwa cienko. wg. danych za rok 2010 liczba żyjących u nas w ubóstwie sięga 2 mln 200 tys. osób, więc to dopiero 3,5 %, więc czego sie tak onanizujesz publicznie? nie ma czym!

wekon

PS. A swoją drogą, spotkałem się z wieloma opiniami, że Prezes tak wspiera Biedronkę, że juz nas (polskich sklepikarzy) całkiem wykończą itd. A on kupił w polskim sklepie, wręcz stwierdził, że najlepiej jakby każdy miał taki komfort. Jak widać WSI24 i GW wciąż skutecznie pokazują jak należy pojmować fakty.

Data: 2011-03-27 23:03:51
Autor: wekon
"wekon"  wrote in message news:4d8fa5fb$0$2451$65785112news.neostrada.pl...

[...]

link:

http://www.tvp.info/informacje/ludzie/wzrosla-liczba-ubogich-w-polsce/2088386

Data: 2011-03-27 23:14:57
Autor: Kaczysta
[...]

To raczej powód do chwały - Facebook to totalny obciach i wiocha!
AZ

Masakra PiSowców na Facebooku trwa ;))))