Masakra PiSowców na Facebooku trwa ;))))

Data: 2011-03-27 23:02:52
Autor: wekon
Masakra PiSowców na Facebooku trwa ;))))
"Zennon"  wrote in message news:201103262159.UTC.imlnj3$fvn$1tioat.net...

77 000 fanów wydarzenia "Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi"

Zennon

zenek cienko, kurwa cienko. wg. danych za rok 2010 liczba żyjących u nas w ubóstwie sięga 2 mln 200 tys. osób, więc to dopiero 3,5 %, więc czego sie tak onanizujesz publicznie? nie ma czym!

wekon

PS. A swoją drogą, spotkałem się z wieloma opiniami, że Prezes tak wspiera Biedronkę, że juz nas (polskich sklepikarzy) całkiem wykończą itd. A on kupił w polskim sklepie, wręcz stwierdził, że najlepiej jakby każdy miał taki komfort. Jak widać WSI24 i GW wciąż skutecznie pokazują jak należy pojmować fakty.

Data: 2011-03-27 23:03:51
Autor: wekon
"wekon"  wrote in message news:4d8fa5fb$0$2451$65785112news.neostrada.pl...

[...]

link:

http://www.tvp.info/informacje/ludzie/wzrosla-liczba-ubogich-w-polsce/2088386

Masakra PiSowców na Facebooku trwa ;))))