Masakra troll trollem pogania

Data: 2012-06-09 12:05:44
Autor: Klin
Masakra troll trollem pogania
  Coraz wyraźniej widać, że dla grupy jedynym ratunkiem może
  być choćby jej przejściowe moderowanie. Agentura "idiotów"
  ją zniszczy a raczej już zniszczyła. Każdy rozsądniejszy
  post przez nią sprowadzany do absurdu a i tych także pojawia
  coraz mniej. Nawet Ci rozsądniejsi nie wytrzymują nerwowo
  i dają się ponieść fali głupoty odpowiadając podobnie.
  Nie będę rzucał nickami niech każdy zrobi sobie rachunek
  sumienia sam.

Data: 2012-06-09 12:19:45
Autor: mkarwan
Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:jqv75t$15ar$1adenine.netfront.net...
[...]

Moderatorami będą chcieli być ci durnie.
Chcesz mieć grupę moderowaną załóż pl.soc.polityka.moderowana
Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do abuse.
Im więcej takich listów interwencyjnych tym szybciej będzie spokój.
Samo się nie zrobi.

Data: 2012-06-09 12:36:36
Autor: Yogi
Dnia Sat, 9 Jun 2012 12:19:45 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Dobry jesteś w te klocki? Podaj mi więcej namiarów na tego skurwysyna
Gzregorza Z vel bully300. Nie będe pisać do tego abuse, sam załatwiam swoje
sprawy!

Data: 2012-06-09 12:40:01
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Policzyłeś już ilu dzisiaj od rana "wsparło kupę" ? --
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie
zrobi" - mkarwan

Data: 2012-06-09 12:40:52
Autor: Yogi
Dnia Sat, 9 Jun 2012 12:40:01 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

mkarwan napisał:

[...]

To przecież ty skurwysynu, cioto pierdolona podszywasz się pod moje konto!
Dopadnę cię gnoju!

Data: 2012-06-11 09:05:02
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <sweet16@liz.ny> napisał w wiadomości news:1fhqv10htfcgs.2domekuubhc3$.dlg40tude.net...
-- "Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie
zrobi" - mkarwan

Jak zwykle kłamiesz.

Data: 2012-06-09 12:51:56
Autor: u2
W dniu 2012-06-09 12:05, Klin > pisze:
[...]

-- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to
news@netfront.net -- -

To jest cala internetowa "brygada" trolli, ktora moze okazac sie jednak
duzo skromniejsza niz mogloby sie wydawac po zalewie chrabiow i zahirow ;-)

Zawsze cel trolli jest jeden : bredzic i judzic.

Data: 2012-06-09 13:04:10
Autor: Yogi
Dnia Sat, 09 Jun 2012 12:51:56 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Powiedz to tej ciocoe Grzegorzowi Z. vel bully300. Ten skurwysyn od samego
początku przypierdolił się do mnie i podszywa sie pod moje konto! Co za
skurwysyn!

Data: 2012-06-09 15:42:52
Autor: jadryś
[...]

Zdecydowanie odradzam moderowanie. Kiedyś przez przypadek zalogowałem się na grupę "Historia", moderatorzy dwa razy tylko pozwolili mi się wypowiedzieć.Mimo tego że nie uzywałem wulgaryzmów czy innych nieobyczajności. Jednym słowem na moderowanych grupach nie ma miejsca na dyskusję, tworzą się kluby wzajemnej adoracji które nie tolerują kogoś o odmiennym zdaniu.

I jaka tam agentura przypuściła atak na psp, - jest to najprawdopodobniej jedna osoba. Wcześniej czy później znudzi mu się ta zabawa.

Data: 2012-06-09 16:22:45
Autor: Klin
W dniu 2012-06-09 15:42, jadryś pisze:

I jaka tam agentura przypuściła atak na psp, - jest to
najprawdopodobniej jedna osoba. Wcześniej czy później znudzi mu się ta
zabawa.

   Agentura wpływu to coś innego niż agentura głupców choć ta może być
   wspierana przez tę pierwszą by udaremnić sensowną dyskusję.
   Obserwator, Przemysław W + Jego Odwrotność, także Idzikowski i paru
   innych to agentura wpływu choć prezentują tu różne stanowiska ale robią
   to w miarę sensownie choć są sterowani przez ośrodki, którym służą.
   Jest tu też cała plejada głupców nie będę wymieniał nicków by dać
   im możliwość poprawy - jeśli głupca nazwiesz głupcem nie pomożesz
   mu a zacznie się zachowywać jeszcze bardziej idiotycznie.

Data: 2012-06-09 14:38:57
Autor:
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):

[...]

no masz. A wami kto steruje, ze takie glupoty wypisujecie o mnie?

Kto tu pisze dla celow propagandowych, to przeciez widac jak na dloni.
Po ch**ja karmicie sami prosowieckie trolle, a pozniej miesza wam sie w
glowie? Uwazajcie bo jeszcze do reszty zglupiejecie.

Data: 2012-06-09 17:02:28
Autor: Klin
W dniu 2012-06-09 16:38, fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
Klin<klin\@wp.pl,

                                         .>  napisał(a):

[...]

   Do Jadrysa mam pewne zrozumienie bo choć idealizuje komunizm robi
   to z przekonania nie na ruble czy inną walutę takie odniosłem
   przynajmniej wrażenie i stara  trzymać się na jakim takim poziomie.
   Bez wulgaryzmów, ma też cechy pozytywne nie atakuje kościoła a nawet
   stara się go bronić przed co zjadliwszymi trollami podobnie
   stara się zachowywać uczciwie co widać po jego stosunku do
   tragedii smoleńskiej - nie będę tu mówił o zamachu niech to rozstrzygną
   specjaliści między sobą.

Data: 2012-06-09 15:12:50
Autor: Observator
Masakra troll trollem pogania
Klin <klin\@wp.pl,

[...]

 aha, macie przekonanie i wiecie , ze tego nie robi za ruble.
 Jednym slowem goowno zrozumieliscie z tekstu o sowiecjiej agenturze, ktory
sami wkleliscie i zreszta sie nie dziwie, bo dla was sowiecki patriota
Jaruzelski, to nadal czlowiek *honoru* i powinnos ie go traktowac z
chrzescijanskim milosierdziem.

Ponadto Pawlak to tez dla was *polski* polityk, a nie jeden z uczestnikow
obalenia z premedytacja przes prosowieckie sluzby pierwszego
niekomunistycznego rzadu Olszewskiego podczas *Nocnej Zmiany*
w ktorej bral udzial wyslannik KGB.

P**olicie jak wlanie typowy prosowiecki troll i rzucanie OSZCZERSTWA jak
esbek, mimo ze ja wiedzac o tych waszych *sympatiach*,  traktuje was  jak
normalnego czlowieka, a nie prosowieckiego provokatora.

Zenada.

Data: 2012-06-09 17:27:50
Autor: Klin
W dniu 2012-06-09 17:12,  Observator pisze:
Klin<klin\@wp.pl,

[...]

   Czy jest człowiekiem honoru powinni oceniać Ci co go znają osobiście
   dla mnie jest człowiekiem cierpiącym a chrześcijanin nawet do swych
   nieprzyjaciół ma się odnosić po ludzku.

   Z tekstu zrozumiałem, że można go łatwo odwrócić i pomyśleć,
   że i jankeska agentura wcale nie musi być lepsza.

Data: 2012-06-09 15:39:29
Autor: Observatore
Masakra troll trollem pogania
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                             ,>

[...]

 jest czlowiekiem *honoru* wlasnie dla Michnika i Urbana ( ktorzy maja wlasnie
korzenie zydowski, tak przez was nietolerowane) oraz calej postsowieckiej
bezpieki, a nie dla niezsowietyzowanych Polakow.

Badzcie wiec chociaz konsekwenti w waszej walce ze spiskami zydowskimi.

Ten *bohaterski jeneral* teraz sie modli do Matki Boskiej, bo za swoje
swinstwa mogl przeciez skoczyc tak jak Kadafi lub Mubarak, a nie zyc nadal w
dobrobycie za to, ze wpedzil cala Polske w obecne bagno.

Data: 2012-06-09 17:48:59
Autor: Klin
Masakra troll trollem pogania
W dniu 2012-06-09 17:39,  Observatore pisze:
Klin<klin\@wp.pl,

                                                                      ,>

[...]

   Zdaje się, że uważasz się za człowieka bez skazy bo we wszystkich
   w koło rzucasz kamieniami.

Data: 2012-06-09 17:11:14
Autor: u2
W dniu 2012-06-09 17:02, Klin > pisze:
  Do Jadrysa mam pewne zrozumienie bo choć idealizuje komunizm robi
  to z przekonania nie na ruble czy inną walutę takie odniosłem
  przynajmniej wrażenie i stara  trzymać się na jakim takim poziomie.

hadrys trollem nie jest, ale z komunista sie nie dyskutuje, do komunisty
strzela sie w obronie wlasnej ;-)

Data: 2012-06-09 15:20:25
Autor: Observatore
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
>   przynajmniej wrażenie i stara  trzymać się na jakim takim poziomie.

hadrys trollem nie jest, ale z komunista sie nie dyskutuje, do komunisty

jadrys jest trollem. Nie mam pewnosci czy to nie jest alter ego *gringo* i
jeszcze innego trolla ktory smieci na tej polskiej grupie.

Obydwaj znaja unikalny jezyk, jeden z jezykow bylej Jugoslawi.. Matador
udowodnil, ze gringo posluguje sie tym jezykiem w sieci, a ja podalem link
ktory pokazuje jak *jadrys* pisze dokladnie w tym samym jezyku w sieci.

Data: 2012-06-09 17:47:30
Autor: u2
W dniu 2012-06-09 17:20,  Observatore pisze:
[...]

To poczytaj definicje trolla, ale ze zrozumieniem.

Data: 2012-06-09 14:41:53
Autor: Obsevatore
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):
W dniu 2012-06-09 15:42, jadryś pisze:

z kims takim jak osobnik o nicku *jadrys* dyskutujecie powaznie, bo to
prosowiecki komuch?

Przeciez nawet pietrzykowskij go olewa.

Data: 2012-06-11 09:47:40
Autor: jadryś
W dniu 2012-06-09 16:22, Klin > pisze:
[...]

Moja teoria jest dość śmiała, ale zakłada to że to ostatnie trollowanie (najprawdopodobniej jednej osoby) to  próba walki z trollowaniem przez bombla i innych nicków jakich używa.

Data: 2012-06-11 10:07:00
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jr47ri$n1k$1node1.news.atman.pl...
[...]

Moim zdaniem to robota Grzegorza Z albo jego klonów. Już wcześniej pisał z anonimowych serwerów na co zwrócił uwagę mkarwan i od tego czasu zaczął się wysyp trolli, a właściwie jedengo trolla używającego wielu nicków. Pod mój też się podszywał. Biedny nieszczęśnik ;).

BBR

BBR

Data: 2012-06-09 16:25:51
Autor: HeÂŽSk
Masakra troll trollem pogania
On Sat, 09 Jun 2012 12:05:44 +0200, Klin <""klin\"@wp.pl,
,"> wrote:

[...]

 dlatego od pewnego czasu omijam psp z daleka.  szkoda czasu dla pscyhopatow. oczywiscie, nie wszyscy
 to idioci ale halastra psycholi zalewa psp od zawsze.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Masakra troll trollem pogania