Masakra w USA. Polka zasztyletowała swoje dziecko

Data: 2012-11-02 11:54:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Masakra w USA. Polka zasztyletowała swoje dziecko
Polka mieszkająca od 12 lat w USA brutalnie zamordowała swojego 7-letniego syna i 5-letnią dziewczynkę, którą się opiekowała w domu w Naperville, na przedmieściach Chicago. Dzieci zostały zabite nożem kuchennym.

Na ciele chłopca stwierdzono 100 ran kłutych, a dziewczynka otrzymała 50 ciosów. 40-letnia Elżbieta P. została w czwartek oskarżona o popełnienie podwójnego morderstwa pierwszego stopnia. Sędzia nie zgodził się na kaucję dla Polki.

Policja odkryła ciała zamordowanych dzieci we wtorek późnym wieczorem w jednym z domów w Naperville, położonym na zachód od Chicago. Elżbieta P. wraz ze swoim 7-letnim synem Justinem opiekowała się 5-letnią Olivią, córką sąsiadki. Z relacji prokuratora stanowego w powiecie DuPage Roberta Berlina wynika, że kobieta zaatakowała dzieci nożem, kiedy nie posłuchały jej i nie poszły spać tylko skakały po łóżku.

Kazała im klęknąć i modlić się. Powiedziała swojemu synowi, że pójdzie do nieba. Zadała mu wiele ran nożem. Dziecko błagało ją o litość- powiedział w rozmowie z PAP prokurator Berlin.
więcej: http://tiny.pl/hkwpc

====================================

Matka Polka, genetyczna katoliczka! Pewnie dziecko pomyliło się odmawiając paciorek! Drugie także!

Data: 2012-11-02 04:01:23
Autor: Tzva Adonai
Masakra w USA. Polka zasztyletowa³a swoje dziecko
Matka Polka, genetyczna katoliczka! Pewnie dziecko pomyli³o siê odmawiaj±c paciorek! Drugie tak¿e!

Pewnie nie wytrzymala psychicznie pracy na trzech etatach i upokorzenia zwiazanego z kupowaniem zywnosci przy pomocy food-stamps w jej local grocery store...

Data: 2012-11-02 09:51:51
Autor: Yogi
Masakra w USA. Polka zasztyletowa³a swoje dziecko
Dnia Fri, 2 Nov 2012 04:01:23 -0700 (PDT), Tzva Adonai napisa³(a):

[...]

Poszukaj ¿ydek w interecie nazwy miasteczka w którym mieszka³a, dowiesz siê
trochê wiêcej na temat. Zacznij w tym miejscu:

http://en.wikipedia.org/wiki/Naperville,_Illinois

Data: 2012-11-02 12:27:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Masakra w USA. Polka zasztyletowa³a swoje dziecko

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:2fe65e79-340c-403c-8589-d830f2d4852agooglegroups.com...
[...]

======================================

I dlatego kaza³a dzieciom odmawiaæ paciorek?

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-11-02 04:30:31
Autor: Tzva Adonai
Masakra w USA. Polka zasztyletowa³a swoje dziecko
I dlatego kaza³a dzieciom odmawiaæ paciorek?

Widocznie nie chciala, zeby ich duszyczki poszly do czyscca...

Data: 2012-11-02 09:48:23
Autor: Yogi
Masakra w USA. Polka zasztyletowa³a swoje dziecko
Dnia Fri, 2 Nov 2012 11:54:46 +0100, Bogdan Idzikowski napisa³(a):

Matka Polka, genetyczna katoliczka! Pewnie dziecko pomyli³o siê odmawiaj±c paciorek! Drugie tak¿e!

Zgadza sie t³umoku, amerykañskie i ruskie wiêzienia wypchane s± katolikami,
wy ateuchy zajmujecie siê tylko i wy³acznie spe³nianiem dobrych uczynków.

Data: 2012-11-02 17:21:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Masakra w USA. Polka zasztyletowa³a swoje dziecko

U¿ytkownik "Yogi" <Yogi@bubu.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k70mfo$27m$1dont-email.me...
[...]

Z twojej wypowiedzi widaæ ¿e¶ katolik, a mi³osierdzie katolickie wprost siê wylewa.

zniesmaczony

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-11-02 12:04:31
Autor: Yogi
Masakra w USA. Polka zasztyletowa³a swoje dziecko
Dnia Fri, 2 Nov 2012 17:21:16 +0100, Bogdan Idzikowski napisa³(a):

[...]

Z twoich wypowiedzi widaæ ¿e¶ obrzezany, co¶ siê z ciebie wylewa, niby
strasznie tego du¿o, ale ¶mierdzi niemi³osiernie.

zniesmaczony

Znowu w³o¿y³e¶ palec miêdzy hemoroidy?

Data: 2012-11-02 19:04:55
Autor: u2
W dniu 2012-11-02 18:04, Yogi pisze:
Z twojej wypowiedzi widaæ ¿e¶ katolik, a mi³osierdzie katolickie wprost siê > wylewa.
Z twoich wypowiedzi widaæ ¿e¶ obrzezany, co¶ siê z ciebie wylewa, niby
strasznie tego du¿o, ale ¶mierdzi niemi³osiernie.

No fakt, bidzik aka pizdzik to ewidentny zydek :-)))

Data: 2012-11-02 14:07:54
Autor: Yogi
Masakra w USA. Polka zasztyletowa³a swoje dziecko
Dnia Fri, 02 Nov 2012 19:04:55 +0100, u2 napisa³(a):

[...]

Przecie¿ sam napisa³:

"O przedwojennym antysemity¼mie wiem tak¿e z opowiadañ ojca.
Jak zauwa¿y³e¶, ¿yjê od dawna, a mój ojciec z pewno¶ci± urodzi³ siê przed moim urodzeniem. ¯y³ w przedwojennej Polsce. Mia³ oczy, które widzia³y. Mia³ uszy, które s³ysza³y. Mia³ mózg, by zapamiêtaæ to, co widzia³ i s³ysza³, by wiele lat pó¼niej o tym opowiedzieæ swojemu potomkowi."

Data: 2012-11-02 20:20:15
Autor: u2
W dniu 2012-11-02 20:07, Yogi pisze:
[...]

No coz, troche mial racji, segregacja lawkowa to fakt, ale to wszystko
wyplynelo po smierci Ziuka. Za czasow Ziuka Zydzi mieli sie niezle w II RP.

Potem mocno sobie zaszkodzili witajac z kwiatami sowieckich okupantow,
no a zydokomuna to zupelnie ich pograzyla.

Data: 2012-11-02 14:36:30
Autor: Yogi
Masakra w USA. Polka zasztyletowa³a swoje dziecko
Dnia Fri, 02 Nov 2012 20:20:15 +0100, u2 napisa³(a):

[...]

To ju¿ nie chodzi o to, pi¼dzik ma chorobliwe obsesje na punkcie
katolicyzmu, ale ju¿ g³eboko wierz±cy rabin nie powoduje u niego takich
samych drgawek, je¿eli po³±czymy ze sob± te dwie rzeczy, to wychodzi z tego
bardzo typowy ¿yd, co¶ na wzór tych z scp.

Data: 2012-11-03 00:19:32
Autor: u2
W dniu 2012-11-02 20:36, Yogi pisze:
[...]

Bo ja wiem, sciepa to typowe zgromadzenie roznych lewackich szui. Trudno
tam o prawicowca. Nie mozna uogolniac, ze wszyscy Zydzi tacy sa.

Data: 2012-11-03 10:55:26
Autor: Yogi
Masakra w USA. Polka zasztyletowa³a swoje dziecko
Dnia Sat, 03 Nov 2012 00:19:32 +0100, u2 napisa³(a):

[...]

Zgoda, ale nie bardzo wiem jak mo¿na to odnie¶æ do pi¼dzika, bo z niego ani
prawicowiec, ani co¶ lepszego ni¿ szuja. Czym ró¿ni± siê pogl±dy pi¼dzika
od pogl±dów Urbana?
Nie mozna uogolniac, ze wszyscy Zydzi tacy sa.

Uogólnienie polega na tym, aby rozszerzyæ wypowied¼ przeciwnika poza jej
naturaln± granicê, interpretowaæ j± mo¿liwie ogólnikowo, akceptowaæ j± w
jak najszerszym sensie i traktowaæ przesadnie, a ja wskazuje na widoczne
podobieñstwa miêdzy be³kotem pi¼dzika i be³kotem grupy ¿ydów z scp, a nie
¿ydów w znaczeniu "wszyscy". Osobnik którego drêcz± obsesje na punkcie
religii, nie bêdzie robi³ wyj±tków, pi¼dzik chêtnie kopnie katolika czy
muzu³manina, ale nie znajdziemy w jego ¶mieciach ani s³owa na temat
judaistów, a to w 9 przypadkach na 10, ¶wiadczy o tym, ¿e mamy do czynienia
z typowym zboczonym ¿ydkiem którego drêcz± obsesje wyniesione z rodzinnego
domu.

Data: 2012-11-03 18:09:26
Autor: u2
W dniu 2012-11-03 16:55, Yogi pisze:
[...]

Ten pizdzik to ewidentnie zydek, bo cytuje jedynie sluszna linie
rewelsztajna i GWna. Dlatego niczym nie rozni sie od niedorzecznika
stanu wojennego :-)))

> [...]
z typowym zboczonym ¿ydkiem którego drêcz± obsesje wyniesione z rodzinnego

Owszem pizdzik ma obsesje na naszym (nie zydkow) punkcie dlatego
psychola umiescilem tam gdzie jego miejsce, czyli w kanale sciekowym ;-)

Data: 2012-11-03 12:09:08
Autor: Chiron
Masakra w USA. Polka zasztyletowa³a swoje dziecko
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50941cf2$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dobrze- tylko nie wolno rozpatrywaæ tego w oderwaniu od europejskich realiów. Zaproponowa³em Idzikowi, ¿eby poszuka³ sobie, który kraj mia³ w okresie miêdzywojennym antysemickie prawo (wcze¶niej, ni¿ Niemcy). By³ te¿ kraj, który (prosi³em, ¿eby napisa³ dlaczego) wprowadzi³ wrêcz filosemickie prawo- choæ spo³eczeñstwo by³o antysemickie. Bez tego przecie¿ nie da sie zrozumieæ,  co siê dzia³o w Polsce. Poza tym jego "polski antysemityzm" oparty jest na tatusiowych opowiadaniach i..."Ziemi obiecanej" Reymonta(sic!). Naprawdê- ja tego nie wymysli³em. I nawet nie potrafi wskazaæ antysemickich motywów w tej ksi±¿ce (bêd±cej przeciez fikcj± literack±)- wiêc o antypolskie nawet nie pyta³em.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-03 12:22:03
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-03 12:09, Chiron pisze:
 I nawet nie potrafi wskazaæ antysemickich motywów w tej ksi±¿ce (bêd±cej przeciez fikcj± literack±)- wiêc o antypolskie nawet nie pyta³em.

A jednak oddaj±c± do¶æ wiernie ¿ycie w kapitalistycznym raju, jakim by³a przemys³owa £ód¼. London podobnie opisywa³ realia ¿ycia w innym kapitalistycznym raju - tym za oceanem.

Data: 2012-11-03 13:19:00
Autor: Chiron
Masakra w USA. Polka zasztyletowa³a swoje dziecko
U¿ytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k72up0$sld$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tyle, ¿e naprawdê trudno tam siê doszukaæ polskiego antysemityzmu. ¯ydowski i niemiecki antypolonizm jest tam widoczny

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-03 20:29:37
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-03 13:19, Chiron pisze:
[...]

Pisa³e¶ o literackiej fikcji, pewnie maj±c na my¶li twórczo¶æ, choæby Ziemkiewicza. I jak to nie by³o o ¿ydowskim spisku - a ¿ydowska zmowa wzglêdem interesów  Borowieckiego?

Data: 2012-11-03 23:17:05
Autor: Chiron
Masakra w USA. Polka zasztyletowa³a swoje dziecko
U¿ytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k73rb5$bql$1node1.news.atman.pl...
[...]

Bogu¶ stwierdzi³, ¿e w "Ziemi obiecanej" jest sporo o polskim antysemityzmie- i na dodatek potraktowa³ tê literaturê jako ¼ród³o:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-04 12:13:36
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-03 23:17, Chiron pisze:
[...]

Sorry, faktycznie moja odpowied¼ mija³a siê z sensem Twojego stwierdzenia.

Data: 2012-11-03 11:53:00
Autor: Chiron
Masakra w USA. Polka zasztyletowa³a swoje dziecko
U¿ytkownik "Yogi" <Yogi@bubu.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k715mb$5vq$1dont-email.me...
> [...]

Mia³ uszy, które s³ysza³y. Mia³ mózg, by zapamiêtaæ to, co widzia³ i
s³ysza³, by wiele lat pó¼niej o tym opowiedzieæ swojemu potomkowi."

Eee- po prostu leming. I jak mu revelstein nie napisze, co ma my¶leæ- to on za cholerê nie wie.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-03 10:56:56
Autor: Yogi
Masakra w USA. Polka zasztyletowa³a swoje dziecko
Dnia Sat, 3 Nov 2012 11:53:00 +0100, Chiron napisa³(a):

> [...]

Eee- po prostu leming. I jak mu revelstein nie napisze, co ma my¶leæ- to on za cholerê nie wie.

Ja nie twierdzê, ¿e pi¼dzik jest czym¶ lepszym od leminga, ale obsesje nie
pojawiaj± siê u ludzi bez ¿adnego powodu, zawsze jest jakie¶ ¼ród³o.
Ateista czy komunista jest w równym stopniu krytyczny wobec ka¿dej religii,
pi¼dzik jest monotematyczny i ¿eby by³o ¶mieszniej, twierdzi, ¿e siê modli,
chocia¿ nie powie do kogo. W czasie wojny, Urban z matk± chodzi³ regularnie
do katolickiego ko¶cio³a, ale nie robi³ tego z potrzeby modlitwy, raz
szuja, zawsze szuja, bez wzglêdu na to jaki kapelusz za³o¿y.

Data: 2012-11-02 13:08:34
Autor: Neko
Masakra w USA. Polka zasztyletowała swoje dziecko
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Polka mieszkająca od 12 lat w USA brutalnie zamordowała swojego 7-letniego syna i 5-letnią dziewczynkę, którą się opiekowała w domu w Naperville, na przedmieściach Chicago. Dzieci zostały zabite nożem kuchennym.

Nie rób sensacji. Zabójstwo dwóch osób to jeszcze nie masakra.

Data: 2012-11-02 13:21:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:5093b7f1$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Szczególnie, jeśli robi to matka Polka katoliczka. W Polsce normalny codzienny obrazek!

Data: 2012-11-02 13:22:28
Autor: Neko
Masakra w USA. Polka zasztyletowała swoje dziecko
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w

Szczególnie, jeśli robi to matka Polka katoliczka. W Polsce normalny codzienny obrazek!

Że jaki obrazek? Codziennie w Polsce matka morduje swoje dzieci?

Rany boskie, człowieku, gdzieś ty się wychował i gdzie cię trzymali ?!

Data: 2012-11-02 14:06:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:5093bb27$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz rację. Trochę podkoloryzowałem. Niemal codzienny.
A to na potwierdzenie:

Szok! Matka zabiła dwójkę dzieci, bo ludzie by jej dokuczali!
http://www.fakt.pl/Matka-zabila-dzieci-bo-ludzie-by-dokuczali-Matka-zabila-dzieci,artykuly,184438,1.html
Potworność! Matka ugotowała i zmieliła córeczkę!
http://www.fakt.pl/Matka-urodzila-coreczke-a-potem-ja-udusila-i-zmielila-Zwloki-coreczki-rozdrobnila-w-maszynce-do-mielenia-miesa,artykuly,170144,1.html

Nie chciało mi się dalej szukać!

Data: 2012-11-02 14:14:46
Autor: Neko
[...]

BiorÄ…c pod uwagÄ™, ze rok ma zwykle 365 dni to te dwa  przypadki
implikują następujący fakt: ROK DLA IDZIKOWSKIEGO LICZY DWA DNI !!!

Bo rozumiem, że te dwie matki zabiły swoje dzieci w odstepstwie czasowym
wynoszÄ…cym przynajmniej jednÄ… dobÄ™?

Jeśli zaś zabiły w tym samym dniu to konkluzja jest jeszcze bardziej
przerażająca:

ROK DLA IDZIKOWSKIEGO LICZY JEDEN DZIEŃ !

Szczere kondolencje, naprawdę szczerze współczuje!

Data: 2012-11-02 14:34:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:5093c771$0$26684$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Proponuję żebyś opuścił ten sarkastyczny ton i poddał się wymowie faktów:
rok        liczba maÅ‚oletnich ofiar zabójstw
2007    37
2008    24
2009    16
2010    19
2011    24
http://tiny.pl/hkw4x

I może jescze to:
"W Polsce co roku mordowanych jest kilkanaścioro dzieci. Nie wszystkie są ofiarami maniaków seksualnych, którzy chore żądze zaspakajają poprzez gwałt i molestowanie. Niektórzy mordercy zabijają, by rozładować swoje emocje. - To brzmi strasznie, ale dziecko jest dla zabójcy łatwą ofiarą. Nie ma wystarczającej siły, by się obronić, więc nietrudno je zdominować. Sfrustrowani, chcieliby się rozładować na dorosłym, a ten jest zagrażającym, więc wybierają dziecko - mówi serwisowi NaSygnale.pl Jan Gołębiowski, który wiele razy pracował przy podobnych sprawach...."
więcej: http://tiny.pl/hkw4c

współczujący twojej ignorancji i zaślepieniu

Data: 2012-11-02 14:37:33
Autor: Neko
[...]

A ilu z tych w/w przypadków zabójstw dokonały MATKI KATOLICZKI ?

Skąd wiadomo, że były katoliczkami?

Data: 2012-11-02 16:31:08
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5093d4bd$0$1217$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Projekcja, Panie Szanowny, projekcja. Na dodatek- logiki Ci brak. Odpowiedz: skąd wiadomo, że to katoliczki?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-02 14:12:10
Autor: Jusuf

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5093ba9a$0$26689$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dlaczego Polacy i w kraju i za granicą mają depresje? Codzienny obrazek. A od 2013 zaprogramował nam reżim dopiero żniwa. I tu źle i za granicą jeszcze gorzej. Nie ma miejsca dla nas już na tej ziemi, tak jesteśmy zniewoleni i upodleni. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-02 14:24:58
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5093ba9a$0$26689$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czyli- Twoja mamusia nie była katoliczką. Inaczej byś już nie żył. Oczywiście- ja też codziennie obserwuję, jak matki- katoliczki po zamordowaniu swych dzieci idą do spowiedzi. Tylko mi już taki widok spowszedniał.
Boguś- ja idę do pracy, i Ci zazdroszczę: siedziszz sobie na emeryturce, nałoisz się od rana- a ja muszę pracować. Chlapnąć sobie mogę dopiero w sobotę. Fajne jest jednak życie emeryta. Nie ma co. Tylko uważać trzeba, żeby nie przesadzić. Ty- sądząc z tego, co piszesz- raczysz się czeskimi wódeczkami. Ja preferuję krajowe produkty

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-02 14:34:57
Autor: Neko
Masakra w USA. Polka zasztyletowała swoje dziecko
Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał

[...]

Po pierwsze Idzik nie ma emerytury tylko RENTE socjalna (556,43 zł netto)

Po drugie Idzik lubuje się w rozpuszczalnikach (bo są duuuzo tańsze). :-)

Data: 2012-11-02 14:41:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k70hja$1m5$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jesteś na dobrej drodze, żeby osiągnąć to, co ja. Pod warunkiem, że masz opłacaną składkę emerytalną i potrafisz wytrwać w pracy kilkadziesiąt lat.
Reszta twojego postu - typowa. Znów przypie***dalasz się do mnie. Widać tacy, jak ty inaczej nie potrafią.

współczujący

Masakra w USA. Polka zasztyletowała swoje dziecko