Masakra w USA. Polka zasztyletowa艂a swoje dziecko

Data: 2012-11-02 13:08:34
Autor: Neko
Masakra w USA. Polka zasztyletowa艂a swoje dziecko
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂

Polka mieszkaj膮ca od 12 lat w USA brutalnie zamordowa艂a swojego 7-letniego syna i 5-letni膮 dziewczynk臋, kt贸r膮 si臋 opiekowa艂a w domu w Naperville, na przedmie艣ciach Chicago. Dzieci zosta艂y zabite no偶em kuchennym.

Nie r贸b sensacji. Zab贸jstwo dw贸ch os贸b to jeszcze nie masakra.

Data: 2012-11-02 13:21:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Masakra w USA. Polka zasztyletowa艂a swoje dziecko

U偶ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5093b7f1$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Szczeg贸lnie, je艣li robi to matka Polka katoliczka. W Polsce normalny codzienny obrazek!

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-11-02 13:22:28
Autor: Neko
Masakra w USA. Polka zasztyletowa艂a swoje dziecko
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w

Szczeg贸lnie, je艣li robi to matka Polka katoliczka. W Polsce normalny codzienny obrazek!

呕e jaki obrazek? Codziennie w Polsce matka morduje swoje dzieci?

Rany boskie, cz艂owieku, gdzie艣 ty si臋 wychowa艂 i gdzie ci臋 trzymali ?!

Data: 2012-11-02 14:06:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Masakra w USA. Polka zasztyletowa艂a swoje dziecko

U偶ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5093bb27$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz racj臋. Troch臋 podkoloryzowa艂em. Niemal codzienny.
A to na potwierdzenie:

Szok! Matka zabi艂a dw贸jk臋 dzieci, bo ludzie by jej dokuczali!
http://www.fakt.pl/Matka-zabila-dzieci-bo-ludzie-by-dokuczali-Matka-zabila-dzieci,artykuly,184438,1.html
Potworno艣膰! Matka ugotowa艂a i zmieli艂a c贸reczk臋!
http://www.fakt.pl/Matka-urodzila-coreczke-a-potem-ja-udusila-i-zmielila-Zwloki-coreczki-rozdrobnila-w-maszynce-do-mielenia-miesa,artykuly,170144,1.html

Nie chcia艂o mi si臋 dalej szuka膰!

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-11-02 14:14:46
Autor: Neko
[...]

Bior膮c pod uwag臋, ze rok ma zwykle 365 dni to te dwa  przypadki
implikuj膮 nast臋puj膮cy fakt: ROK DLA IDZIKOWSKIEGO LICZY DWA DNI !!!

Bo rozumiem, 偶e te dwie matki zabi艂y swoje dzieci w odstepstwie czasowym
wynosz膮cym przynajmniej jedn膮 dob臋?

Je艣li za艣 zabi艂y w tym samym dniu to konkluzja jest jeszcze bardziej
przera偶aj膮ca:

ROK DLA IDZIKOWSKIEGO LICZY JEDEN DZIE艃 !

Szczere kondolencje, naprawd臋 szczerze wsp贸艂czuje!

Data: 2012-11-02 14:34:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Masakra w USA. Polka zasztyletowa艂a swoje dziecko

U偶ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5093c771$0$26684$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Proponuj臋 偶eby艣 opu艣ci艂 ten sarkastyczny ton i podda艂 si臋 wymowie fakt贸w:
rok        liczba ma艂oletnich ofiar zab贸jstw
2007    37
2008    24
2009    16
2010    19
2011    24
http://tiny.pl/hkw4x

I mo偶e jescze to:
"W Polsce co roku mordowanych jest kilkana艣cioro dzieci. Nie wszystkie s膮 ofiarami maniak贸w seksualnych, kt贸rzy chore 偶膮dze zaspakajaj膮 poprzez gwa艂t i molestowanie. Niekt贸rzy mordercy zabijaj膮, by roz艂adowa膰 swoje emocje. - To brzmi strasznie, ale dziecko jest dla zab贸jcy 艂atw膮 ofiar膮. Nie ma wystarczaj膮cej si艂y, by si臋 obroni膰, wi臋c nietrudno je zdominowa膰. Sfrustrowani, chcieliby si臋 roz艂adowa膰 na doros艂ym, a ten jest zagra偶aj膮cym, wi臋c wybieraj膮 dziecko - m贸wi serwisowi NaSygnale.pl Jan Go艂臋biowski, kt贸ry wiele razy pracowa艂 przy podobnych sprawach...."
wi臋cej: http://tiny.pl/hkw4c

wsp贸艂czuj膮cy twojej ignorancji i za艣lepieniu
--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-11-02 14:37:33
Autor: Neko
[...]

A ilu z tych w/w przypadk贸w zab贸jstw dokona艂y MATKI KATOLICZKI ?

Sk膮d wiadomo, 偶e by艂y katoliczkami?

Data: 2012-11-02 15:13:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Masakra w USA. Polka zasztyletowa艂a swoje dziecko

U偶ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5093ccc8$0$1303$65785112news.neostrada.pl...

Nie b艂aznuj!
--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-11-02 16:31:08
Autor: Chiron
Masakra w USA. Polka zasztyletowa艂a swoje dziecko
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5093d4bd$0$1217$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Projekcja, Panie Szanowny, projekcja. Na dodatek- logiki Ci brak. Odpowiedz: sk膮d wiadomo, 偶e to katoliczki?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-02 14:12:10
Autor: Jusuf

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5093ba9a$0$26689$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dlaczego Polacy i w kraju i za granic膮 maj膮 depresje? Codzienny obrazek. A od 2013 zaprogramowa艂 nam re偶im dopiero 偶niwa. I tu 藕le i za granic膮 jeszcze gorzej. Nie ma miejsca dla nas ju偶 na tej ziemi, tak jeste艣my zniewoleni i upodleni. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-02 14:24:58
Autor: Chiron
Masakra w USA. Polka zasztyletowa艂a swoje dziecko
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5093ba9a$0$26689$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czyli- Twoja mamusia nie by艂a katoliczk膮. Inaczej by艣 ju偶 nie 偶y艂. Oczywi艣cie- ja te偶 codziennie obserwuj臋, jak matki- katoliczki po zamordowaniu swych dzieci id膮 do spowiedzi. Tylko mi ju偶 taki widok spowszednia艂.
Bogu艣- ja id臋 do pracy, i Ci zazdroszcz臋: siedziszz sobie na emeryturce, na艂oisz si臋 od rana- a ja musz臋 pracowa膰. Chlapn膮膰 sobie mog臋 dopiero w sobot臋. Fajne jest jednak 偶ycie emeryta. Nie ma co. Tylko uwa偶a膰 trzeba, 偶eby nie przesadzi膰. Ty- s膮dz膮c z tego, co piszesz- raczysz si臋 czeskimi w贸deczkami. Ja preferuj臋 krajowe produkty

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-02 14:34:57
Autor: Neko
Masakra w USA. Polka zasztyletowa艂a swoje dziecko
U偶ytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisa艂

[...]

Po pierwsze Idzik nie ma emerytury tylko RENTE socjalna (556,43 z艂 netto)

Po drugie Idzik lubuje si臋 w rozpuszczalnikach (bo s膮 duuuzo ta艅sze). :-)

Data: 2012-11-02 14:41:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Masakra w USA. Polka zasztyletowa艂a swoje dziecko

U偶ytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k70hja$1m5$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jeste艣 na dobrej drodze, 偶eby osi膮gn膮膰 to, co ja. Pod warunkiem, 偶e masz op艂acan膮 sk艂adk臋 emerytaln膮 i potrafisz wytrwa膰 w pracy kilkadziesi膮t lat.
Reszta twojego postu - typowa. Zn贸w przypie***dalasz si臋 do mnie. Wida膰 tacy, jak ty inaczej nie potrafi膮.

wsp贸艂czuj膮cy