Masakra w USA. Polka zasztyletowała swoje dziecko

Data: 2012-11-02 09:48:23
Autor: Yogi
Masakra w USA. Polka zasztyletowała swoje dziecko
Dnia Fri, 2 Nov 2012 11:54:46 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Matka Polka, genetyczna katoliczka! Pewnie dziecko pomyliło się odmawiając paciorek! Drugie także!

Zgadza sie tłumoku, amerykańskie i ruskie więzienia wypchane są katolikami,
wy ateuchy zajmujecie się tylko i wyłacznie spełnianiem dobrych uczynków.

Data: 2012-11-02 17:21:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Yogi" <Yogi@bubu.com> napisał w wiadomości news:k70mfo$27m$1dont-email.me...
[...]

Z twojej wypowiedzi widać żeś katolik, a miłosierdzie katolickie wprost się wylewa.

zniesmaczony

Data: 2012-11-02 12:04:31
Autor: Yogi
Dnia Fri, 2 Nov 2012 17:21:16 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Z twoich wypowiedzi widać żeś obrzezany, coś się z ciebie wylewa, niby
strasznie tego dużo, ale śmierdzi niemiłosiernie.

zniesmaczony

Znowu włożyłeś palec między hemoroidy?

Data: 2012-11-02 19:04:55
Autor: u2
W dniu 2012-11-02 18:04, Yogi pisze:
Z twojej wypowiedzi widać żeś katolik, a miłosierdzie katolickie wprost się > wylewa.
Z twoich wypowiedzi widać żeś obrzezany, coś się z ciebie wylewa, niby
strasznie tego dużo, ale śmierdzi niemiłosiernie.

No fakt, bidzik aka pizdzik to ewidentny zydek :-)))

Data: 2012-11-02 14:07:54
Autor: Yogi
Dnia Fri, 02 Nov 2012 19:04:55 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Przecież sam napisał:

"O przedwojennym antysemityźmie wiem także z opowiadań ojca.
Jak zauważyłeś, żyję od dawna, a mój ojciec z pewnością urodził się przed moim urodzeniem. Żył w przedwojennej Polsce. Miał oczy, które widziały. Miał uszy, które słyszały. Miał mózg, by zapamiętać to, co widział i słyszał, by wiele lat później o tym opowiedzieć swojemu potomkowi."

Data: 2012-11-02 20:20:15
Autor: u2
Przecież sam napisał:

[...]

No coz, troche mial racji, segregacja lawkowa to fakt, ale to wszystko
wyplynelo po smierci Ziuka. Za czasow Ziuka Zydzi mieli sie niezle w II RP.

Potem mocno sobie zaszkodzili witajac z kwiatami sowieckich okupantow,
no a zydokomuna to zupelnie ich pograzyla.

Data: 2012-11-02 14:36:30
Autor: Yogi

Przecież sam napisał:

[...]

To już nie chodzi o to, piździk ma chorobliwe obsesje na punkcie
katolicyzmu, ale już głeboko wierzący rabin nie powoduje u niego takich
samych drgawek, jeżeli połączymy ze sobą te dwie rzeczy, to wychodzi z tego
bardzo typowy żyd, coś na wzór tych z scp.

Data: 2012-11-03 00:19:32
Autor: u2
W dniu 2012-11-02 20:36, Yogi pisze:
[...]

Bo ja wiem, sciepa to typowe zgromadzenie roznych lewackich szui. Trudno
tam o prawicowca. Nie mozna uogolniac, ze wszyscy Zydzi tacy sa.

Data: 2012-11-03 10:55:26
Autor: Yogi
Dnia Sat, 03 Nov 2012 00:19:32 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Zgoda, ale nie bardzo wiem jak można to odnieść do piździka, bo z niego ani
prawicowiec, ani coś lepszego niż szuja. Czym różnią się poglądy piździka
od poglądów Urbana?
Nie mozna uogolniac, ze wszyscy Zydzi tacy sa.

Uogólnienie polega na tym, aby rozszerzyć wypowiedź przeciwnika poza jej
naturalną granicę, interpretować ją możliwie ogólnikowo, akceptować ją w
jak najszerszym sensie i traktować przesadnie, a ja wskazuje na widoczne
podobieństwa między bełkotem piździka i bełkotem grupy żydów z scp, a nie
żydów w znaczeniu "wszyscy". Osobnik którego dręczą obsesje na punkcie
religii, nie będzie robił wyjątków, piździk chętnie kopnie katolika czy
muzułmanina, ale nie znajdziemy w jego śmieciach ani słowa na temat
judaistów, a to w 9 przypadkach na 10, świadczy o tym, że mamy do czynienia
z typowym zboczonym żydkiem którego dręczą obsesje wyniesione z rodzinnego
domu.

Data: 2012-11-03 18:09:26
Autor: u2
W dniu 2012-11-03 16:55, Yogi pisze:
[...]

Ten pizdzik to ewidentnie zydek, bo cytuje jedynie sluszna linie
rewelsztajna i GWna. Dlatego niczym nie rozni sie od niedorzecznika
stanu wojennego :-)))

> [...]
z typowym zboczonym żydkiem którego dręczą obsesje wyniesione z rodzinnego

Owszem pizdzik ma obsesje na naszym (nie zydkow) punkcie dlatego
psychola umiescilem tam gdzie jego miejsce, czyli w kanale sciekowym ;-)

Data: 2012-11-03 12:09:08
Autor: Chiron
Przecież sam napisał:

[...]

Dobrze- tylko nie wolno rozpatrywać tego w oderwaniu od europejskich realiów. Zaproponowałem Idzikowi, żeby poszukał sobie, który kraj miał w okresie międzywojennym antysemickie prawo (wcześniej, niż Niemcy). Był też kraj, który (prosiłem, żeby napisał dlaczego) wprowadził wręcz filosemickie prawo- choć społeczeństwo było antysemickie. Bez tego przecież nie da sie zrozumieć,  co się działo w Polsce. Poza tym jego "polski antysemityzm" oparty jest na tatusiowych opowiadaniach i..."Ziemi obiecanej" Reymonta(sic!). Naprawdę- ja tego nie wymysliłem. I nawet nie potrafi wskazać antysemickich motywów w tej książce (będącej przeciez fikcją literacką)- więc o antypolskie nawet nie pytałem.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-03 12:22:03
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-03 12:09, Chiron pisze:
 I nawet nie potrafi wskazać antysemickich motywów w tej książce (będącej przeciez fikcją literacką)- więc o antypolskie nawet nie pytałem.

A jednak oddającą dość wiernie życie w kapitalistycznym raju, jakim była przemysłowa Łódź. London podobnie opisywał realia życia w innym kapitalistycznym raju - tym za oceanem.

Data: 2012-11-03 13:19:00
Autor: Chiron
Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k72up0$sld$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tyle, że naprawdę trudno tam się doszukać polskiego antysemityzmu. Żydowski i niemiecki antypolonizm jest tam widoczny

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-03 20:29:37
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-03 13:19, Chiron pisze:
[...]

Pisałeś o literackiej fikcji, pewnie mając na myśli twórczość, choćby Ziemkiewicza. I jak to nie było o żydowskim spisku - a żydowska zmowa względem interesów  Borowieckiego?

Data: 2012-11-03 23:17:05
Autor: Chiron
Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k73rb5$bql$1node1.news.atman.pl...
[...]

Boguś stwierdził, że w "Ziemi obiecanej" jest sporo o polskim antysemityzmie- i na dodatek potraktował tę literaturę jako źródło:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-04 12:13:36
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-03 23:17, Chiron pisze:
[...]

Sorry, faktycznie moja odpowiedź mijała się z sensem Twojego stwierdzenia.

Data: 2012-11-03 11:53:00
Autor: Chiron

Przecież sam napisał:

[...]

Eee- po prostu leming. I jak mu revelstein nie napisze, co ma myśleć- to on za cholerę nie wie.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-03 10:56:56
Autor: Yogi

Przecież sam napisał:

[...]

Ja nie twierdzę, że piździk jest czymś lepszym od leminga, ale obsesje nie
pojawiają się u ludzi bez żadnego powodu, zawsze jest jakieś źródło.
Ateista czy komunista jest w równym stopniu krytyczny wobec każdej religii,
piździk jest monotematyczny i żeby było śmieszniej, twierdzi, że się modli,
chociaż nie powie do kogo. W czasie wojny, Urban z matką chodził regularnie
do katolickiego kościoła, ale nie robił tego z potrzeby modlitwy, raz
szuja, zawsze szuja, bez względu na to jaki kapelusz założy.

Masakra w USA. Polka zasztyletowała swoje dziecko