Maska opel 6mm i 8mm jaka roznica?

Data: 2009-05-06 22:15:55
Autor: Adam
Maska opel 6mm i 8mm jaka roznica?
Witam!
Ktos moze mi napisac czym roznia sie maski do Opla Astry F? Widze na allegro ze sa 6mm i 8mm, ale nikt nie opisuje czego to rozmiar. O co chodzi?
Pozdrawiam!

Data: 2009-05-06 22:33:34
Autor: Adam Franik
Dnia Wed, 6 May 2009 22:15:55 +0200, Adam napisał(a):

[...]

Maski różnią się rozstawem śrub mocujących do zawiasów. Kup jakąkolwiek.
Jak nie podejdzie to sie w zawiasie wywierci nowy otwór i po sprawie. Też
tak miałem :)
--
pozdrawiam,
Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

Data: 2009-05-07 08:46:02
Autor: emes
Maska opel 6mm i 8mm jaka roznica?

Maski różnią się rozstawem śrub mocujących do zawiasów. Kup jakąkolwiek.
Jak nie podejdzie to sie w zawiasie wywierci nowy otwór i po sprawie. Też

kup se maske od zuka, szlifierke katowa kupisz w obi za 40 zl i wytniesz sobie po wymiar
MSPANC

Data: 2009-05-07 03:17:21
Autor: adam.franik
On 7 Maj, 08:46, "emes" <e...@lubie.zaby.pl> wrote:
> [...]

kup se maske od zuka, szlifierke katowa kupisz w obi za 40 zl i wytniesz

Ale to nie żadna rzeżba. Rozstaw śrub mocujacych maske przed liftem
byl wiekszy niż po lifcie. Zawiasy to takie wąsy. Jak zakladasz nowsza
maske to musisz w zawiasie nawiercić otwór troche bliżej i go
nagwintować.
--
pozdrawiam,
Adam F.

Data: 2009-05-07 20:45:57
Autor: WIHEDCNF
Maska opel 6mm i 8mm jaka roznica?

Użytkownik <adam.franik@gmail.com>

cytat:
[...]

I uważasz, że ma sens wiercenie dziur, gwintowanie, pozostawianie bezużytecznych otworów, skoro moze kupić dokładnie za te samą cenę maskę, które pasuje idealnie?
--
pozdrawiam,
Adam F.

Data: 2009-05-07 20:47:54
Autor: Alex81
Maska opel 6mm i 8mm jaka roznica?
In article <gtvarq$9gf$1@mx1.internetia.pl>, 23pr@hwdp.nl says...
[ciach]
Ja osobiście uważam że zacytowanie cudzej sygnaturki jako właśnej jest przynajmniej skrajnie żenujące...

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-05-07 23:33:47
Autor: WIHEDCNF
Maska opel 6mm i 8mm jaka roznica?

Użytkownik "Alex81"

cytat:
"Ja osobiście uważam że zacytowanie cudzej sygnaturki jako właśnej jest
przynajmniej skrajnie żenujące..."

1. "właśnej"- co to znaczy?
2. przed "że" piszemy przecinek ","

Mniemam, że Twoje błędy ortograficzne już nie są tak skrajnie żenujące...buraku.

Data: 2009-05-08 07:06:15
Autor: Alex81
Maska opel 6mm i 8mm jaka roznica?
In article <gtvkmg$qh5$1@mx1.internetia.pl>, 23pr@hwdp.nl says...
cytat:
"Ja osobiście uważam że zacytowanie cudzej sygnaturki jako właśnej jest
przynajmniej skrajnie żenujące..."

1. "właśnej"- co to znaczy?
Literówka.

2. przed "że" piszemy przecinek ","
Mój błąd, późno już ;)

Mniemam, że Twoje błędy ortograficzne już nie są tak skrajnie żenujące...buraku.
Owszem, chwały mi nie przynoszą.

Btw: ale nie jest Ci tak choć trochę głupio, że podpisałeś się jako Adam, kopiując jego sygnaturkę? I jeszcze się czepiasz wieczorową porą.... :P

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-05-07 23:58:07
Autor: Adam Franik
Dnia Thu, 7 May 2009 20:47:54 +0200, Alex81 napisał(a):

Ja osobiście uważam że zacytowanie cudzej sygnaturki jako właśnej jest przynajmniej skrajnie żenujące...

Daj spokój. Chłopak odreagowuje po ciężkiej maturze ;) Nie ma sensu
dyskutować z pacjentem.
--
pozdrawiam,
Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

Data: 2009-05-07 09:49:49
Autor: Jakuub
emes pisze:

kup se maske od zuka, szlifierke katowa kupisz w obi za 40 zl i wytniesz sobie po wymiar
MSPANC
akurat Żuki, to maski za wiele nie miały ;)

--
pozd Tomek

Data: 2009-05-07 09:57:58
Autor: Adam
Maska opel 6mm i 8mm jaka roznica?
kup se maske od zuka, szlifierke katowa kupisz w obi za 40 zl i wytniesz sobie po wymiar
MSPANC

zrob tak samo, tylko zawin to sobie na lbie.

Data: 2009-05-07 10:35:21
Autor: WIHEDCNF
Maska opel 6mm i 8mm jaka roznica?

Użytkownik "Adam"

kup se maske od zuka, szlifierke katowa kupisz w obi za 40 zl i wytniesz sobie po wymiar
MSPANC

zrob tak samo, tylko zawin to sobie na lbie.

naprawdę jesteś aż tak upośledzony, że nie dostrzegłeś ironii w odpowiedzi na to, że idiota kazał ci wiercić dziury w zawiasach?

Data: 2009-05-07 11:03:11
Autor: Cyneq
Maska opel 6mm i 8mm jaka roznica?
WIHEDCNF pisze:

Użytkownik "Adam"

[...]

Hm...
Ale przepraszam bardzo, bo może ja się nie znam, ale cóż jest idiotycznego w wierceniu dziury w zawiasach?
Rozumiem że według kolegi zmiana obrazka na ścianie na inny, gdy ten nowy ma inny rozstaw uchwytów pociąga za sobą wymianę mieszkania, bo wiercenie nowej dziury w ścianie jest idiotyczne, tak?

--
Cyneq

Data: 2009-05-08 17:22:13
Autor: WIHEDCNF
Maska opel 6mm i 8mm jaka roznica?

Użytkownik "Cyneq"

[...]

Nie, bo  masz już w ścianie dwie dziury - i możesz kupić dwa obrazki, z tym, że jeden pasuje do dziur które juz masz, a drugi
nie pasuje - wywiercisz sobie w domu dodatkowe 2 dziury?

Maska opel 6mm i 8mm jaka roznica?