Maski Palikota

Data: 2012-01-31 19:37:02
Autor: zdumiony
Maski Palikota
http://www.ruchpalikota.org.pl/wiadomosci/swiebodzin-wielki-swiety-i-w-masce-anonymousa
"...Janusz Palikot oświadczył, że jego partia będzie chciała przeprowadzenia referendum w sprawie ratyfikowania umowy ACTA przez Unię Europejską. Ponadto Ruch Palikota zapowiada kontynuację akcji nakładania masek na pomniki w całym kraju, w tym na twarzy świebodzińskiego Chrystusa, Adama Mickiewicza i Jana Pawła II..."

Celowa prowokacja aby ośmieszyć ideę referendum.

Data: 2012-01-31 19:48:00
Autor: Marek Czaplicki
Maski Palikota
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 31 styczeń 2012 19:37:

http://www.ruchpalikota.org.pl/wiadomosci/swiebodzin-wielki-swiety-i-w-
masce-anonymousa
"...Janusz Palikot o¶wiadczył, że jego partia będzie chciała
przeprowadzenia referendum w sprawie ratyfikowania umowy ACTA przez Unię
Europejsk±. Ponadto Ruch Palikota zapowiada kontynuację akcji nakładania
masek na pomniki w całym kraju, w tym na twarzy ¶wiebodzińskiego
Chrystusa,

Odbiło im już całkowicie. :-)

Data: 2012-01-31 19:48:43
Autor: jadryĹ›
Maski Palikota
W dniu 2012-01-31 19:37, zdumiony pisze:
[...]

Niewykluczone ĹĽe rolÄ… Palikota jest spĹ‚ycanie powaĹĽnych spraw. - Podobnie zresztÄ…  jak Macierewicza.

Data: 2012-01-31 19:54:03
Autor: Anonymous40+
Maski Palikota
splycanie i wysmiewanie.
Metoda wentyli jak za komuny.
Anonimowi im sie nie podobaja bo s± antyestablishmentowi, zagrazaja im wszystkim wiec beda sie jednoczyc dla zachowania statusquo

Data: 2012-02-04 09:40:51
Autor: jadrys
Maski Palikota
W dniu 2012-01-31 19:54, Anonymous40+ pisze:
splycanie i wysmiewanie.
Metoda wentyli jak za komuny.
Anonimowi im sie nie podobaja bo sÄ… antyestablishmentowi, zagrazaja im
wszystkim wiec beda sie jednoczyc dla zachowania statusquo

Też tak myślę.

Data: 2012-01-31 20:06:58
Autor: Albercik
Maski Palikota
Dnia Tue, 31 Jan 2012 19:37:02 +0100, zdumiony napisał(a):

http://www.ruchpalikota.org.pl/wiadomosci/swiebodzin-wielki-swiety-i-w-masce-anonymousa
"...Janusz Palikot o¶wiadczył, że jego partia będzie chciała przeprowadzenia referendum w sprawie ratyfikowania umowy ACTA przez Unię Europejsk±. Ponadto Ruch Palikota zapowiada kontynuację akcji nakładania masek na pomniki w całym kraju, w tym na twarzy ¶wiebodzińskiego Chrystusa, Adama Mickiewicza i Jana Pawła II..."

Celowa prowokacja aby o¶mieszyć ideę referendum.

Chłopczykowi zupełnie odbija. Chcieć to on sobie może. Maskę to on może
nałożyć tej kobiecinie co to była facetem, a teraz jest bez jaj. Twarzyczkę
ono ma szpetnaw± więc w masce ten pan będzie wygladać korzystniej.

Data: 2012-01-31 20:21:39
Autor: Leprechaun
Maski Palikota

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:jg9ccc$j6f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ideę? Stworzenie stronki przez kilku pryszczatych studentów nazywasz ideą? Kpisz czy o drogę pytasz? Studenciaki walczą z ACTA bo każdy akademik to kopiowanie programów nan olbrzymią skalę. Też kiedyś tłukłem CD na kilka nagrywarek jednocześnie.

BomBel

Data: 2012-02-03 21:17:44
Autor: pluton
Maski Palikota
"...Janusz Palikot o¶wiadczył, że jego partia będzie chciała
przeprowadzenia referendum w sprawie ratyfikowania umowy ACTA przez Unię

Jego partia to moze sobie kondony do nosa powkladac i strusie piorka w dupe.

Nullification

Data: 2012-02-03 20:28:09
Autor: Obserwator
Maski Palikota
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> "...Janusz Palikot o¶wiadczył, że jego partia będzie chciała
> przeprowadzenia referendum w sprawie ratyfikowania umowy ACTA przez Unię

Jego partia to moze sobie kondony do nosa powkladac i strusie piorka w dupe.

nie lekcewaz go, stoja za nim prosowieckie sluzby do spolki z takimi jak
Urban, rzecznik prasowy patrioty sowieckiego - jaruzelskiego.

Jeszcze moze zostac premierem, albo prezydentem ...wowczac wszysko juz bedzie tak jak bylo za komuny:)

Data: 2012-02-03 22:55:29
Autor: pluton
Maski Palikota
> [...]

nie lekcewaz go, stoja za nim prosowieckie sluzby do spolki z takimi jak
Urban, rzecznik prasowy patrioty sowieckiego - jaruzelskiego.

Wiesz co czukot ? Zrob kawal swoim przelozonym i zaglosuj na jakiegos
polskiego patriote (zakladam, ze ci wyrobili takie papiery, ze mozesz
glosowac).

Nullification

Data: 2012-02-03 22:02:36
Autor: Obserwator
Maski Palikota
[...]

dobra, ale najpierw walnij sie pare razy swoim durnym lbem o sciane. Oki -
pustaku?

--

Maski Palikota