Maski opadły! Trybunał Sprawiedliwości chce islamizacji Europy! Sprawdź szczegóły skandalicznej decyzji!

Data: 2017-09-06 21:50:05
Autor: maniek
Maski opadły! Trybunał Sprawiedliwości chce islamizacji Europy! Sprawdź szczegóły skandalicznej decyzji!
Maski opadły! Trybunał Sprawiedliwości chce islamizacji Europy! Sprawdź szczegóły skandalicznej decyzji!

Unijny Trybunał Sprawiedliwości oddalił dzisiaj skargi Słowacji i Węgier na decyzję o obowiązkowej relokacji uchodźców, którzy de facto nie są żadnymi uchodźcami, ale islamskimi imigrantami przebywającymi na terenach obozów w Grecji i we Włoszech. Przedstawiciele Trybunału uznali, że decyzja jest proporcjonalna. Skargi złożone przez rządy w Bratysławie i Budapeszcie wspierała również Polska, która konsekwentnie odmawia przyjmowania islamskich imigrantów.

Źródło: teFakty.pl http://tefakty.pl/2017/09/06/maski-opadly-trybunal-sprawiedliwosci-chce-islamizacji-europy-sprawdz-szczegoly-skandalicznej-decyzji/

Data: 2017-09-08 12:42:52
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "maniek" <maniek@nobody.pl> napisał w wiadomości news:oopjhc$cpj$1gioia.aioe.org...
Maski opadły! Trybunał Sprawiedliwości chce islamizacji Europy! Sprawdź szczegóły skandalicznej decyzji!

Nie bardzo rozumiem dlaczego PiS nie chce przyjąc katolickich uchodźców z np. Syrii. Gdyby tak się stało wyrwałby argumenty TS. O co tu chodzi?

CL

Data: 2017-09-08 06:57:12
Autor: Zenek Kapelinder
Maski opadły! Trybunał Sprawiedliwości chce islamizacji Europy! Sprawdź szczegóły skandalicznej decyzji!
Ty pizdziak ogolnie malo rozumiesz co sie dzieje.

Data: 2017-09-10 08:49:59
Autor: Ciemny Lud
Maski opadły! Trybunał Sprawiedliwości chce islamizacji Europy! Sprawdź szczegóły skandalicznej decyzji!
psikutasik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
ja głupi pizdziak ogolnie malo rozumiem co sie dzieje. siedze teraz w
kotłowni i rozkminiam co to takiego ta inflacja a co deflacja. trudne to
jak cholera. musieli to wymyslec kapitalisci! ja stary komunista jestem
przeciw!

Data: 2017-09-08 21:19:40
Autor: maniek
W dniu 08.09.2017 o 12:42, Ciemny Lud pisze:
[...]

Wygląda na to, to kiedy to przed wyborami mówiło się jedno a po wyborach robiło się co innego minęły. Nie chodzi tu o chciejstwo jakiejś partii czy kilku posłów. PiS szli do wyborów z postulatem że uchodźcy nie będą przyjmowani, skoro wygrali to większość demokratyczna Polaków zakłada że nie będą przyjmowani, to nie zależy od PiS. Jeżeli za 2 lata wygra partia, która w postulatach przedwyborczych będzie miała że jednak przyjmie muzułmanów, to taka będzie wola większości i mniejszość nie będzie miała nic do gadania. Rozumiem że dla wyborców PO robionych w balona po każdych wyborach jak ich partia wygrywała, oszustwo wyborcze stało się normą, to teraz to że jakaś partia realizuje obietnice przedwyborcze staje się nie zrozumiałe. Ale takie są zasady demokracji ludzie głosują na programy nie na czyjeś gęby, jak chcecie aby roiło się u nas od muzułmanów to porostu za 2 lata przegłosujcie pisuarów wybierając PO, a nie żądajcie od Pisuarów aby okłamali swoich wyborców.

Data: 2017-09-10 08:51:08
Autor: Ciemny Lud
[...]

Obietnice PiS są realizowane na koszt społeczeństwa. PiS promuje
rozdawnictwo w stylu Gierka. Jak się to skończyło wiadomo. W Internecie jest
sporo opracowań dot. tamtych czasów. Co do tzw.  uchodźców. Dziwę się
PiS-owi że nie  zrobi UE w jojo akceptując jakis tam limit pod warunkiem, że
uchodźcy będą chrześcijanami (katolikami). Tak czy inaczej po przybyciu do
Polski prysną i tak do Niemiec czy do innego kraju. Kościół przecież
deklarował, że chętnie ich przyjmie. A wyborcy PiS? Przeciez powitają ich z
katolicka miłością. Czyż nie?

CL
..

Data: 2017-09-10 04:44:32
Autor: Zenek Kapelinder
Maski opadły! Trybunał Sprawiedliwości chce islamizacji Europy! Sprawdź szczegóły skandalicznej decyzji!
Martw sie pizdziak o niemcow. Jak dostana rachunek za wojne to kartki na zarcie wprowadza.

Data: 2017-09-10 06:01:15
Autor: japanizer
On Sunday, September 10, 2017 at 8:44:33 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Martw sie pizdziak o niemcow. Jak dostana rachunek za wojne to kartki na zarcie wprowadza.

PiSda w Polsce kartki wprowadzi? Całkiem możliwe, to komuniści.

Data: 2017-09-10 06:12:08
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
użytkownik Ciemny Lud napisał:

Obietnice PiS są realizowane na koszt społeczeństwa. PiS promuje
rozdawnictwo w stylu Gierka.

No to przekonuj luda do swoich racji i pełoskiego modelu rządzenia:)
Niby co takiego lud zrozumie jak napiszesz "kaczor dyktator", albo
kaczor naśladuje gierka?

Ten Gierek to dobry był czy zły? Coś tam chyba pobudował, a skoro
był skok na te jego przedsiębiorstwa w l. 90 tych, to one chyba
nie były takie złe?

Huta Katowice.
2003r:
sprzedaż udziałów Skarbu Państwa w Polskich Hutach Stali S.A. kontrolowanej przez hinduskiego biznesmena Lakshmi Mittala Spółce LNM Holdings NV

Dworzec Centralny w Warszawie
paczam i stoi dalej.

Rafineria w Gdańsku, teraz Lotos.
Tam chyba Brąk&De Bul jak i wszyscy rzadzący obsadzali swojakami, jak im nie wstyd obsadzać swojaków do czegoś co Gierek pobudował!!!

Port Północny w Gdańsku
paczam i stoi dalej

Fabryka Samochodów Małolitrażowych
paczam i likwidacja 1992

Bloki z wielkiej płyty
stoją dalej, a cena  w wawce 4.ooo/m2 Elektrownia Bełchatów
stoi dalej i są dostawiane nowe bloki

Wiec co czym ty pajdaku pierdolisz? Jaki socjal głupcze, przeca Gierek ładował kasę w rozwój i drogi.

Data: 2017-09-10 06:26:59
Autor: japanizer
On Sunday, September 10, 2017 at 10:12:10 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek wrote:
> [...]

stoi dalej i są dostawiane nowe bloki

Wiec co czym ty pajdaku pierdolisz? Jaki socjal głupcze, przeca Gierek ładował kasę w rozwój i drogi.

No fajnie wykazałeś, jakim ignorantem historycznym i mitomanem jesteś.

Polecam się dokształcić, np. tu dość prostym językiem. W wolnej chwili poszukaj również, kiedy zakończyliśmy spłacanie długów zaciągniętych przez Gierka.

https://opinie.wp.pl/wzlot-i-upadek-drugiej-polski-jaka-naprawde-byla-dekada-edwarda-gierka-6126017742575233a

To był początek końca, choć dzięki szybkiej decyzji z 25 czerwca Gierek kupił sobie jeszcze cztery lata przy władzy.. Kończący epokę gierkowską strajk w Stoczni Gdańskiej w sierpniu 1980 r. wybuchł dokładnie w czwartą rocznicę wprowadzenia kartek na cukier, zwiastujących schyłek złotej dekady PRL. Pozostał nam po niej równie trwały, co nieprawdziwy mit powszechnego dobrobytu oraz spora liczba wielkich zakładów i budowli o mocno zróżnicowanej wartości.

Data: 2017-09-10 07:26:00
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
W dniu niedziela, 10 września 2017 15:27:01 UTC+2 użytkownik japa....@japanizer.org napisał:
> [...]

Polecam się dokształcić, np. tu dość prostym językiem. W wolnej chwili poszukaj również, kiedy zakończyliśmy spłacanie długów zaciągniętych przez Gierka.

Dług gierka za który coś pobudowano - zły.
Dług obecny od którego odsetki wynoszą rocznie tyle co kosz
pińcet plusa (22mld) - dobry:)

Data: 2017-09-10 09:00:37
Autor: japanizer
On Sunday, September 10, 2017 at 11:26:01 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek wrote:

Dług gierka za który coś pobudowano - zły.

Co pobudowano? Coś, co jest warte mniej niż ćwierć sklepów Biedronki w okolicach Warszawy, a przez co Polska zbankrutowała?

Dług obecny od którego odsetki wynoszą rocznie tyle co kosz
pińcet plusa (22mld) - dobry:)

No dla komuchów z PiS dług na poczet przyszłych pokoleń to coś dobrego, wiadomo, oni spłacać nie będą.

Data: 2017-09-10 14:27:06
Autor: Zenek Kapelinder
Maski opadły! Trybunał Sprawiedliwości chce islamizacji Europy! Sprawdź szczegóły skandalicznej decyzji!
Przyszle pokolenia beda Kaczynskim pomniki z pozlacanego srebra stawialy za odebranie od niemcow odszkodowania za wojne. Masz jeszcze pizdziak czas, zloz samokrytyke to sie zalapiesz na nowy aparat do elektrowstrzasow.

Data: 2017-09-11 05:00:51
Autor: Budzik
Maski opadły! Trybunał Sprawiedliwości chce islamizacji Europy! Sprawdź szczegóły skandalicznej decyzji!
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Przyszle pokolenia beda Kaczynskim pomniki z pozlacanego srebra
stawialy za odebranie od niemcow odszkodowania za wojne.

Chetnie sie założe. Jaka stawke proponujesz?

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2017-09-11 02:36:22
Autor: Zenek Kapelinder
Maski opadły! Trybunał Sprawiedliwości chce islamizacji Europy! Sprawdź szczegóły skandalicznej decyzji!
Zaloz sie z pizdziakiem, to Twoj poziom umyslowy.

Data: 2017-09-11 15:32:11
Autor: andal
On Mon, 11 Sep 2017 02:36:22 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

Zaloz sie z pizdziakiem, to Twoj poziom umyslowy.

lol

Data: 2017-09-11 18:00:51
Autor: Budzik
Maski opadły! Trybunał Sprawiedliwości chce islamizacji Europy! Sprawdź szczegóły skandalicznej decyzji!
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Zaloz sie z pizdziakiem, to Twoj poziom umyslowy.

Martwi mnie twoja odpowiedz.
Przyznaje ze sadziłem, ze chociaz sam wierzysz w to co piszesz...
I nie wiem skad ten obrazony ton - propozycja była jak najbardziej serio - pisałes z takim przekonaniem, ja oceniam te gierki zupełnie inaczej wiec why not? Chocby o przysłowiowa czapke sliwek...

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2017-09-11 10:21:37
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Przyszle pokolenia beda Kaczynskim pomniki z pozlacanego srebra stawialy za odebranie od niemcow odszkodowania za wojne.

Twoja naiwność jest tak wielka jak twoja głupota - wręcz nieskończoność :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-11 10:42:49
Autor: Ciemny Lud
Maski opadły! Będa kolejne pomniki!

Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:prhcrcdrlv5vvcgjilo8jb575v5c29jd2l4ax.com...
[...]

Zenus to genetyczny debil. Przebił nawet u2. O kilka długości.

Po co zaraz przyszłe pokolenia? Wystarczy by PiS sprowadził wrak do Polski a już za miesiąc kraj zaleje fala medalików wybitych z tego złomu.

CL

Data: 2017-09-11 11:20:22
Autor: Presidente de San Escobar
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Po co zaraz przyszłe pokolenia? Wystarczy by PiS sprowadził wrak do Polski a już za miesiąc kraj zaleje fala medalików wybitych z tego złomu.

A co z tym wrakiem?
Waszczu obiecał przecież :DDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-11 10:59:07
Autor: maniek
W dniu 10.09.2017 o 08:51, Ciemny Lud pisze:
[...]

.

Wydaje mi się że po to płacimy podatki aby nasz rząd przeznaczył je na nasze potrzeby a nie na potrzeby kolesi z zagranicy. Także ich działania są zgodne z naszymi odczekiwaniami.

Co do muzułmanów, Polacy ich nie chcą, to dlatego PiS między innymi wygrywa wybory. Uginając się pod naciskiem garstki chorych autorytetów odwrócił by się od społeczeństwa. Taka polityka była by końcem PiS. Może by wrócili do starej karuzeli z przed lat w jaką grali PO(UW,AWS) i PSL, raz my raz wy, ale miejmy nadzieją że tak się nie stanie. A więc działanie PiS jest jak najbardziej demokratyczne, w tym wypadku wynoszą interes Polaków nad interes partii. Jedyne co można krytykować PiS to za chory fanatyzm w sprawie smoleńska, tu się nie mogą powstrzymać i tutaj tracą.

Co do muzułmanów, ich przejściu na chrześcijaństwo to raczej sarkazm, w religii muzułmańskiej nie ma czegoś takiego jak apostazja, tam apostazja oznacza śmierć. A więc muzułmanin, który przyjmie religię chrześcijańską po chwili staje się martwym muzułmaninem wraz z całą rodziną. Tak że sobie tym zadrwili z nich, żaden z nich nie przejdzie na chrześcijaństwo nawet jakby chciał. A więc postulat że przyjmą muzułmańskich chrześcijan oznacza nadal zero. Po za tym to nie oni są problemem tylko ich wiara że istnieje jakieś prawo ponad prawem jakiego kolwiek państwa. Nie możemy się zgodzić aby mieszkała w kraju jakaś grupa, która może bezkarnie zgwałcić i zamordować niewierną 12latkę, tylko dlatego że ta była zbyt wyzywając ubrana, a jemu religia nakazuje w ten sposób karać niewiernych ludzi, a oni nie uznają innego prawa ponad własne zapisane w dogmatach swojej religii.

Co do katolików wspierał bym się czy to chrześcijanie. Raczej to tak samo ustrój polityczny powołany przez cesarza Konstantyna jak ten muzułmański powołany przez Mahometa. Nie ma nic wspólnego z religią, tylko ja wykorzystuje, i aba te ustroje zostały powołane w tym samym celu przez ludzi o podobnych intencjach, aby sprawować władzę nad jej wyznawcami, do wyznania którego zmusili cały swój naród. Plusem Katolicyzmu jest to że dawno dostał kopa i raczej już do władzy nie wróci, a więc dyktat jaki może wprowadzić, to tylko chciejstwo kilku moherów, niestety u muzułmanów islam jeszcze nie został jeszcze odpowiednio przycięty do rangi religii, nadal jest to niebezpieczny dla ludzi system polityczny. Raczej nie chciał byś aby w twojej okolicy był meczet, to nie świadkowie Jehowy, których jak nie chcesz możesz nie wpuścić do domu, tam oznaki niechęci do ich religii ostatecznie kończą się śmiercią lub niewolnictwem niewiernego, bo tak jest zawarte w ich dogmatach. Z resztą tak jak kiedyś było w Katolicyzmie i tak zwanymi poganami.

Data: 2017-09-12 06:47:26
Autor: Ciemny Lud
[...]

Dystrybucja zysków poprzez podatki - zgoda. Przeznaczanie społecznych
pieniędzy na fanaberie Rydzyka i kolesi - łajdactwo!

Co do muzułmanów, Polacy ich nie chcą, to dlatego PiS między innymi
wygrywa wybory.

PiS wygrał wybory 19% głosów. Wygrał bo obiecał sporo gruszek na wierzbie.

Uginając się pod naciskiem garstki chorych autorytetów odwrócił by się od
społeczeństwa. Taka polityka była by końcem PiS.

Zauważ, że na wybory chodza głównie ludzie starsi, a to w większości
rozmodlony elektorat PiS.

Moze by wrócili do starej karuzeli z przed lat w jaką grali PO(UW,AWS) i
PSL, raz my raz wy, ale miejmy nadzieją że tak się nie stanie.

Obiecaj im coś.... a wygrasz wybory. PO obiecało zbyt późno, a Kopacz nie
miała charyzmy.

A więc działanie PiS jest jak najbardziej demokratyczne,

Pod warunkiem ze wygrywaja wybory ;-)))

w tym wypadku wynoszą interes Polaków nad interes partii.

Nie żartuj...

Jedyne co można krytykować PiS to za  chory fanatyzm w sprawie smoleńska,

To nie fanatyzm, to cyniczna gra.

tu się nie mogą powstrzymać i tutaj tracą.

Podobno wczoraj tez była miesięcznica ;-)))

Co do muzułmanów, ich przejściu na chrześcijaństwo to raczej sarkazm,

Nie pisałem o przejściu na chrześcijaństwo .

[...]

Nie pisałem o muzułmańskich chrześciajanach bo takich nie ma. Pisałem o
uchodźcach.

[...]

W takich zasadach zostali wychowani. To, ze dla nas to sredniowiecze to
zupelnie inna sprawa. Osobiscie znam Turka mieszkajacego wiele lat we
Francji - dla niego prawa islamu dotycza wylacznie wiary.

[...]

Oczywiscie. Wiele ziarenek piasku przesypie sie na pustyni zanim cos sie tam
zmieni.

[...]

Czyli obie religie w praktyce sprowadzaja sie do wyrznięcia "niewiernych".
W  Polsce sukienkowi "wyrzynają" głupków dojąc ich z ostatniego grosza w
zamian za obietnice "raju".

Jezeli jeszcze raz przeczytasz to co wyżej napisałem zrozumiesz mój sarkazm
czyli o tym jak PiS wykorzystuje "czarnego luda" do straszenia i trzymania w
ryzach moherów.

CL

Maski opadły! Trybunał Sprawiedliwości chce islamizacji Europy! Sprawdź szczegóły skandalicznej decyzji!