Masło 100% w górę

Data: 2017-09-28 11:22:49
Autor: boukun
Masło 100% w górę
Podwyżki w Polsce gorsze jak w stanie wojennym Jaruzela...., 500+ chuj strzelił, tym samym zarobki Polaków poszły o połowę w dół! Czas zacząć kupować tańsze masło w Niemczech, jak swego czasu było z cukrem.  A może właśnie o to chodzi, że PiS działa na zlecenie Merkel, na rzecz niemieckiej Unii?

boukun

Data: 2017-09-28 11:25:47
Autor: A. Filip
Masło 100% w gĂłrę
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

A o ile procent poszło masło w górę w Niemczech?

Data: 2017-09-28 16:02:53
Autor: Totalna Opozycja
Masło 100% w górę
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+p6p9slwtyf-h9s4@buntownik.pl...
[...]

Co to k..wa ma wspólnego chłopski filozofie?

CL

Data: 2017-09-28 17:48:19
Autor: A. Filip
Masło 100% w Europejski rynek to mit?]
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> pisze:
[...]

No trzeba starannie sprawdzić ile jest winy skurwysynów z Warszawy a ile
winy skurwysynów z Brukseli.  O ile więcej wzrosła cena masło w Polsce
niż w chronionej UE cłami Europie albo na rynkach światowych.
Bo jeszcze wyjdzie że PiS trzęsie światem a przynajmniej światowym
rynkiem masła ;-)

Data: 2017-09-28 18:30:54
Autor: Totalna Opozycja
Masło 100% w górę [Czy PiS już trzęsie światem? Czy Wspólny Europejski rynek to mit?]
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+uryynkwtyf-h9s4@buntownik.pl...
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> pisze:
Co to k..wa ma wspólnego chłopski filozofie?

CL

No trzeba starannie sprawdzić ile jest winy skurwysynów z Warszawy

Wulgaryzmy! Nie masz argumentów! Cienias! ;-))

a ile winy skurwysynów z Brukseli.

Wulgaryzmy! Nie masz argumentów! Cienias! ;-))

O ile więcej wzrosła cena masło w Polsce

Nie wiesz? Podać link? ;-)))

niż w chronionej UE cłami Europie albo na rynkach światowych.

Co to ma wspólnego z ceną masła w Polsce? Robimy masło z mleka niemieckich, a może francuskich krasul? A może mleko sprowadzamy z Etiopii a może Chin?

Data: 2017-09-28 18:52:46
Autor: A. Filip
Masło 100% w Europejski rynek to mit?]
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]
[...]

Polskie masło mają produkować zaściankowi idioci którzy jak za granicę
można sprzedać sporo drożej to jak prawdziwi patrioci nie sprzedadzą? :-)

Do pewnego progu różnicy cen wchodzi w grę ochrona swojego udziału w
Polskim rynku.  Powyżej pewnego progu różnicy cen ryzyko wejścia kogoś
innego na Polski rynek jest "akceptowalnie niskie".

Data: 2017-09-29 10:19:32
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+px7vue91ff-h9s4@buntownik.pl...
[...]

Pytam, dlaczego podrożało tak drastycznie masło? Wiesz czy nie?

CL

Data: 2017-09-29 12:02:40
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Idiotą jesteś ty... Masło ma być sprzedawane przede wszystkim w kraju, dla NAS! A jak by było tańsze, to zagranica by przyjechała po nie do nas....

boukun

Data: 2017-09-29 11:57:37
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Tylko tych z Warszawy, nawet jeśli są na usługach tych z Brukseli...

boukun

Data: 2017-09-28 13:36:41
Autor: sylvio
Masło 100% w górę
Am Donnerstag, 28. September 2017 11:23:02 UTC+2 schrieb boukun:
[...]

Jakis niegramotny jestes. Czytaj:
http://www.manager-magazin.de/finanzen/artikel/butterpreis-7-gruende-warum-die-butter-ploetzlich-so-teuer-ist-a-1157573.html

Poza tym Chinczycy, Zydzi no i maslo jest niezdrowe! Kapiert?

Data: 2017-09-28 23:05:49
Autor: boukun
Masło 100% w górę
Użytkownik "sylvio"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wie das Statistische Bundesamt am Donnerstag mitteilte, ist die Inflationsrate in Deutschland im Juni auf 1,6 Prozent gestiegen, gegenüber 1,5 Prozent im Vormonat. Das klingt zunächst nicht dramatisch. Ein Blick auf einzelne Faktoren lässt aber aufmerken: Treiber der Preissteigerungen seien insbesondere Nahrungsmittel, so die Statistiker. So seien die Preise von Milchprodukten allgemein binnen eines Jahres um mehr als 13 Prozent gestiegen.

(...)

In Großbritannien sei die Bevölkerung zudem kürzlich vom Chef des dänisch-schwedischen Molkereikonzerns Arla vorgewarnt worden: Es könne sein, dass zu Weihnachten nicht genug Butter zur Verfügung stehe.

Ganz Europa, so schreibt die "Financial Times", steht vor der Gefahr der Butterknappheit.

Grund genug also, sich die wichtigsten der vielfältigen Ursachen für diese Marktentwicklung einmal genauer anzuschauen:

I wierzysz w to, że nagle mogłoby zabraknąć masła, także w Polsce? Niby z jakiego powodu?

boukun

Data: 2017-09-28 15:11:25
Autor: Zenek Kapelinder
Masło 100% w górę
Od lat uzywam masla roslinnego, tego co w PRL licencje na nie kupili. Niecale 5 zlotych za pol kilo. Jak ktos ma kaprys miec wysoki cholesterol to moze sie kilka razy dziennie pierolic z rozsmarowywaniem masla robionego ze smietany zeby osiagnac cel.

Data: 2017-09-29 10:27:34
Autor: pulsar
Masło 100% w górę
[...]

Z cholesterolem to nie jest tak jak myślisz...
To alkohol wielopierścieniowy (C27H45OH) i jest
w połowie produkowany przez wątrobę a mniej niż
połowę dostarczany z pożywieniem. To podstawowy
budulec każdej komórki... jak będziesz z nim
walczył (statyny) to bardziej sobie zaszkodzisz...
Tak w skrócie, to masło roślinne może ci szkodzić
bardziej niż to ze śmietany...
http://polakuleczsiesam.pl/8-prawd-o-cholesterolu-ktore-musisz-poznac/

-- -
pulsar

Data: 2017-09-29 11:17:31
Autor: Presidente de San Escobar
Masło 100% w górę
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Od lat uzywam masla roslinnego, tego co w PRL licencje na nie kupili. Niecale 5 zlotych za pol kilo.

Znam tą chemiczną substancję zwaną masłem roślinnym :DDDDDDDDD
Ciekawe dlaczego jest tak powszechna w Pisuarze, no ale tam sami debile
:DDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-29 11:19:41
Autor: Presidente de San Escobar
Masło 100% w górę
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Od lat uzywam masla roslinnego, tego co w PRL licencje na nie kupili. Niecale 5 zlotych za pol kilo.

"Masło Roślinne jest margaryną, a w jego składzie nie ma nawet domieszki masła.
Na stronie producenta można przeczytać, że masło roślinne nie zawiera
cholesterolu. Otóż żadna margaryna ani olej roślinny nie zawierają
cholesterolu. Ponadto produkt ten nie jest wegański, ponieważ zawiera serwatkę
w proszku. Zaletą margaryny jest brak dodatku konserwantów."

Skład:
- częściowo utwardzony tłuszcz palmowy
- mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych (E 471)
- mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych estryfikowane kwasem cytrynowym (E
472c)
- serwatka w proszku
- sól
- tłuszcz kokosowy
- tłuszcz palmowy

Nic dziwnego, że pierdoła kupuje coś takiego :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-29 11:51:41
Autor: boukun
Masło 100% w górę
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Większość cholesterolu w naszych ciałach jest produkowana przez wątrobę zgodnie z zapotrzebowaniem organizmu, tylko niewielka część jest dostarczana z pożywieniem. Nasze jedzenie nie ma praktycznie nic wspólnego z poziomem cholesterolu w krwi! Tłuszcze nasycone są idealne do smażenia, ponieważ nie mają możliwości utleniania się i to nieprawda, że są niezdrowe.

boukun

Data: 2017-09-29 06:17:23
Autor: Zenek Kapelinder
Masło 100% w górę
Masz racje ze wiekszosc wytwarza watroba. Ale jak pozbawic czlowieka tej mniejszosci to watroba wytwarza tyle samo co wczesniej co w dluzszym czasie powoduje spadek cholestreolu. Procesc jest powoly i zauwazalne efekty widac po miesiacach a nie dniach. Przy niewielkim przekroczeniu normy wystarczy zrezygnowac z prawdziwego masla, smietany i wraca sie do w zakres normy.

Data: 2017-09-30 12:04:58
Autor: boukun
Masło 100% w górę
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Od kiedy pamiętam (od 30 lat?), mój cholesterol całkowity oscylował w granicach 208-230 i zawsze każdy lekarz mnie ostrzegał, że jest podwyższony, a to moja norma. Nawyki żywieniowe często zmieniałem....

boukun

Data: 2017-09-29 12:27:25
Autor: pulsar
Masło 100% w górę
W dniu 2017-09-29 o 11:51, boukun pisze:
[...]

To prawda, ale najbardziej dziwią mnie ludzie,
którzy bezmyślnie wierzą reklamom, katują się
jakimiś 'masłami roślinnymi', czy innymi papkami
'bez tłuszczu', zamiast sięgnąć po 'Biochemię
Harpera', włączyć myślenie i poczytać...
Dzisiejsza medycyna to biznes, a nie służba zdrowia !

-- -
pulsar

Data: 2017-09-29 20:36:45
Autor: andal
Masło 100% w górę
On Fri, 29 Sep 2017 11:51:41 +0200, boukun wrote:

[...]

zenek to smondak zydowski, kaze ci jesc ersatz

Data: 2017-09-28 16:02:17
Autor: Totalna Opozycja
Masło 100% w górę

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:oqif1k$1pju$1gioia.aioe.org...
Podwyżki w Polsce gorsze jak w stanie wojennym Jaruzela....,

Chciałeś PiS to go masz! Teraz nie rycz!

CL

Data: 2017-09-28 16:36:46
Autor: Presidente de San Escobar
Masło 100% w górę
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> napisał(-a):

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:oqif1k$1pju$1gioia.aioe.org...
> Podwyżki w Polsce gorsze jak w stanie wojennym Jaruzela....,

Chciałeś PiS to go masz! Teraz nie rycz!

Dokładnie! Trefne Doldowe Podwójne Dwóje niech nie ryczą, tylko becalują
:DDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-28 18:19:40
Autor: ? you jump on top of my dick ?
Masło 100% w górę
boukun wrote:
Podwyżki w Polsce gorsze jak w stanie wojennym Jaruzela...., 500+ chuj strzelił, tym samym zarobki Polaków poszły o połowę w dół! Czas zacząć kupować tańsze masło w Makrelowie, jak swego czasu było z cukrem.  A może właśnie o to chodzi, że PiS działa na zlecenie Makreli, na rzecz faszystowskiej Unii?

Wy tam zawiazcie sojusz z Rosja, ta ma nadmiar nosnikow z
glowicami  nuklearnymi.  Wspolnie jebnijcie  z 20  takich
1000 razy efektywiniejszych jak  "maly chlopiec"  i macie
to najparszywsze neofaszystowskie scierwo za Odry z glowy

--
my dick

Data: 2017-09-29 08:16:36
Autor: A. Filip
Masło 100% w ;-)
[...]

Należy *NATYCHMIAST* całkowicie zakazać eksportu Polskiego masła!
Rząd RP *MUSI* nie dopuścić do Polski zbrodniczej fali maślanej drożyzny
z Unii Europejskiej [1]! ;-)

[1] http://www.independent.ie/business/farming/dairy/irish-butter-prices-on-a-slippery-slope-36099750.html
Louise Hogan
September 6 2017 6:00 AM
[...] Dutch dealers are quoting butter at EUR6,800 a tonne compared to
EUR3,500 a year ago - a 94pc rise [...]

Data: 2017-09-29 10:21:48
Autor: Totalna Opozycja
Masło 100% w górę czyli jest jak w Holandii. Polskie masło tylko dla Polaków! ;-)

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+vl7x6g5tlf-h9t5@buntownik.pl...
[...]

Pytam, dlaczego tak drastycznie podrożało masło? Wiesz czy nie?

CL

Data: 2017-09-29 10:49:57
Autor: A. Filip
Masło 100% w ;-)
[...]

A jakie to ma znaczenie dla ustalenia winy PiS jak Polska dociąga do
cen europejskich/światowych?  PiS _już_ trzęsie światem (masła)? :-)

Importowi drożyzny z Unii Europejskiej powiedzmy stanowcze NIE! :-)

http://www.fakt.pl/pieniadze/zakupy/drogie-maslo-kiedy-ceny-masla-zaczna-spadac/z90prh7
21 sie, 10:03
Wiemy kiedy skończą się podwyżki cen masła
[...] Główny analityk portalu Cinkciarz.pl, Marcin Lipka nie jest już
takim optymistą. Jak wyjaśnia, ceny masła w Polsce wciąż są relatywnie
niższe niż w innych krajach europejskich, choć dla konsumenta i tak
oznacza to ponad dwukrotnie większy wydatek niż rok wcześniej. - Tona
masła wciąż kosztuje u nas ok. 5 tys. zł mniej niż w Niemczech czy
Holandii. Istnieje duże ryzyko, że krajowe ceny niedługo staną się
zbieżne z obowiązującymi w innych unijnych krajach - mówi Lipka.
Jeżeli zaś ceny hurtowe w Polsce osiągną wartości zza naszej zachodniej
granicy, to średnia cena detaliczna 200-gramowej kostki prawdopodobnie
wzrośnie do ok. 9,2 zł, a może nawet osiągnie 10 zł - przewiduje
ekspert. [...]

Data: 2017-09-29 12:33:03
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wina PiS jest bezsporna. Pytanie, dlaczego PiS dociąga do cen europejskich/światowych?

boukun

Data: 2017-09-29 13:36:34
Autor: A. Filip
Masło 100% w ;-)
[...]

A to złe ceny są *dla producentów masła* (na krótką metę) ? :-)

Data: 2017-09-29 13:41:22
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Kurwa, a gdzie tu naród?

boukun

Data: 2017-09-29 20:33:24
Autor: andal
Masło 100% w góręĎ)bë-Š0‰ZŘ˘>‰l’'˘˛<çݐ™Ťދr–J•Łč•Šß ;-)

w israelu, tys goj wiec bydlak

powies gwiazde dawida nad drzwiami

Data: 2017-09-29 16:28:17
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+7qmjlkw9zf-h9t5@buntownik.pl...
[...]

Pytam dlaczego masło tak drastycznie podrożało? Wiesz czy nie?

CL

Data: 2017-09-29 16:27:22
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+as766bet8f-h9t5@buntownik.pl...
[...]

Przestań pieprzyć. Wiesz czy nie?

CL

Data: 2017-10-05 00:11:53
Autor: boukun
Masło 100% w górę
Użytkownik "boukun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Dobre wieści?

https://finanse.wp.pl/maslo-w-koncu-stanieje-eksperci-potwierdzaja-6173214861805185a

Zdaniem ekspertów światowy rynek mleka osiągnął już szczyt cyklu i w kolejnych miesiącach obserwowany będzie spadek cen produktów mlecznych, w szczególności cen masła - czytamy na portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Na aukcji produktów mlecznych, która odbyła się 3 października w Nowej Zelandii podkreślono, że indeks cen GDT zmniejszył się na niej do 1 050 pkt. wobec 1 075 pkt. na poprzedniej aukcji, przeprowadzonej 19 września (spadek o 2,4 proc.), co było wyraźnie poniżej oczekiwań rynku. Co to znaczy? Masło w końcu przestanie być tak drogie.

Dlaczego masło tak drożało?

- Masło podrożało w Polsce, bo jest na nie duży popyt na rynkach zagranicznych - tłumaczył prezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich Waldemar Broś. O tym i o innych przyczynach wzrostu cen masła pisaliśmy już wcześniej.

boukun

Data: 2017-10-05 07:18:45
Autor: Totalna Opozycja
Masło 100% w górę

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:or3mb9$8pq$1gioia.aioe.org...
Zdaniem ekspertów światowy rynek mleka osiągnął już szczyt cyklu i w kolejnych miesiącach obserwowany będzie spadek cen produktów mlecznych, w szczególności cen masła - czytamy na portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Tylko nie zesraj się ze szczęścia! Spadek cen masła to zasługa PiS! Tak twierdzi filipek.

CL

Data: 2017-10-05 07:55:47
Autor: A. Filip
Masło 100% w gĂłrę
[...]

Skoro waszym zdaniem to że cena masła rosła (na rynkach światowych)
było winą PiS (Szydło) to jest oczywiste że gdy cena będzie spadać
będzie to zasługą PiS (Kaczyńskiego) ;-)

Data: 2017-10-05 09:15:18
Autor: Totalna Opozycja
Masło 100% w górę
SPADAJ ŚMIECIU!

[...]