Masochistka z PiSu ;)))

Data: 2011-10-10 20:34:24
Autor: Zennon
Masochistka z PiSu ;)))
"...Kurtyka dodała, że współczuje Andrzejowi Dudzie, który zasiądzie w parlamentarnych ławach. - Ja w tym parlamencie naprawdę bym się nie odnalazła. Nie odnalazłabym się w senacie razem z Bogdanem Klichem. Nie odnalazłabym się z posłami i senatorami, którzy głosowali, by nad katastrofą smoleńską rozciągnąć parasol milczenia - przekonywała..."

A tak chciała być w sejmie. Jej lewantyńska uroda spoglądała na kierowców z prawie każdego słupa w Krakowie.

Zennon

Data: 2011-10-10 12:07:28
Autor: Antenka
Masochistka z PiSu ;)))
On 10 Paź, 20:34, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
"...Kurtyka doda a, e wsp czuje Andrzejowi Dudzie, kt ry zasi dzie w
parlamentarnych awach. - Ja w tym parlamencie naprawd bym si nie
odnalaz a. Nie odnalaz abym si w senacie razem z Bogdanem Klichem. Nie
odnalaz abym si z pos ami i senatorami, kt rzy g osowali, by nad katastrof
smole sk rozci gn parasol milczenia - przekonywa a..."

A tak chcia a by w sejmie. Jej lewanty ska uroda spogl da a na kierowc w z
prawie ka dego s upa w Krakowie.

Zennon

Uważaj żebyś w ten słup nie pierdyknął, osiłku!

Antenka

Data: 2011-10-10 21:16:08
Autor: Zennon
Masochistka z PiSu ;)))

Address.invalid> wrote:
[...]

Idź się pomódl o rozum. Bóg jest ponoć miłosierny.

Zennon

Masochistka z PiSu ;)))