Masoneria oddaje Europe islamistom

Data: 2010-10-21 18:08:27
Autor: abc
Masoneria oddaje Europe islamistom
Ale jakże tu demonstrować radykalizm w sytuacji, gdy rozkradający zasoby
kraju tajniacy żadnego rozgłosu, ani - tym bardziej - żadnych protestów
sobie nie życzą?

W tej sytuacji jest jedno wyjście - podjudzić masy ludowe do wojny z
Kościołem katolickim - podobnie, jak to robili skorumpowani radykałowie we
Francji na przełomie XIX i XX wieku.

Napuszczać lud na proboszczów jest znacznie łatwiej, niż budować autostrady,
czy koleje, toteż nic dziwnego, że coraz więcej mężyków stanu i
poprzebieranych za dziennikarzy konfidentów razwiedki próbuje sił w tym
kierunku. Ale nie tylko ze względu na łatwiznę, chociaż ten powód jest
bardzo ważny.

Chodzi przede wszystkim o to, że program modernizacji, rozumiany jako walka
z Kościołem katolickim, a szerzej - jako rugowanie chrześcijaństwa z terenu
publicznego, staje się coraz bardziej widoczną, obowiązującą linią
polityczną Unii Europejskiej.

Potwierdza to choćby ostatnie spotkanie Józefa Barroso, Hermana van Rompuy'a
i Jerzego Buzka z przedstawicielami masońskiego internacjonału, którego
ideałem jest "laickość", to znaczy - zastąpienie etyki chrześcijańskiej,
jako podstawy systemu prawnego, demokratyczną etyką sytuacyjną, według
której dobre jest raz to, a raz tamto - w zależności od tego, co większości
akurat strzeli do głowy.

Jest to program z jednej strony bardzo ambitny, bo wymagający zniszczenia
dotychczasowej cywilizacji, ale zarazem z tego samego powodu szalenie
niebezpieczny - bo ci modernizatorzy są za głupi, żeby wymyślić, a cóż
dopiero - zbudować cywilizację alternatywną. Zatem przygotowują tylko grunt
dla podboju Europy przez cywilizację muzułmańską.

Więcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1802

Data: 2010-10-21 18:21:18
Autor: abc
Masoneria oddaje Europe islamistom
Dodam, że islamiści za cudzołóstwo wymierzają karę ukamienowania.
W praktyce wygląda to tak:
http://www.fakt.pl/Ukamienowanie-w-Somalii-Drastyczne-zdjecia,galeria,1161,1.html

Masoneria oddaje Europe islamistom