[B.Ważne] Masoneria w KDP i nurkowaniu - Lista 53

Data: 2009-09-07 04:01:01
Autor: Kat Masonerii
[B.Ważne] Masoneria w KDP i nurkowaniu - Lista 53
Wczoraj natknąłem się na bardzo ważny materiał filmowy o Masonerii.
Można go znaleźć tutaj;

http://www.onet.tv/klip.html#5443098,c=5

Inne ciekawe materiały filmowe o masonerii można znaleźć tutaj:

http://www.onet.tv/szukaj.html#q=masoni

Zastanawiałem się dosyć długo dlaczego KDP od początku swojego
istnienia nie jest w stanie wypłodzić podręczników do nauki nurkowania
na żaden stopień nurkowy i po obejrzeniu materiału na onet.tv
skojarzyłem pewne fakty. Te popaprańce uważają naukę związana z
nurkowaniem za wiedzę tajemną, dostępną tylko dla członków ich
popierdolonej masońskiej sekty.

Podręczniki do nauki nurkowania istnieją, i to z logiem KDP. Sam je
kiedyś widziałem i miałem w rękach. Rozprowadzał je niejaki Marek
Kryże, wyjątkowa głupia, chamska i pazerna na kasę menda.
Wyobrażacie sobie, że można zakończyć kurs na płetwonurka P2, bez
jakiejkolwiek wzmianki o tabelach dekompresyjnych i dekompresji?
Wtedy, kiedy Kryże pokazał mi podręczniki zupełnie nie mogłem
zrozumieć dlaczego nie są one do nabycia oficjalną drogą.

Na podstawie długiego pobytu w środowisku, jakim jest społeczność
nurkowa, na jakieś 83% przypuszczam, że
masonami byli:

Krzysztof Benducki, Andrzej Parada i Konrad Brych (Wszyscy będą żyli
wiecznie. W pamięciach naszych komputerów)

Masonami są członkowie prezydium KDP:

Wiesław Wachowski
tel. 0 - 22 826 22 51 wew. 115 i 119, tel. kom. 0 - 606 313 583
Ten ma aż dwa numery wewnętrzne. Jak jest trzeźwy to pod 115, jak
pijany to pod 119

Stanisław Chomentowski
Szef szkoleń, tel. 0-502 545 154, 0-784 028 156
Ten ma dwa służbowe numery komórkowe, ciekawe, kto za nie płaci? Gdzie
są kurwa podręczniki?!

Krzysztof Kuszewski, były minister zdrowia w rządzie Cimoszewicza
Wiceprzewodniczący d/s Medycznych, tel. 0-502 377 628
Wyjątkowo chujowy wykładowca.

Grzegorz Czernek
Sekretarka, tel. 0-601 751 880, 0-784 028 152, znowu dwie komórki

Marcin Dąbrowski, członek KDP
tel. 0-784 028 157

I dalej,

Elżbieta Benducka, wesoła seksualnie wdówka, żona Benduckiego
Robert Klein, właściciel agencji tłumaczeń - i paru jego kumpli
Paweł Poręba, oszust podatkowy, nielegalna działalność
pseudogospodarcza, syn SB-ka
Leszek Nowak, związany z AKP Warszawa i Abyss Diving
Marek Kryże, dobre kontakty z najemnikami z Legii Cudzoziemskiej,
jakby trzeba było coś załatwić
Agnieszka Mieczkowska, córka małżeństwa Sb-ków, miłośniczka Klimta, z
ładunkiem wybuchowym po obrazem.
Ireneusz Słucki, Augustowski Klub Nurkowy, powiązany z KDP, o ile
pamiętam skazany kiedyś za kłusownictwo
Kazimierz Kotlewski, Crazy Shark, Nowa-Ama i AKP. Znają się z Leszkiem
Nowakiem.

Marek Chadaj, szef basenu w PKiN, działający w WOPR. Wyjątkowy
prostak, głupek i cham. Miłośnik kadłubów, okrętów. Psychopata.

Dla tych co nie rozumieją: Masoneria to tajne sprzysiężenie, sekta
czcząca Szatana. Ma wiele odłamów i jest rozprzestrzeniona na całym
świecie. Nie tylko modląca się przy świeczkach do obrazu pojeba z
rogami, ale i wcielająca w życie nauki rzekomo pochodzące od Szatana.
Ich pismem świętym jest bilblia Andersona.
Członkami Masonerii byli Hitler, Stalin, Beria i co drugi zbrodniarz
wojenny z ostatnich 300 lat.
Najwyższymi wartościami dla masonerii są: Władza, Pieniądze, Seks.. Nie
ma takiego rodzaju zbrodni, o który nie byli by oskarżani.

Jebał ich pies.

Kat Masonerii

Data: 2009-09-07 13:06:42
Autor: J.Kolina
[B.Ważne] Masoneria w KDP i nurkowaniu - Lista 53
Wczoraj natknąłem się na bardzo ważny materiał filmowy o Masonerii.

Tolko chora osoba nazwie tera koline najgorszym trollem tej grupy

Ania

Data: 2009-09-07 15:07:55
Autor: qlphon
[B.Ważne] Masoneria w KDP i nurkowaniu - Lista 53
Tolko chora osoba nazwie tera koline najgorszym trollem tej grupy

Ania

nawet nie próbuj się wybielać
nie wiesz nawet jak sie podpisac

Data: 2009-09-07 15:56:31
Autor: J.Kolina
[B.Ważne] Masoneria w KDP i nurkowaniu - Lista 53
nawet nie próbuj się wybielać
nie wiesz nawet jak sie podpisac

przepraszam

kolina

[B.Ważne] Masoneria w KDP i nurkowaniu - Lista 53