[B.Ważne] Masoneria w KDP i nurkowaniu - Lista 53 cz. 2, Ostre!

Data: 2009-09-09 08:58:43
Autor: J.Kolina
[B.Ważne] Masoneria w KDP i nurkowaniu - Lista 53 cz. 2, Ostre!
W poprzednim odcinku uważni zauważyli pewne ciekawe połączenie:

Witam ,jestem dobrym nurkiem, a chciałbym zostać złym masonem.
Czy moge prosic o konkretne skierowanie, najchętniej do PADI która jak wiem jest maseonem masonów.

Janina Kolina Masolina

[B.Ważne] Masoneria w KDP i nurkowaniu - Lista 53 cz. 2, Ostre!