Masowe grzywny za "Tuska matoła"

Data: 2012-09-22 10:17:26
Autor: Jan Litwiński
Masowe grzywny za "Tuska matoła"
35 osób na ławie oskarżonych, śledztwo trwające prawie półtora roku - tak policja i sąd zajmowały się sprawą nazwania Donalda Tuska ?matołem?. W końcu zapadły wyroki skazujące kibiców na grzywny. - Ja rozumiem, że Białystok był dwa razy zajmowany przez Rosjan, ale nie myślałem, że obyczaje aż tak się utrwaliły - komentuje wyroki poseł PiS Stanisław Pięta, więcej:

http://niezalezna.pl/33122-masowe-grzywny-za-tuska-matola

--
Jan Litwiński
http://netsjanek.blogspot.com/

Data: 2012-09-22 10:38:55
Autor: matusm

Użytkownik "Jan Litwiński" <jlitwinski@vp.pl> napisał w wiadomości news:k3js6a$p78$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Dyspozycyjność wyroków sadowych na polecenia plemiela sa dość powszechnie znane  ,a nie ma czemu sie dziwić bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-09-22 12:26:44
Autor: boukun
[...]

Już dzisiaj nikt nie ma wątpliwości, za co "Starucha" regularnie wsadza reżim Tuska do kicia i teraz trzymają bez oskarżenia w kiciu...
http://www.youtube.com/watch?v=ns3LM9PlVTY

boukun

Masowe grzywny za "Tuska matoła"