Mass Effect 2, jezyk angielski w PL wersji

Data: 2012-01-27 17:50:20
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Mass Effect 2, jezyk angielski w PL wersji
Witam,
Orientuje si臋 kto艣, czy polskie wydanie ME2 na X360 posiada wersj臋 angielsk膮 gry (czyli je偶eli mam dash ustawiony na angielski [ew. lokalizacje na UK], to w grze te偶 b臋dzie ten j臋zyk)? Rozgl膮dam si臋 za preorderem 3, ale nie wiem czy mog臋 bez obaw bra膰 PL.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2012-02-01 11:55:50
Autor: Potocki Passion & Adventure
Barteq (s.z.t.o.) wrote:
[...]

Nie ma szans :) Jak to sobie wyobra偶asz, aby na dw贸ch p艂ytach DVD zmie艣ci膰 snie偶k臋 dzwi臋kow膮 w dw贸ch j臋zykach w grze w kt贸rej rozmowa to jeden z g艂贸wnym element贸w :)

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-02-10 21:37:02
Autor: Kwiecisty
W dniu 2012-02-01 11:55, Potocki Passion & Adventure pisze:
Barteq (s.z.t.o.) wrote:
[...]

No prosz臋 ci臋. A o algorytmach kompresji s艂ysza艂? ;-)

Pozdr,
Tomek

Mass Effect 2, jezyk angielski w PL wersji