Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Master 2.5 dCi - falujące (delikatnie powiedziane) obroty na wolnych obrotach.

Master 2.5 dCi - falujące (delikatnie powiedziane) obroty na wolnych obrotach.

Data: 2016-05-10 00:16:42
Autor: Grzegorz Tomczyk
Master 2.5 dCi - falujące (delikatnie powiedziane) obroty na wolnych obrotach.
W dniu 09.05.2016 o 20:44, jerzu.xyz@irc.pl pisze:

Na jutro jestem umówiony wstępnie na diagnozę Clipem. Na co ew.
zwrócić uwagę?

Mnie na przykład pomogło czyszczenie toluenem przepustnicy.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2016-05-10 08:13:07
Autor: jerzu.xyz
Master 2.5 dCi - falujące (delikatnie powiedziane) obroty na wolnych obrotach.
On Tue, 10 May 2016 00:16:42 +0200, Grzegorz Tomczyk
<grz.tom@NOSPAM.wp.pl> wrote:

Mnie na przykład pomogło czyszczenie toluenem przepustnicy.

Przepustnica czyszczona, egr też. --
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2016-05-10 15:04:21
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Master 2.5 dCi - falujące (delikatnie powiedziane) obroty na wolnych obrotach.
W dniu 2016-05-10 o 08:13, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
On Tue, 10 May 2016 00:16:42 +0200, Grzegorz Tomczyk
<grz.tom@NOSPAM.wp.pl> wrote:

Mnie na przykład pomogło czyszczenie toluenem przepustnicy.

Przepustnica czyszczona, egr też.


Zaglądnąłbym do regulatora ciśnienia paliwa na pompie WC. Jeśli jest podobny do tego w 2.0HDi, to jest tam iglica i siteczko, które potrafi się przytkać. Wyjąć, wyczyścić, zamontować ponownie. Ew. wymienić uszczelnienia na nim (raczej groszowa sprawa).

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2016-05-10 18:42:39
Autor: jerzu.xyz
Master 2.5 dCi - falujące (delikatnie powiedziane) obroty na wolnych obrotach.
On Tue, 10 May 2016 15:04:21 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<mojnick@onet.pl> wrote:

Zaglądnąłbym do regulatora ciśnienia paliwa na pompie WC. Jeśli jest podobny do tego w 2.0HDi, to jest tam iglica i siteczko, które potrafi się przytkać.

Regulator jest jednym z podejrzanych. Drugim podejrzanym jest czujnik
ciśnienia na listwie wtryskowej. Dziś nie udało się auta podpiąć pod Clipa, może jutro. Wtedy będę
wiedział coś więcej.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Master 2.5 dCi - falujące (delikatnie powiedziane) obroty na wolnych obrotach.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona