Master na lawecie - drugi podejście...

Data: 2009-05-05 17:05:13
Autor: jerzu
Master na lawecie - drugi podejście...
Dzisiaj rano, poszedł się kochać mechanizm zmiany biegów. Koszt w ASO
- 1400 zł za same części + robocizna. Odbiór z ASO jutro rano.
Renault to jest moje pierwsze auto, które jechało na lawecie, i to już
dwa razy. Nawet Fiaty którymi jeździłem nie były tak kapryśne.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-05 16:14:31
Autor: kamil

"jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote in message news:hcl005tm94tcic94aoi26dsorbs1vsdhvh4ax.com...
[...]

Nie przejmuj sie, moj Megane to byl jedyny z kilkunastu samochodow w zyciu, ktory odmowil posluszenstwa na drodze, i to dwukrotnie. Mialem juz starsze i z wiekszymi przebiegami, ale po prostu francuskie nie byly, i chocby nie wiem jak ich posiadacze negowali rzeczywistosc, szambo perfumeria nigdy nie bedzie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-05 18:45:58
Autor: Menios

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:gtpl4o$rqq$1inews.gazeta.pl...

[...]

A mój Megane, mimo, że ma już 8 lat i mam go od nowości a na budziku przejechane prawie 170tys km, nigdy mnie nie zawiodl, tak wiec Megenka Megance nie równa :-)

Pozdro

Data: 2009-05-07 01:13:34
Autor: złoty
kamil pisze:

[...]

...szczerze współczuję. Akurat megane (podobnie jak i laguna) to jedne z bardziej awaryjnych modeli renault. Wiedzą o tym wszyscy mający choć jakie takie pojęcie o motoryzacji. Nie wiedziałeś/nie znasz się - trudno. Masz prawo. Przykro tylko, że farmazony na temat aut francuskich   rozpowszechniasz dalej. Ja osobiście nie mam nic przeciwko temu - dzięki takim jak Ty mogę kupić od czasu do czasu przyzwoite autka znacznie poniżej ich wartości ale.. tę grupę czytają również osoby mające nikłe pojęcie o motoryzacji. Po co wciskasz im tę ciemnotę?
...nieładnie. Nie uczciwiej by było napisać: nie znam się na motoryzacji, więc kupiłem Megane i ten egzemplarz był b. awaryjny? (Choć.. i to nie do końca byłoby prawdą, gdyż Megane są częściej awaryjne niż inne, lecz nie znaczy to, że nie można trafić na egzemplarz bezawaryjny (na tle innych marek/modeli z danego rocznika ).)

pzdr
A.

Data: 2009-05-07 11:29:51
Autor: kamil

"złoty" <mcart@poczta.onet.pl> wrote in message news:gtt5a3$4ii$1inews.gazeta.pl...
kamil pisze:

[...]

Nie rozumiem - najpierw potwierdzasz, ze dwa flagowe modele Renault byly awaryjne jak diabli, zeby za chwile stwierdzic cos o farmazonach.

Siostra lekow nie doniosla?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-07 13:02:47
Autor: złoty
kamil pisze:

[...]

..."auta francuskie" to nie tylko renault a tym bardziej nie tylko megane. Serio. Tam jest kilku producentów i w cholerę modeli produkowanych od wielu lat (więc i wiele generacji poszczególnych modeli).

Siostra lekow nie doniosla?

...nie wiem jakie bierzesz.

pzdr
A.

Data: 2009-05-07 12:15:56
Autor: kamil

kamil pisze:

[...]

I nie od dzis wiekszosc modeli nie wypada najlepiej w rankingach.

Aha, 306 tez mialem krotko, diesel z przebiegiem cos ok 150kkm. Przegrzewal sie w korkach, wspomaganie jakims cudem czasem dzialalo tylko podczas krecenia w jedna strone, a czasem normalnie, do tego pierdolki typu gasnace z nienacka oswietlenie w srodku. Dziekuje, nigdy wiecej.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-07 13:48:01
Autor: DoQ
kamil pisze:

[...]

Kupiłeś złom miej pretensje do siebie:)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-07 13:04:24
Autor: kamil

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:gtuib5$out$1nemesis.news.neostrada.pl...
kamil pisze:

[...]

Typowa gadka posiadacza francuza, ktory za nic nie przyzna sie ze dal sobie zlom wcisnac. ;) Statystyki Tobie przecza, a liczby raczej nie klamia panie kolego.

EOT.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-07 15:06:36
Autor: DoQ
kamil pisze:

Kupiłeś złom miej pretensje do siebie:)>
Typowa gadka posiadacza francuza, ktory za nic nie przyzna sie ze dal sobie zlom wcisnac. ;) Statystyki Tobie przecza, a liczby raczej nie klamia panie kolego.

Jaaassne :D Najlepiej posłuchać opinii posiadacza ryżu czy niemca. To co w tych "na F" będzie dyskwalifikującą awarią, u niego jest tylko elementem eksploatacyjnym podlegającym oczywistej wymianie :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-07 15:10:36
Autor: Marcin J. Kowalczyk
DoQ pisze:
Jaaassne :D Najlepiej posłuchać opinii posiadacza ryżu czy niemca. To co w tych "na F" będzie dyskwalifikującą awarią, u niego jest tylko elementem eksploatacyjnym podlegającym oczywistej wymianie :)

Moj ojciec - nie bede jezdzil francuzem! Tam zawsze wszystko puka, stuka, etc. Dalem mu moja 307 (2.0hdi z przelomu 2002/2003, 211kkm) to powiedzial ze nie bedzie nia jezdzic bo to francuskie g***o i sie psuje i zle sie jezdzi (zanim wsiadl :D) bo ma swojego nissana i koniec. Zgadujcie czym teraz jezdzi :D hint - nie jest to nissan ;)

Data: 2009-05-07 15:17:50
Autor: DoQ
Marcin J. Kowalczyk pisze:

[...]

Swoja przygode z motoryzacja zaczalem od japonczyka z czolowki rankingu najmniej awaryjnych. Przejechalem nim 150.000km, w tym czasie 2x skonczyl "na lawecie", usterek typu cieknacy simmering walu korbowego przy przebiegu 120.000km nie bede wymienial. Zeby bylo smieszniej, "superawaryjny" amerykaniec przez 170.000km nie wymagal ani razu holowania, eksploatacja + drobne usterki. Tak ze nie ma to jak urban legend i "statystyki".

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-07 15:31:25
Autor: kamil

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:gtun5p$c1k$1atlantis.news.neostrada.pl...
Marcin J. Kowalczyk pisze:

[...]

A kolega tescia kuzyna ma zone, co to z sasiadem uciekla na Balkany. Znaczy sie wszystkie kobiety kurwia sie i koniec.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-07 17:14:24
Autor: DoQ
kamil pisze:

A kolega tescia kuzyna ma zone, co to z sasiadem uciekla na Balkany. Znaczy sie wszystkie kobiety kurwia sie i koniec.

Ot ciekawostka. To błyskotliwe sformułowanie nie dotyczy przypadkiem ciebie i opinii o francuzach na podstawie 306-padliny?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-07 16:16:27
Autor: kamil

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:gtuue4$dho$1nemesis.news.neostrada.pl...
kamil pisze:

[...]

Ja podpieram sie danymi roznych, niezaleznych od siebie, organizacji, wedlug ktorych francuzy do szczegolnie bezawaryjnych nie naleza. Ty podales przyklad jednej Hondy.

OK, niech Ci bedzie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-07 17:21:31
Autor: DoQ
kamil pisze:

Ja podpieram sie danymi roznych, niezaleznych od siebie, organizacji, wedlug ktorych francuzy do szczegolnie bezawaryjnych nie naleza. Ty podales przyklad jednej Hondy.

Ja podpieram się własnym doświadczeniem, a nie organizacjami. A Hondy nigdy w życiu nie miałem - choć te ponoć mają niezniszczalne silniki takie jak np. ten http://www.youtube.com/watch?v=ZTND2B4Xs64 :P

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-07 16:26:42
Autor: kamil

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:gtuurf$e4p$1nemesis.news.neostrada.pl...
kamil pisze:

[...]

Zeby moc podpierac sie wlasnym doswiadczeniem, musial bys miec spore ilosci samochodu kazdej marki, uzytkowane w rozny sposob i serwisowane w roznych miejscach. Inaczej to tylko przekazywanie co Gozdzikowa uslyszala.

Masz? No to pozostaja organizacje.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-07 17:40:35
Autor: DoQ
kamil pisze:

[...]

Zaraz, zaraz  - to ja wklejam jakieś śmieszne rankingi czy ty?:)
ATSD z twojego linka: http://www.reliabilityindex.co.uk/top10_worst.html?apc=3128339010848601
Widzisz gdzies w tych WORST 10 koncern PSA?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-07 16:49:15
Autor: kamil

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:gtuvhf$1jk$1atlantis.news.neostrada.pl...
kamil pisze:

[...]

Nigdzie nie twierdzilem, ze jest w worst 10. Twierdzilem, ze kiepsko stoi i tak wlasnie jest.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-07 16:52:13
Autor: kamil

kamil pisze:

[...]

Megane na zaszczytnym 85 miejscu, 306 cale 10 miejsc wyzej. Fiaty, Hyundaje, Daewoo, nawet Rover jest przed nimi. Do tego UK ponad 180 dniami deszczu w niektorych czesciach kraju, do miejsc przyjaznych samochodom nie nalezy.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-07 18:00:42
Autor: DoQ
kamil pisze:

Nigdzie nie twierdzilem, ze jest w worst 10. Twierdzilem, ze kiepsko stoi i tak wlasnie jest.

Jasne. Jak widac po rankingach Porsche to syf przy Fabii, bo części droższe i nie ma ich na półce w każdym brytyjskim "Polmozbycie".

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-07 18:14:38
Autor: Alex81
Master na lawecie - drugi podejście...
In article <gtv14u$hft$1@nemesis.news.neostrada.pl>, pawel.doq@gmail.com says...

kamil pisze:

> [...]

Jasne. Jak widac po rankingach Porsche to syf przy Fabii, bo części droższe i nie ma ich na półce w każdym brytyjskim "Polmozbycie".

Parafrazując adwersarza, chciałbym stwierdzić że wszystkie Prosiaki to syf:

"I nie od dzis wiekszosc modeli nie wypada najlepiej w rankingach.

Aha, 924 tez krotko chcialem miec, 2.0 rocznik '78 z przebiegiem cos ok 550kkm. Przegrzewal sie w korkach, wspomaganie jakims cudem czasem dzialalo tylko podczas krecenia w jedna strone, a czasem normalnie, do tego pierdolki typu gasnace z nienacka oswietlenie w srodku. Dziekuje, nigdy wiecej."

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-05-07 18:34:01
Autor: DoQ
Master na lawecie - drugi podejście...
Alex81 pisze:

Parafrazując adwersarza, chciałbym stwierdzić że wszystkie Prosiaki to syf: "I nie od dzis wiekszosc modeli nie wypada najlepiej w rankingach.

Uuu to w rankingu będzie -151 :)
Podjedziesz do ASO i co?

Uzupełnienie oświetlenia zewnętrznego:
Materiały: 30 Euro
Spojrzenie doradcy technicznego: 1200Euro
Robocizna elekryka: 300Euro
Uśmiech kierownika serwisu: bezcenny.

Razem 1530Euro.

Powiem ci tak: albo suzuki, albo nic!

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-07 18:35:07
Autor: Alex81
Master na lawecie - drugi podejście...
In article <gtv2ll$8nt$1@atlantis.news.neostrada.pl>, pawel.doq@gmail.com says...
Powiem ci tak: albo suzuki, albo nic!
Nie ma już "Dżoana Brodżajk Edyszyn", to ja dziękuję :P

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-05-07 15:25:15
Autor: Grejon
Marcin J. Kowalczyk pisze:

[...]

No pewnie, że nie, bo Nissan to już Renault :)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-05-07 15:36:18
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Grejon pisze:
[...]

Teraz tak.. Ojciec ma Almere N15 produkowana jeszcze w Japoni

Data: 2009-05-28 12:27:09
Autor: Bartek
Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" <kowalma@kowalma.kom> napisał w wiadomości news:gtuml8$60d$1bgp.inds.pl...
DoQ pisze:
[...]

niewiem, ale mam dwie 307 w okolicy , benzyny, i jedna 2 razy już lawetą jezdziła, a druga tylko raz i to zimą więc nie wiem co jej było:)
:) - oczywiscie nie znam tych aut, tylko taka obserwacja:)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2009-05-07 15:43:57
Autor: kamil

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:gtumuf$2ur$1nemesis.news.neostrada.pl...
kamil pisze:

[...]

http://www.warrantydirect.co.uk/ - mozesz u nich wykupic gwarancje na starsze auto, wiec to zadne sponsorowane pozal sie boze rankingi w niemieckich gazetkach.

a tu masz wyniki:
http://www.reliabilityindex.co.uk/tophundred.html?apc=3128339010848601

Mozesz nawet sprawdzic, czy padla skrzynia biegow czy silnik, wiec indeks wyklucza gwozdz w oponie jako "awarie".

TOP 10:
http://www.reliabilityindex.co.uk/top10.html?apc=3128339010848601

i 10 najgorszych:
http://www.reliabilityindex.co.uk/top10_worst.html?apc=3128339010848601

Jak widzisz, niemieckie wcale dobrze nie wypadaja, zreszta do napalonego klienta na poskladanego z trzech "paska w dizlu" rocznik 2000 mam raczej daleko, wiec nie wiem skad te docinki.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-07 16:56:00
Autor: złoty
kamil pisze:

[...]

...może i typowa gadka ale..ma rację. P306 to jedna z bardziej udanych konstrukcji. Blacharka - jeśli nie był bity/topiony jest prawie niezniszczalna - rdza się jej nie ima (jedynie chyba Xantia może z nim konkurować). Silnik - jeśli to był diesel i sławetny XUD to praktycznie też nie do zajeżdżenia. Nie był demonem szybkości\mocy co prawda ale bezawaryjne przebiegi rzędu 500-700 tys. km nie były niczym niezwykłym (jeśli się o niego dbało oczywiście). Osprzęt też niezbyt awaryjny, słowem.. uważam go za jeden z modeli wartych zainteresowania - zwłaszcza, gdy ktoś szuka niedrogiego a dobrego używanego autka.

Tak jak DoQ pisze: kupiłeś złoma - miej pretensje do siebie. Trzeba było odżałować parę groszy na sprawdzenie autka przed zakupem w serwisie bądź skorzystać z porady kogoś, kto MA pojęcie o autach.

Statystyki Tobie przecza, a liczby raczej nie klamia panie
kolego.

...statystycznie to jesteś kobietą :)

EOT.

...masz racje. Lepiej kończyć temat, gdy nie ma się o nim bladego pojęcia.

pzdr
A.

Data: 2009-05-07 16:11:51
Autor: kamil

"złoty" <mcart@poczta.onet.pl> wrote in message news:gtush3$fea$1inews.gazeta.pl...
kamil pisze:
Tak jak DoQ pisze: kupiłeś złoma - miej pretensje do siebie. Trzeba było odżałować parę groszy na sprawdzenie autka przed zakupem w serwisie bądź skorzystać z porady kogoś, kto MA pojęcie o autach.

Nie kupilem, kobieta dostala w prezencie od firmy zeby miec czym do pracy dojezdzac, kiedy akurat biuro na kilka miesiecy za miasto wyniesli. A ze rozbil sie biedaczyna w gorach na lodzie, to i zal nie bylo. Co, jak co, ale w zyciu nie wydal bym pieniedzy na takie padlo.

Statystyki Tobie przecza, a liczby raczej nie klamia panie
kolego.

..statystycznie to jesteś kobietą :)

Sprowadzajac wszystko do absurdu mozna wiele rzeczy udowodnic, ale chyba nie o to chodzi?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-07 17:17:54
Autor: DoQ
kamil pisze:

Nie kupilem, kobieta dostala w prezencie od firmy zeby miec czym do pracy dojezdzac, kiedy akurat biuro na kilka miesiecy za miasto wyniesli.

To kobieta chyba podpadła w tej firmie, skoro taką igiełkę jej naszykowali.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-07 16:18:52
Autor: kamil

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:gtuukm$dho$2nemesis.news.neostrada.pl...
kamil pisze:

Nie kupilem, kobieta dostala w prezencie od firmy zeby miec czym do pracy dojezdzac, kiedy akurat biuro na kilka miesiecy za miasto wyniesli.

To kobieta chyba podpadła w tej firmie, skoro taką igiełkę jej naszykowali.

Mieli zezlomowac, woleli dac komus na te 3-miesiace, bo raczej wiecej samochodowi zycia nie starczylo. Co w tym dziwnego?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-07 17:22:56
Autor: DoQ
kamil pisze:

To kobieta chyba podpadła w tej firmie, skoro taką igiełkę jej naszykowali.
Mieli zezlomowac, woleli dac komus na te 3-miesiace, bo raczej wiecej samochodowi zycia nie starczylo. Co w tym dziwnego?

To jeszcze lepiej :) Wyciągnąłeś wniosek na podstawie zaniedbanego padła , które nadawało się tylko na złom. LOL:)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-07 16:25:35
Autor: kamil

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:gtuuu4$e4p$2nemesis.news.neostrada.pl...
kamil pisze:

[...]

Alez nie, misiaku kolorowy, wnioski wyciagnalem na podstawie roznych statystyk, z ktorych jedna dosc wiarygodna przytoczylem kilka postow wyzej.

Mozesz sie napinac ile tylko dusza zapragnie, ale faktow nie zmienisz.

LOL :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-07 17:30:12
Autor: DoQ
kamil pisze:

Alez nie, misiaku kolorowy, wnioski wyciagnalem na podstawie roznych statystyk, z ktorych jedna dosc wiarygodna przytoczylem kilka postow wyzej. Mozesz sie napinac ile tylko dusza zapragnie, ale faktow nie zmienisz.

ATSD myślisz, że mi jakoś zależy?:) LOL.
Przecież nie sprzedaje francuskich samochodów.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-07 15:50:59
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
kamil pisze:

[...]

Jeszcze chwila a dostaniesz łatkę MiałemFrancuza i będziesz takim drugim MaszPunto. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-05-05 17:21:36
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
jerzu pisze:
[...]

No ale to jest auto do pracy, więc pewnie swoje już widział, co?
Zresztą - ciesz się, że nie masz Mercedesa. Znajomi klną na Sprintera 2-latka. Średnio raz na miesiąc coś się dzieje. Niby zawsze pierdółki, ale unieruchamiające auto na x godzin.
Wcześniej mieli Vito i twierdzili, że już nigdy więcej gwiazdy na masce.
Przyszło do zakupu kolejnego auta - i nie posłuchali samych siebie.

Data: 2009-05-05 23:17:25
Autor: Nex@pl
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

[...]

Ja tam na Vito nie narzekam aż tak :) No ale sam wszystko naprawiam :)

Co do nowych MB - jak każda inna marka, póki gwarancja jest to jest ok.

Data: 2009-05-06 08:13:20
Autor: gosmo
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał w wiadomości news:gtplk2$5f6$1news.dialog.net.pl...
jerzu pisze:
[...]

Co do sprintera to podobne opnie ma mój ojcicec co w firmie miał takiego. Niezłe numery były ze wspomaganiem i turbiną. Najdziwniejsze to, że definitywnie problem z turbiną rozwiązał za 50zł "magik" z warsztaciku na własnym podwórku. Jednak wcześniej trzeba było chyba ze 4tysie zostawić w ASO na dwóch czy trzech wizytach.

Data: 2009-05-05 17:45:05
Autor: STranger
jerzu pisze:
[...]

Też porównanie. Fiaty są niezawodne, a w każdym razie te którymi jeździłem. Dosłownie zero poważnych usterek.

Natomiast taka niby niezawodna Honda Civic to auto, które się 2 moim znajomym popsuło w czasie jazdy. Jedna w Anglii, druga w Polsce. Trzeba było w obu przypadkach wzywać lawetę.
Japońskie samochody.. LOL :>

STranger

Data: 2009-05-05 18:06:35
Autor: Piotrek
[...]

z ciekawosci ktory model ?
bo akurat mam porownanie 3 modeli wstecz od najnowszego  :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-05-05 21:52:41
Autor: STranger
Piotrek pisze:
[...]

Sorry, pomyliłem modele. Chodzi o Hondy Accord z silnikiem 2.2 diesel. Angielska wersja to Executive, a wersji polskiej Hondy nie pamiętam.
Oba auta rocznik 2004 i w obydwu zepsuła się turbosprężarka pociągając za sobą ponoć jakieś dodatkowe koszty.

STranger

Data: 2009-05-05 22:15:56
Autor: Marcin J. Kowalczyk
STranger pisze:
Oba auta rocznik 2004 i w obydwu zepsuła się turbosprężarka pociągając za sobą ponoć jakieś dodatkowe koszty.

heheheh mojemu szefowi tez w accordzie 2.2 z 2004 tez sprezarka odmowila wspolpracy przy przebiegu okolo 180kkm. Auto jezdzone tylko na autostradach

Data: 2009-05-05 22:23:19
Autor: Piotrek
[...]

ojjjj to jak to juz Acorda dopada to strach sie bac.
to ze Civic schodzi na psy to wiadomo od poprzedniego modelu i po obecnym(jak to znajomy z ASO Hondy powidzial koledze ktory chcial zmienic Civica z 99 na nowszego Civica, "niech cie reka boska broni przed zmiana na nowszego Civica" :)

szkoda ze taki dobry producent tez dal sie poniesc ogolnomarkowemu cieciu kosztow, kosztem jakosci :(

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-05-05 22:42:58
Autor: JKK

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości news:gtq743$uuu$1opal.futuro.pl...
ojjjj to jak to juz Acorda dopada to strach sie bac.

Aktualny i poprzedni A6 (benzyna 2.cośtam - obadwa "funkiel-nówka") ze znajomej firmy też często odwiedzały serwisy
- a ten ostatni dodatkowo wymaga dolewek oleju w trasie ...
Volvo S60 (chyba 2 l benzyna, też od nowości) - potrafiło przez jakąś spaloną żarówkę
rozładować akumulator no i zimową porą wszystkie autka odpaliły,
oprócz skandynawskiego wynalazka ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2009-05-05 22:47:47
Autor: Piotrek
Master na lawecie - drugi podejście...
Aktualny i poprzedni A6 (benzyna 2.cośtam - obadwa "funkiel-nówka") ze znajomej firmy też często odwiedzały serwisy

ciiiicho :)
bywali tu tacy co to nie lubili jak sie nadaje na te "prestizowe" marki jak np audi:)
tu sie placi za jakosc, serwis i prestiz :)

- a ten ostatni dodatkowo wymaga dolewek oleju w trasie ...

pewnie ma zapisane w ksiazce serwisowej ze 1l na 1000km moze spalic i to jest zupelnie normalne ?

Volvo S60 (chyba 2 l benzyna, też od nowości) - potrafiło przez jakąś spaloną żarówkę
rozładować akumulator no i zimową porą wszystkie autka odpaliły,
oprócz skandynawskiego wynalazka ;-)

ooooo to ciekawe :)
niby pierdola a jednak :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-05-06 00:50:04
Autor: zkruk [Lodz]
STranger wrote:
[...]

pierwsze diesle miały zwaloną sprężarkę
nawet były akcje serwisowe wymiany
no ale tak to jest jak się produkuje silnik na osprzęcie którego się nie produkuje....
wystarczy jedno gówno włożyć i potem cała marka dostaje...
a sprężarka jak znam życie garretta...

szyna CR europejska... i wszystko jasne...

ale fakt faktem - dzisiejszy japoński accord to już nie ta sama bajka... nawet pomimo produkcji w JP

Data: 2009-05-06 02:35:52
Autor: JG
zkruk [Lodz] pisze:
[...]
(...)
Abstrahując od faktu, że turbo przy niewłaściwej eksploatacji nie jest trudno wykończyć.
Ładnie to widać w np. VAGowskim 1.8T - w zadbanych silnikach turbo pada tam stosunkowo rzadko. W wyłączanych od razu po pałowaniu bardzo szybko mówi papa.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-05-07 11:39:01
Autor: kamil

"JG" <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> wrote in message news:gtqm1i$383$2inews.gazeta.pl...
zkruk [Lodz] pisze:
[...]

Jak to w kazdym uturbionym aucie. Szczegolnie, ze ponoc ten Accord na autostradzie glownie jezdzil, nieraz widuje delikwentow zjezdzajacych na stacje po dluzszej jezdzie mocno nieprzepisowej, po czym staja pod dystrybutorem i od razu gasza silnik. W ten sposob kazda turbine mozna zabic w 18 tys, a nie 180...

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-07 11:31:24
Autor: kamil

"STranger" <pisz_na@berdyczow.pl> wrote in message news:gtq5ep$1shk$1opal.icpnet.pl...
Piotrek pisze:
[...]

Od kiedy to do padnietej sprezarki trzeba lawete wolac?

Data: 2009-05-07 12:32:52
Autor: JG
kamil pisze:
Od kiedy to do padnietej sprezarki trzeba lawete wolac?
Jeśli jeszcze nie do końca padnięta, to bym też lawetował...

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-05-05 18:30:12
Autor: szwagier
jerzu pisze:
[...]

Luuzik, to smao mozna powiedziec o kazdej marce, jak sie trafi trefny
model.
Czy to bedzie Volvo S80 (pakowany na lawete ze skrzyzowania al.
Solidarnosci z al. Jana Pawla w DC bo elektronika padla tak ze nawet
zepchnac sie go nie dalo), czy Mercedes E320 ktory w trakcie jazdy z
duza predkoscia po prostu zgasl i chyba tylko cud pozwolil zatrzymac sie
na poboczu..za jakis czas bo ani hamulce ani wspomaganie kieownicy nie
dzialalo..
Przypuszczam ze podbne historie mozna uslyszec o KAZDEJ marce...

szwagier

Data: 2009-05-05 18:33:55
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
szwagier pisze:
..za jakis czas bo ani hamulce ani wspomaganie kieownicy nie
dzialalo..

Eee, to to jakiś mit jest. Jeśli układ hamulcowy był w pełni sprawny, to hamulce działały. Tylko, że bez ich wspomagania to się trzeba solidnie plecami o fotel zaprzeć i cisnąć w pedał.

Data: 2009-05-05 19:27:26
Autor: Przemek
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
szwagier pisze:
[...]

tia o "brake by wire " slyszal?
http://www.motonews.pl/wiadomosci/news-482-brakebywire-w-nowym-modelu-koncepcyjnym-renault.html

Data: 2009-05-05 19:48:24
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
szwagier pisze:
[...]

Taa, słyszał.
Wymień trzy seryjnie produkowane modele z tym ustrojstwem. :P

Data: 2009-05-05 20:55:46
Autor: Przemek
szwagier pisze:
[...]

Produkowane obecnie czy w przeszlosci?
Mercedes stosowal w roznych modelach ale bylo awaryjne wiec sie wycofal no i np  lexus GS

Data: 2009-05-05 21:49:23
Autor: Robert Rędziak
Master na lawecie - drugi podejście...
On Tue, 05 May 2009 19:48:24 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> wrote:

Wymień trzy seryjnie produkowane modele z tym ustrojstwem. :P

 A o elektrycznej pompie hamulcowej słyszał?

 Been there, done that...

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-05-07 15:56:32
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Robert Rędziak pisze:
On Tue, 05 May 2009 19:48:24 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> wrote:

Wymień trzy seryjnie produkowane modele z tym ustrojstwem. :P

 A o elektrycznej pompie hamulcowej słyszał?

Może i coś tam słyszał. Ale co to zmienia? Jakoś nie mogę sobie wyobrazić tego, że auto traci hamulce ZUPEŁNIE, tylko z powodu braku prądu. Jak w takim razie awaryjnie zahamować takim wynalazkiem? Kotwicę oknem wyp...lić i liczyć, że o coś zahaczy? IMHO takie coś, nie powinno się znaleźć na rynku. Powtórzę: IMHO, bo producenci pewnie wiedzą lepiej.

Data: 2009-05-07 15:40:52
Autor: Robert Rędziak
Master na lawecie - drugi podejście...
On Thu, 07 May 2009 15:56:32 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> wrote:

Może i coś tam słyszał. Ale co to zmienia? Jakoś nie mogę sobie wyobrazić tego, że auto traci hamulce ZUPEŁNIE, tylko z powodu braku prądu.

 A jednak. Been there, done that. Póki starczyło ciśnienia w
 akumulatorze ciśnienia, było ok, a potem już nie było fajnie. Na
 szczęście przy małej prędkości i było gdzie uciekać.

Jak w takim razie awaryjnie zahamować takim wynalazkiem?

 Ręcznym.

Data: 2009-05-08 10:08:43
Autor: Nex@pl
Master na lawecie - drugi podejście...
Robert Rędziak pisze:

 Ręcznym.

 r.

Aha, czyli czekać tylko aż ręczny zrobią elektryczny i zacznie się produkcja spadochronów samochodowych do samodzielnego montażu jakw dragsterach :)

Data: 2009-05-07 16:09:08
Autor: Marcin J. Kowalczyk
[...]

spadochron, bo kotwice w locie Ci zlomiarze podprowadza ;)

Data: 2009-05-12 00:37:50
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 07 May 2009 15:56:32 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Może i coś tam słyszał. Ale co to zmienia? Jakoś nie mogę sobie wyobrazić tego, że auto traci hamulce ZUPEŁNIE, tylko z powodu braku prądu.

Hint: Akumulator ciśnienia. --
     ___________ (R)

Data: 2009-05-05 19:37:29
Autor: szwagier
szwagier pisze:
[...]

To sprobuj hamowania przy predkosci "powyzej autostradowej" w ten sposob a pozniej opisz swoje wrazenia

szwagier

Data: 2009-05-05 19:47:21
Autor: Artur Maśląg
szwagier pisze:
[...]

Spoko - jeszcze można skorzystać z ręcznego, który jest zarządzany przez
"padnięty" układ sterowania :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-05-05 18:39:51
Autor: Damian / EXCAR group
Master na lawecie - drugi podejście...

Użytkownik "jerzu" <
Renault to jest moje pierwsze auto, które jechało na lawecie, i to już
dwa razy. Nawet Fiaty którymi jeździłem nie były tak kapryśne.

Ja mam w firmie male Clio do rozwozenia jedzenia po miescie.
Przebieg to cudo robi od 100 do 200 km dziennie w cyklu miejskim i
pomimo ze jest najnowsze ze wszystkich jakie mielismy to jest najdrozsze w utrzymaniu.

Stare ('94) VW Polo bylo praktycznie bezawaryjne, potem MICRA '99 tez nie niedomagala
ale to Clio to jakas zemsta :) Nigdy wiecej aut na F ... ;)

Data: 2009-05-05 18:47:51
Autor: emes
[...]

Generalnie Mastery to maja cos z tymi skrzyniami, bardzo czesto sie sypaly

Data: 2009-05-05 20:59:59
Autor: CeSaR
Master na lawecie - drugi podejście...
Renault to jest moje pierwsze auto, które jechało na lawecie, i to już
dwa razy. Nawet Fiaty którymi jeździłem nie były tak kapryśne.

Ale ten Master to pewnie i tak produkt "wielofirmowy" znaczy ten sam samochód z innym znaczkiem na masce występuje. Pewnie jakiś Opel albo inne cudo...
I z innym znaczkiem się nie psuje?

Data: 2009-05-05 21:14:57
Autor: Piotrek
Master na lawecie - drugi podejście...
Ale ten Master to pewnie i tak produkt "wielofirmowy" znaczy ten sam samochód z innym znaczkiem na masce występuje.

jak wiekszosc samochodow obecnie(czesc jest prawie w calosci porownywalna, inne maja tylko niektore wspole elementy brane od tego samego dostawcy)

Pewnie jakiś Opel albo inne cudo...

a moze to Opel to inne Renault ?
w ta strone juz tak ladnie nie brzmi ?

nie zebym bronil opla ale takie mowienie ze opel bedzie gorszy niz renault w momencie kiedy przy tym modelu pewnie z 3 firmy wspolpracowaly zeby kazda mogla wypuscic prawie identyczny samochod pod wlasna marka, jest troche dziwne :)

I z innym znaczkiem się nie psuje?

wiesz moze byc tak ze projekt ten sam, podwykonawcy juz rozni :)
projektowanie i testowanie samochodu to tez nie maly koszt wiec na to sie moga zrzucac powiedzmy 3 firmy.
ale jak juz maja pordukt koncowy to juz zamowienia na poszczegolne podzespoly skladaja sobie te firmy oddzielnie. a tu masz spore pole do popisu jesli chodzi o koszty. jedna bedzie chciala ta sama czesc taniej inna niekoniecznie. i produkt koncowy mimo ze wyglada tak samo bedzie sie roznil jakosciowo.
i na koniec produkt jednej firmy moze sie psuc bardziej niz produkt innej firmy mimo ze teoretycznie to to samo :)

znam przyklad jednego modelu peugota ktory po wyjezdzie z salonu na drugi dzien wrocil na lawecie z rozwalonym sprzeglem. po naprawie znowu 2-3 dni i znowu na lawecie wrocil z tym samym problemem.
klient byl juz mocno podgotowany bo samochod mial 7 dni z czego 2 dni nim jezdzil( w jedna strone na kolach w druga strone na lawecie).
ekipa serwisowa bojac sie ponownego montazu sprzegla(3 naprawy tego samego i awaria a klient moglby juz sie wycofac z kupna samochodu bo ma prawo :)
zaryzykowali i przywiezli takie samo sprzeglo z innej firmy(ta sama skrzynia i sprzeglo bylo montowane w samochodach innych firm).
no i problem sie juz nie powtorzyl, pozniej Peugot przyslal notke ze trafila im sie wadliwa partia sprzegiel od dostawcy.
a inna firma miala innego podwykonawce(czy nawet tego samego ale partia inna :) i ten wpadki nie zaliczyl :)

mimo ze to ta sama czesc :)

a juz o przypadkach kiedy w jednej firmie przy np tej samej skrzyni jedna czesc nie wystepuje jako czesc zamienna a w innej firmie wystepuje :)
i bywa ze firma pracownicy ASO firmy A jada do ASO firmy B i kupuja czesci do samochodu ktory maja na warsztacie :)
bo klient klnie ze nie kupi nowej skrzyni skoro zlamal sie jakis maly plastik :)

roznie bywa :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-05-05 21:41:04
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcl005tm94tcic94aoi26dsorbs1vsdhvh4ax.com...
[...]

    A ile tym nalatales bo to raczej jest samochod ktory ciagle pracuje.
A ten mechanizm to co konkretnie, wodziki czy cos w skrzyni ?

Adam

Data: 2009-05-05 22:03:57
Autor: jerzu
Master na lawecie - drugi podejście...
On Tue, 5 May 2009 21:41:04 +0200, "Adam Szewczak"
<horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:

   A ile tym nalatales bo to raczej jest samochod ktory ciagle pracuje.

198 tys.

A ten mechanizm to co konkretnie, wodziki czy cos w skrzyni ?

Wodziki (a właściwie to linki) z jakimś mechanizmem przy samej
skrzyni.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-05 22:10:34
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mr6105paq4n27bpupvia9lpsb8cfhcj4u34ax.com...
[...]

    No jak na 3 lata to tak ;P

Chyba nie ma teraz bezawaryjnych samochodow.
A ciekaw jestem jak awaryjne sa takie woly robocze jak Crafter / Sprinter bo zwykle w zestawieniach awarjnosci to sie podaje osobowki same.
O Tranzicie tym ostatnim to jakos niezawiele pochlebnego slyszalem. A propos nowego tranzita to tez zauwazylem ze jakos wiekszosc sprzedawanych to przednionapedowce.

PZDr
Adam

Data: 2009-05-05 22:46:59
Autor: DoQ
jerzu pisze:

A ten mechanizm to co konkretnie, wodziki czy cos w skrzyni ?
Wodziki (a właściwie to linki) z jakimś mechanizmem przy samej
skrzyni.

To cena zabójcza, nikt nie robi zamienników??
Wysprzęglik wraz z pompką do mnie to ok ~2000pln w ASO :-S

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-05 22:51:59
Autor: Piotrek
Master na lawecie - drugi podejście...
To cena zabójcza, nikt nie robi zamienników??
Wysprzęglik wraz z pompką do mnie to ok ~2000pln w ASO :-S

dowiedz sie czy czasem jakis inny producent nie montuje takich samych skrzyn w innych samochodach.
moze sie okazac ze znajdziesz taka sama czesc innej marki za lepsze pieniadze

globalizacja :)
wiele samochodow jezdzi na tych samych czesciach nawet jak sie innych marek

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-05-05 22:57:09
Autor: DoQ
Piotrek pisze:

globalizacja :)
wiele samochodow jezdzi na tych samych czesciach nawet jak sie innych marek

Akurat ta moja jeździ w 2 czy bodaj 3 modelach tylko - mało się robi to    i graty droższe...:S

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-05 23:07:03
Autor: jerzu
On Tue, 05 May 2009 22:46:59 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

To cena zabójcza, nikt nie robi zamienników??

Nie wiem.

Wysprzęglik wraz z pompką do mnie to ok ~2000pln w ASO :-S

Myślisz że wysprzęglik z pompką do Mastera jest tańszy?

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-05 23:08:55
Autor: DoQ
jerzu pisze:

To cena zabójcza, nikt nie robi zamienników??
Nie wiem.

Skoro wszystko Ci jedno... :)

Data: 2009-05-05 23:19:57
Autor: jerzu
Master na lawecie - drugi podejście...
On Tue, 05 May 2009 23:08:55 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Skoro wszystko Ci jedno... :)

Nie mam czasu na szukanie zamienników, potem na ew. czekanie na
dostarczenie, potem na szukanie warsztatu, który mi to od ręki założy.
To auto ma na siebie zarabiać, a nie stać tydzień bezużyteczne.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-05 23:20:49
Autor: DoQ
jerzu pisze:

Nie mam czasu na szukanie zamienników, potem na ew. czekanie na
dostarczenie, potem na szukanie warsztatu, który mi to od ręki założy.
To auto ma na siebie zarabiać, a nie stać tydzień bezużyteczne.

Są miejsca gdzie kupisz od ręki, dlatego pytałem.
A zamontować zawsze możesz w ASO.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-05 23:22:48
Autor: jerzu
On Tue, 05 May 2009 23:20:49 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Są miejsca gdzie kupisz od ręki, dlatego pytałem.

Być może.

A zamontować zawsze możesz w ASO.

"Termin mam na następny tydzień."

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-06 14:53:53
Autor: DoQ
jerzu pisze:

A zamontować zawsze możesz w ASO.
"Termin mam na następny tydzień."

No tu jest niestety porażka jak auto musi jeździć :/

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-06 05:06:09
Autor: GlennBp
jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Spoko bywa. 2 tygodnie temu wymienialismy silnik w tesciowym v 70 z 2004 roku. 2.5T poszedl w pi... przy przebiegu 150 tys km.
Pzdr
Luca

Data: 2009-05-06 10:46:01
Autor: Cavallino
[...]

A co ja niby piszę od dwóch lat?

Data: 2009-05-07 09:44:16
Autor: Dman-666
Master na lawecie - drugi podejście...
Patrze a tu w szybce robal taki: news:gtrio6$4bn$1news.onet.pl ! Pewnie kiero jakis, ten Cavallino . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcl005tm94tcic94aoi26dsorbs1vsdhvh4ax.com...
Nawet Fiaty którymi jeździłem nie były tak kapryśne.

A co ja niby piszę od dwóch lat?

Tylko, ze jerzu juz dawno nie ma Cieniaka i Master sluzy w (do)wolnych chwilach do wozenia familii. Z tego co sie orientuje bylo to jedno z kryteriow wyboru.

--
Dman-666
6A13 do profanacji LPG, Stolec

Data: 2009-05-07 15:17:17
Autor: Cavallino
Użytkownik "Dman-666" <dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

A co to zmienia w kwestii megabadziewności produktów Renault?

Data: 2009-05-07 13:48:54
Autor: Dman-666
Master na lawecie - drugi podejście...
Patrze a tu w szybce robal taki: news:gtun0o$f7g$1news.onet.pl ! Pewnie kiero jakis, ten Cavallino . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

[...]

Nic. Tylko, ze w konkurencyjnej cenie i wyposazeniu Dukat'ow nie bylo? Kryterium "megabadziewnosci" w przypadku wyboru wozidla spada na dalszy plan.

Data: 2009-05-07 15:52:50
Autor: Cavallino
[...]

Obawiam się że to raczej mało realne, żeby Fiat był droższy od Renault.
Pamiętam też jak kuzyn jeździł Jumperem do serwisu Fiata - było o połowę taniej.

Kryterium "megabadziewnosci" w przypadku wyboru wozidla spada na dalszy
plan.

Do pierwszym nacięcia się tak.
Potem już zaczynasz o tym myśleć przy wyborze.

Data: 2009-05-07 17:12:21
Autor: jerzu
Master na lawecie - drugi podejście...
On Thu, 7 May 2009 15:52:50 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Obawiam się że to raczej mało realne, żeby Fiat był droższy od Renault.

A jednak.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-07 23:29:19
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:vhu505d0deil3s4l61k8ko9gfvcmtu9af94ax.com...
On Thu, 7 May 2009 15:52:50 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Obawiam się że to raczej mało realne, żeby Fiat był droższy od Renault.

A jednak.

Obstawiam jednak że kiepsko szukałeś.

Data: 2009-05-08 18:36:10
Autor: jerzu
Master na lawecie - drugi podejście...
On Thu, 7 May 2009 23:29:19 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Obstawiam jednak że kiepsko szukałeś.

Szukałem dobrze.

Hint: duża zniżka za poprzedni rok.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-08 21:01:01
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:pon805lq3bc44ren5gibc478a8cjl3ma1q4ax.com...
On Thu, 7 May 2009 23:29:19 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Obstawiam jednak że kiepsko szukałeś.

Szukałem dobrze.

Hint: duża zniżka za poprzedni rok.

We Fiacie już nie mieli poprzedniego rocznika?
I nic Ci to do myślenia nie dało?;-)

Data: 2009-05-08 21:17:01
Autor: jerzu
Master na lawecie - drugi podejście...
On Fri, 8 May 2009 21:01:01 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

We Fiacie już nie mieli poprzedniego rocznika?

Wręcz przeciwnie - były. Za to w Renault kupiłem bieżący rocznik,
dobrze wyposażony w cenie poprzedniego + dodatki (czujniki cofania,
komputer pokładowy, alarm) gratis. W cenie gołego Ducato kupiłem
dobrze wyposażonego Mastera.

I nic Ci to do myślenia nie dało?;-)

J.w.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-08 23:42:55
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:a419059jt061mksst7vh816omdcnunudcr4ax.com...
[...]

No i masz skutki takich oszczędności.
Ja byłem głupszy - kupiłem Renault drożej niż kupiłbym Fiata, więc jeszcze bardziej żałowałem tego nieprzemyślanego kroku.

Data: 2009-05-09 09:52:50
Autor: jerzu
Master na lawecie - drugi podejście...
On Fri, 8 May 2009 23:42:55 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

No i masz skutki takich oszczędności.

Niekoniecznie. Ducato mistrzem bezawaryjności też nie jest.

Ja byłem głupszy - kupiłem Renault drożej niż kupiłbym Fiata, więc jeszcze bardziej żałowałem tego nieprzemyślanego kroku.

Pech :-))

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-09 13:52:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:nhda059p70oakn0933fkqkp29u7dg12hpk4ax.com...
On Fri, 8 May 2009 23:42:55 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

No i masz skutki takich oszczędności.

Niekoniecznie. Ducato mistrzem bezawaryjności też nie jest.

Pogadamy jak zaczniesz płacić za nparawy. ;-)

Data: 2009-05-09 16:22:18
Autor: jerzu
Master na lawecie - drugi podejście...
On Sat, 9 May 2009 13:52:18 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Pogadamy jak zaczniesz płacić za nparawy. ;-)

Rok temu zacząłem.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-09 17:12:31
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:fc4b05p861v7863fl7o1g7g71n3plsb7t74ax.com...
On Sat, 9 May 2009 13:52:18 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Pogadamy jak zaczniesz płacić za nparawy. ;-)

Rok temu zacząłem.

To sobie porównaj ile byś w analogicznych sytuacjach zapłacił w serwisie Fiata.
Jak ja porównywałem ceny napraw Megane i Stilo to mi się włosy jeżyły (nad moją głupotą).

Data: 2009-05-09 21:23:46
Autor: jerzu
Master na lawecie - drugi podejście...
On Sat, 9 May 2009 17:12:31 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

To sobie porównaj ile byś w analogicznych sytuacjach zapłacił w serwisie Fiata.

Nie znam nikogo w ASO Fiata, więc nie porównam.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-10 00:03:07
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:21mb055ol7hc2sk0fr40dmoliis7sakuqk4ax.com...
[...]

Koszt danej naprawy to sobie możesz sprawdzić nawet telefonicznie.

Master na lawecie - drugi podejście...