Master na lawecie - drugi podejście...

Data: 2009-05-05 18:39:51
Autor: Damian / EXCAR group
Master na lawecie - drugi podejście...

Użytkownik "jerzu" <
Renault to jest moje pierwsze auto, które jechało na lawecie, i to już
dwa razy. Nawet Fiaty którymi jeździłem nie były tak kapryśne.

Ja mam w firmie male Clio do rozwozenia jedzenia po miescie.
Przebieg to cudo robi od 100 do 200 km dziennie w cyklu miejskim i
pomimo ze jest najnowsze ze wszystkich jakie mielismy to jest najdrozsze w utrzymaniu.

Stare ('94) VW Polo bylo praktycznie bezawaryjne, potem MICRA '99 tez nie niedomagala
ale to Clio to jakas zemsta :) Nigdy wiecej aut na F ... ;)

Master na lawecie - drugi podejście...