Master na lawecie - drugi podejście...

Data: 2009-05-05 21:41:04
Autor: Adam Szewczak
Master na lawecie - drugi podejście...

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcl005tm94tcic94aoi26dsorbs1vsdhvh4ax.com...
Dzisiaj rano, poszedł się kochać mechanizm zmiany biegów. Koszt w ASO
- 1400 zł za same części + robocizna. Odbiór z ASO jutro rano.
Renault to jest moje pierwsze auto, które jechało na lawecie, i to już
dwa razy. Nawet Fiaty którymi jeździłem nie były tak kapryśne.

--

    A ile tym nalatales bo to raczej jest samochod ktory ciagle pracuje.
A ten mechanizm to co konkretnie, wodziki czy cos w skrzyni ?

Adam

Data: 2009-05-05 22:03:57
Autor: jerzu
Master na lawecie - drugi podejście...
On Tue, 5 May 2009 21:41:04 +0200, "Adam Szewczak"
<horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:

   A ile tym nalatales bo to raczej jest samochod ktory ciagle pracuje.

198 tys.

A ten mechanizm to co konkretnie, wodziki czy cos w skrzyni ?

Wodziki (a właściwie to linki) z jakimś mechanizmem przy samej
skrzyni.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-05 22:10:34
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mr6105paq4n27bpupvia9lpsb8cfhcj4u34ax.com...
[...]

    No jak na 3 lata to tak ;P

Chyba nie ma teraz bezawaryjnych samochodow.
A ciekaw jestem jak awaryjne sa takie woly robocze jak Crafter / Sprinter bo zwykle w zestawieniach awarjnosci to sie podaje osobowki same.
O Tranzicie tym ostatnim to jakos niezawiele pochlebnego slyszalem. A propos nowego tranzita to tez zauwazylem ze jakos wiekszosc sprzedawanych to przednionapedowce.

PZDr
Adam

Data: 2009-05-05 22:46:59
Autor: DoQ
jerzu pisze:

A ten mechanizm to co konkretnie, wodziki czy cos w skrzyni ?
Wodziki (a właściwie to linki) z jakimś mechanizmem przy samej
skrzyni.

To cena zabójcza, nikt nie robi zamienników??
Wysprzęglik wraz z pompką do mnie to ok ~2000pln w ASO :-S

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-05 22:51:59
Autor: Piotrek
Master na lawecie - drugi podejście...
To cena zabójcza, nikt nie robi zamienników??
Wysprzęglik wraz z pompką do mnie to ok ~2000pln w ASO :-S

dowiedz sie czy czasem jakis inny producent nie montuje takich samych skrzyn w innych samochodach.
moze sie okazac ze znajdziesz taka sama czesc innej marki za lepsze pieniadze

globalizacja :)
wiele samochodow jezdzi na tych samych czesciach nawet jak sie innych marek

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-05-05 22:57:09
Autor: DoQ
Piotrek pisze:

globalizacja :)
wiele samochodow jezdzi na tych samych czesciach nawet jak sie innych marek

Akurat ta moja jeździ w 2 czy bodaj 3 modelach tylko - mało się robi to    i graty droższe...:S

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-05 23:07:03
Autor: jerzu
On Tue, 05 May 2009 22:46:59 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

To cena zabójcza, nikt nie robi zamienników??

Nie wiem.

Wysprzęglik wraz z pompką do mnie to ok ~2000pln w ASO :-S

Myślisz że wysprzęglik z pompką do Mastera jest tańszy?

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-05 23:08:55
Autor: DoQ
jerzu pisze:

To cena zabójcza, nikt nie robi zamienników??
Nie wiem.

Skoro wszystko Ci jedno... :)

Data: 2009-05-05 23:19:57
Autor: jerzu
Master na lawecie - drugi podejście...
On Tue, 05 May 2009 23:08:55 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Skoro wszystko Ci jedno... :)

Nie mam czasu na szukanie zamienników, potem na ew. czekanie na
dostarczenie, potem na szukanie warsztatu, który mi to od ręki założy.
To auto ma na siebie zarabiać, a nie stać tydzień bezużyteczne.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-05 23:20:49
Autor: DoQ
jerzu pisze:

Nie mam czasu na szukanie zamienników, potem na ew. czekanie na
dostarczenie, potem na szukanie warsztatu, który mi to od ręki założy.
To auto ma na siebie zarabiać, a nie stać tydzień bezużyteczne.

Są miejsca gdzie kupisz od ręki, dlatego pytałem.
A zamontować zawsze możesz w ASO.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-05 23:22:48
Autor: jerzu
On Tue, 05 May 2009 23:20:49 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Są miejsca gdzie kupisz od ręki, dlatego pytałem.

Być może.

A zamontować zawsze możesz w ASO.

"Termin mam na następny tydzień."

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-05-06 14:53:53
Autor: DoQ
jerzu pisze:

A zamontować zawsze możesz w ASO.
"Termin mam na następny tydzień."

No tu jest niestety porażka jak auto musi jeździć :/

Pozdrawiam
Paweł

Master na lawecie - drugi podejście...