Master na lawecie - drugi podejście...

Data: 2009-05-06 05:06:09
Autor: GlennBp
Master na lawecie - drugi podejście...
jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał(a):
Dzisiaj rano, poszedł się kochać mechanizm zmiany biegów. Koszt w ASO
- 1400 zł za same części + robocizna. Odbiór z ASO jutro rano.
Renault to jest moje pierwsze auto, które jechało na lawecie, i to już
dwa razy. Nawet Fiaty którymi jeździłem nie były tak kapryśne.

Spoko bywa. 2 tygodnie temu wymienialismy silnik w tesciowym v 70 z 2004 roku. 2.5T poszedl w pi... przy przebiegu 150 tys km.
Pzdr
Luca

--

Master na lawecie - drugi podejście...