[mBank] - MasterCard Debit Gold

Data: 2010-03-21 09:22:25
Autor: Agneta
[mBank] - MasterCard Debit Gold
Poszukuje obecnie karty, ktora umozliwia bezprowizyjne wyplaty we wszystkich bankomatach na terenie Polski. Obecnie korzystam z VE Nordea Banku, ale zawsze musze pamietac aby miec odpowiednie saldo na rachunku, co jest nieco uciazliwe. Tytulowa karta spelnia moje oczekiwania poza miesieczna oplata, ktora jest dosc juza jak na tego typu karte, bo wynosi az 9,90pln, za to karta dodatkowa to juz tylko 1pln/m-c. W zwiazku z powyzszym czy probowal moze juz ktos miec karte dodatkowa bez aktywacji lub po zastrzezeniu karty dodatkowej? I czy karta dodatkowa moze byc wydana osobie, ktora nie jest wspolposiadaczem lub pelnomocnikiem do konta?
W "przydatnych linkach" na stronie gdzie jest mowa o MCDG jest odnosnik do regulaminu korzystania z kart... ale tylko VISA ;).

MK
Witam polecam zaintersować się ofertą m banku mają on dużo fajnych ofert,za duzo
rzeczy nie pobierają opłat co jest ważne dla klienta.Mają również dogodne
kredyty i wiele innych ciekawych propozycji.Jak również dobre oprocentowanie.

Data: 2010-03-21 10:47:16
Autor: MarekZ
Użytkownik "Agneta" <agneta0WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3461.00000bce.4ba5d741@newsgate.onet.pl...

[...]

I do tego jeszcze ładnie wyglądają! :D

Data: 2010-03-21 10:49:54
Autor: Valdi
[mBank] - MasterCard Debit Gold
"Agneta" news:3461.00000bce.4ba5d741newsgate.onet.pl

[...]

post mi trąci marketingową gadką (chyba jest przewrażliwiony), ale mniejsza
o to, sam jestem ich długoletnim klientem i... wiele prawdy jest w tym co
piszesz, jednak nie wszystko złoto co się świeci.
% mierny - jednodniówka jakoś ratuje sytuację, ale nie jest to co było
kiedyś
dogodne kredyty? - co rozumiesz pod tym pojęciem?

co do reszty oferty OK.

[mBank] - MasterCard Debit Gold