[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatn a)

Data: 2012-10-29 18:22:24
Autor: [sas]
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatn a)
chyba nie było:

http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1337,juz-jest-- -mastercard-debit-naklejka-.html

Miło nam poinformować, Ĺźe dziś, tj. 23.10.2012 r. do oferty mBanku weszła  nowa karta MasterCard Debit Naklejka. Ta nietypowa karta płatnicza to  nowoczesne i funkcjonalne rozwiązanie, przeznaczone do płatności  zbliĹźeniowych PayPass, dostępne do Twojego eKONTA lub izzyKONTA –  bezpłatnie!
  Wiemy, Ĺźe wielu z Was czekało na ten przydatny gadĹźet z niecierpliwością.
[...]

Wiem, Ĺźe generalnie na grupie jest tendencja do anty-PayPass, ale czasem  są fajne zniĹźki przy płatności kartą mB np. w Smyku, stąd moje nią  zainteresowanie. DebetĂłwki bym do tego nie trzymał (konieczność wydania  100 pln / miesiąc, Ĺźeby uniknąć opłaty), ale bezpłatną PayPass - wg mnie  czemu nie.

Co o tym myślicie i czy terminale bezstykowe są juĹź na tyle popularne, Ĺźe  rzeczywiście warto się pokusić o taką kartę?

[sas]

Data: 2012-10-29 21:56:07
Autor: Grzexs
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)
Wiem, Ĺźe generalnie na grupie jest tendencja do anty-PayPass, ale czasem
są fajne zniżki przy płatności kartą mB np. w Smyku, stąd moje nią
zainteresowanie. Debetówki bym do tego nie trzymał (konieczność wydania
100 pln / miesiąc, żeby uniknąć opłaty), ale bezpłatną PayPass - wg mnie
czemu nie.

Co o tym myślicie i czy terminale bezstykowe są już na tyle popularne,
że rzeczywiście warto się pokusić o taką kartę?

Może i warto, ale znów trzeba będzie śledzić, kiedy wprowadzą opłaty za nią, a jak wprowadzą, to znów trzeba będzie pamiętać, żeby zastrzec. Niepotrzebny kłopot. A większość – tak myślę – osób, które jako podstawowe konto miało niegdyś konto w mBanku, przeniosło się już czy to „Synka”, czy to do jakiegoś klona pana Cz., czy nawet do DB albo Meritum, albo jeszcze gdzie indziej, gdzie dają za darmo lub prawie darmo w pełni funkcjonalne karty, a nie jakieś tam naklejki, i ma głęboko w poważaniu pomysły BRE.

--
Grzexs

Data: 2012-10-29 23:55:50
Autor: Mateusz Papiernik
On 2012-10-29 21:56, Grzexs wrote:
Może i warto, ale znów trzeba będzie śledzić, kiedy wprowadzą opłaty za
nią, a jak wprowadzą, to znów trzeba będzie pamiętać, żeby zastrzec.

....i znowu narzekanie na oplaty, ktorych nie ma, jesli sie uzywa kart. A
jak sie ich nie uzywa, to po cholere w ogole je miec? Dla ozdoby w
portfelu? Narzekanie dla narzekania. Sa powody, zeby nie byc w mB - ale
akurat do tych kart sie ludzie przyczepili nie wiedziec czemu, jakby to
w ogole mialo jakiekolwiek znaczenie praktyczne.

[...]

No - Ci, ktorym sie chce chrzanic z migracjami z bankow ktore dzialaja
do innych, ktore prawie dzialaja (patrz Twoj wlasny post o Synku wyzej),
to na pewno juz przemigrowali. ;-) Popatrzmy prawdzie w oczy - dwie
godziny (lub wiecej) bawienia sie z papierkologia zeby otworzyc nowy
rachunek i zmienic swoje przyzwyczajenia jest warte w przeliczeniu na
zlotowki przynajmniej tyle co 10 lat oplat za karte.

Wracajac do meritum - naklejki nie mam i miec nie bede, bo nie mam jej
gdzie przykleic. Ale sam Paypass jest obecny w coraz wiekszej ilosci
miejsc i przynajmniej 3-4 razy w tygodniu place zblizeniowkami. Wzgledem
ostatniego pol roku tendencja bardzo zwyzkowa. Jezeli juz teraz sie OP
zdarza tak placic, to raczej bedzie okazji przybywac niz ubywac.

Inna rzecz, ze wyjecie plastikowego MC z portfela jest rownie szybkie co
wyjecie czegos z naklejka - chyba, ze chce sie z tylu telefonu nosic.

--
Mateusz Papiernik
mati@maticomp.net, http://www.maticomp.net

Data: 2012-10-29 23:35:24
Autor: krzysztofsf
On 29 Paź, 23:55, Mateusz Papiernik <m...@maticomp.net> wrote:

...i znowu narzekanie na oplaty, ktorych nie ma, jesli sie uzywa kart. A
jak sie ich nie uzywa, to po cholere w ogole je miec? Dla ozdoby w
portfelu? Narzekanie dla narzekania.

Zeby wyplacac gotowke z bankomatu?

Data: 2012-10-31 00:36:41
Autor: Mateusz Papiernik
On 2012-10-30 07:35, krzysztofsf wrote:
Zeby wyplacac gotowke z bankomatu?

Napisalbym, ze jezeli gotowka z bankomatu nie stanowi marginalnego
obrotu kartowego, to skarpeta sie sprawdzi lepiej niz mBank... ale
rozwinalem temat w poscie obok, bo znalazlem istotna dziure w swoich
zalozeniach.

Data: 2012-10-30 06:48:48
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 29 Oct 2012 23:55:50 +0100, Mateusz Papiernik wrote:
[...]

Przy zmianie banku ,,podstawowego'' bardzo ,,miło'' wspominam
przenoszenie chyba 4 PZ. Zalozenie/zamkniecie konta przy tym to pikuś.

 Inna rzecz, ze wyjecie plastikowego MC z portfela jest rownie szybkie co
 wyjecie czegos z naklejka - chyba, ze chce sie z tylu telefonu nosic.

No glownie na telefonie to ma sens. Z zycia wziete -- Woodstock, kolejka
po zetony na piwo za gotowke na godzine, paypass -- 5 ludkow. A moja karta
w namiocie, jakis kilometr stad. A telefon jednak w kieszeni...

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-10-31 00:30:59
Autor: Mateusz Papiernik
On 2012-10-30 07:48, Michal Tyrala wrote:
No glownie na telefonie to ma sens. Z zycia wziete -- Woodstock, kolejka
po zetony na piwo za gotowke na godzine, paypass -- 5 ludkow. A moja karta
w namiocie, jakis kilometr stad. A telefon jednak w kieszeni...

Ano, patent fajny - pod jednym warunkiem tak naprawde: ze ma sie w
telefonie klapke od baterii, zeby to nakleic od srodka :> Bo na zewnatrz
to jakos tak... nie podchodzi mi.

Data: 2012-10-31 16:27:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)

"Mateusz Papiernik" 50906333$0$26697$65785112@news.neostrada.pl

Ano, patent fajny - pod jednym warunkiem tak naprawde: ze ma sie w
telefonie klapke od baterii, zeby to nakleic od srodka :> Bo na zewnatrz
to jakos tak... nie podchodzi mi.

Naklejka na komórkę? A nie łatwiej płacić komórką? :)
Nie tylko płacić komórką można, ale nawet dogadać się
ze ścianą można za pomocą komórki. :)

Data: 2012-10-31 19:13:18
Autor: Mateusz Papiernik
On 2012-10-31 16:27, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
Naklejka na komórkę? A nie łatwiej płacić komórką? :)
Nie tylko płacić komórką można, ale nawet dogadać się
ze ścianą można za pomocą komórki. :)

Też czekam aż NFC stanie się normą - ale to nadal nisza, niestety.

Data: 2012-10-31 23:42:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)

"Mateusz Papiernik" 50916a3f$0$1301$65785112@news.neostrada.pl

Też czekam aż NFC stanie się normą - ale to nadal nisza, niestety.

A naklejka nie jest niszowata?

Data: 2012-11-02 18:00:29
Autor: Mateusz Papiernik
On 2012-10-31 23:42, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

"Mateusz Papiernik" 50916a3f$0$1301$65785112@news.neostrada.pl

Też czekam aż NFC stanie się normą - ale to nadal nisza, niestety.

A naklejka nie jest niszowata?

Naklejka nie wymaga wsparcia po stronie telefonu - a terminali
zblizeniowych jest w cholere duzo juz.

Data: 2012-10-30 09:55:42
Autor: Maciek
W dniu 2012-10-29 23:55, Mateusz Papiernik pisze:
[...]
Hmmmm ... jakby Ci to ... no wiesz ... mBank, to taki bank "wirtualny".
Pieniądze możesz wypłacać z konta głównie przez bankomat, ewentualnie
przelew na inne konto. Podobnie jest z wpłatami. Bank ten oferuje
lokaty, konta oszczędnościowe itp. Bank sugerując pozbycie się karty,
jednocześnie sugeruje założenie konta u konkurencji, żeby gotówkę można
było jakoś wyłuskać. Czy to nie jest trochę głupie podejście? :->

Maciek

Data: 2012-10-30 15:30:43
Autor: Piotr Hołda
W dniu wtorek, 30 października 2012 09:55:46 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]

jednocześnie sugeruje założenie konta u konkurencji, żeby gotówkę można

było jakoś wyłuskać. Czy to nie jest trochę głupie podejście? :->

Otóż to. Inne banki to rozumieją i jeszcze dają jakieś bonusy za używanie ich debetówek. Fiskus się przypieprzył do odsetek? To dajmy 0% i bonus za używanie karty. Dzięki temu kasa przeznaczona na zakupy kartą leży na kontach w Millenium a z mBanku wypływa. W każdym razie moja tak robi :)

Data: 2012-10-31 09:30:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)

"Piotr Hołda" a6feeebe-54bb-45c0-9c1c-a00fbfacff2c@googlegroups.com

[...]

Kasa? Chyba kasiunia... U mnie to zwykle 5 stów -- na dwa razy.
Ale bywa, że mniej. To raczej nie jest wielka kasa.

: a z mBanku wypływa. W każdym razie moja tak robi :)

Data: 2012-10-31 00:34:54
Autor: Mateusz Papiernik
On 2012-10-30 09:55, Maciek wrote:
Hmmmm ... jakby Ci to ... no wiesz ... mBank, to taki bank "wirtualny".

No, wiem... uzywam od poczatku istnienia - zauwazylem ten drobny
szczegol ;) Wychodze z zalozenia, ze bank wirtualny przyjmuje sie jako
swoj bank z dobrodziejstwem inwentarza przy zalozeniu, ze moj profil
korzystania z banku pasuje do tych zalozen.

Gotowke do mBanku wplacalem moze ze dwa razy w zyciu. Z bankomatu
wyplacam tylko jak naprawde musze.

lokaty, konta oszczędnościowe itp. Bank sugerując pozbycie się karty,
jednocześnie sugeruje założenie konta u konkurencji, żeby gotówkę można
było jakoś wyłuskać. Czy to nie jest trochę głupie podejście? :->

No dobra, to jest jakis argument. W ogole mi nie przyszlo do glowy, ze
mozna traktowac mBank jako bank jedynie do produktow
oszczedosciowych/ubezpieczeniowych/jakichkolwiek innych.

Wychodzilem z zalozenia, ze majac bank internetowy "w swoim portfelu"
podstawowym zalozeniem jest, ze transakcje kartowe stanowia istotny
odsetek wszystkich.

Inna rzecz, ze jezeli mBank nie jest podstawowym bankiem (ergo sluzy
jako SFI, eMakler, czy produkty oszczednosciowe), to tak czy owak obok
ma sie inny bank. Ergo karta malo przydatna, bo mozna po prostu zrobic
przelew...

....ale to znowu przy zalozeniu moim, czyli, ze gotowke ogladam tylko
wtedy kiedy mnie do tego zmuszaja, bo dobrowolnie tego nie robie.

Data: 2012-10-31 19:11:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)

"Mateusz Papiernik" 5090641f$0$26696$65785112@news.neostrada.pl

...ale to znowu przy zalozeniu moim, czyli, ze gotowke ogladam tylko
wtedy kiedy mnie do tego zmuszaja, bo dobrowolnie tego nie robie.

Ja mam wypracowany odruch -- widząc gotówkę, chcę ja natychmiast
wpłacić na swoje konto...

Data: 2012-10-30 12:35:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)

"Mateusz Papiernik" 508f0976$0$1295$65785112@news.neostrada.pl

...i znowu narzekanie na oplaty, ktorych nie ma, jesli sie uzywa kart. A
jak sie ich nie uzywa, to po cholere w ogole je miec?

 -- Dlaczego nie zwiedzasz świata?
 -- Bo nie mam pieniędzy.

 Moja matka ma biuro rachunkowe, ale nie ma klientów.

 Jadę sobie samochodem, choć nie mam paliwa...

Nieużywane karty zazwyczaj oznacza jej uważnie
sporadyczne, nie zaś nieużywanie stuprocentowe.

Dla ozdoby w portfelu?

Nierzadko coś ma wartość tylko dlatego, iż MOŻE być użyte,
choć nie jest używane. Mając kredytówkę w kieszeni, pójdę
do sklepu -- choć nic nie kupię (więc i nie użyję tej
karty) być może jednak coś ,,wyniosę'' z tego sklepu,
choćby świadomość braku tego, na czym mi zależy.

Takoż z telefonem. Gdy nie dzwoni, ale jest w zasięgu,
milczeniem swym mówi, że nikt do mnie nie dobija się?
Nie tylko mówi, że nikt do mnie nie dzwoni, ale także
daje ludziom możliwość zadzwonienia do mnie.

-=-

,,Posiadanie'' karty to imo żadna inwestycja. Nie chcę
kalkulować aż tak drastycznie -- biorę kartę, więc mogę
jej użyć, dzięki czemu mogę coś zyskać... Chcę mieć karty
dla swoistej zabawy, dla przyjemności życiowej -- a nuż
taka karta się przyda. Czy ja muszę żyć w makabrycznym
stresie? -- gdzie nieużycie karty jest karalne...

No - Ci, ktorym sie chce chrzanic z migracjami z bankow ktore dzialaja
do innych, ktore prawie dzialaja (patrz Twoj wlasny post o Synku wyzej),

Bankozmian jest koniecznością. :) Gdy przed laty ,,przyzwyczaiłem się''
do PeKaO SA do tego stopnia, iż przyniosłem czyste druki w miejsce
podstawionych mi przez bank kserokopii kserokopii (niemal zupełnie
nieczytelnych) bank odebrał mi prawo do decydowania o moich pieniądzach
i uznał, że nie ja będę decydował, ale?... Mój ojciec, którego ów bank
okradnie... (uznać uznał, ale nie zdołał zrealizować swego łajdackiego zamiaru)

Aby było jasne -- bank odrzucił moje druki. (mogłem je dać za freeko
w formie ,,czytalnej''/zrozumiałej przez drukarnie, czy dla drukarni)
Opracowanie takowych jest kosztowne, bank nie ma :) szmalu na takowe
opracowania (więc daje Szanownym swym Klientom niemal bezużyteczne, bo
nieczytelne, zamazane ,,kserodruki'') ale mojej bezpłatnej usłużności
nie przyjął i :) kazał mi użyć niemal nieczytelnych ,,kserodruków'',
choć moje druki były dokładną (z dokładnością rzędu 0.1 mm) kopią
tego, co dostałem z banku, ale pozbawioną smug, plam itp. dodatków...

Inne banki (co najmniej z życzliwością) przyjmowały moją nadgorliwość.
TP SA przyjęła nie tyle z życzliwością, co z życzliwym zdumieniem,
delikatnie zauważając, iż mogłaby... kupić te druki ode mnie...
Lub choćby wziąć je ode mnie w rozliczeniu... :) Finansowym lub
podobnym do finansowego, na przykład życzliwie traktując jakąś
moją potrzebę. :)

[...]

Wiesz... Jeden uczy się nowego interfejsu w czasie 5 sekund,
inny zaś -- 5 dni... A jeszcze inny umierając z nudów,
ucałuje tego, kto go zmusza do zmiany przyzwyczajeń. :)

Data: 2012-10-30 13:46:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)

"Eneuel Leszek Ciszewski" k6oeau$t55$1@node1.news.atman.pl

Nieużywane karty zazwyczaj oznacza jej uważnie
sporadyczne, nie zaś nieużywanie stuprocentowe.

[snem zaślepiony...]

+ Nieużywanie karty zazwyczaj oznacza jej używanie
sporadyczne, nie zaś nieużywanie stuprocentowe.

Data: 2012-10-29 22:25:17
Autor: Krystek
W dniu 2012-10-29 18:22, [sas] pisze:
<http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1337,juz-jest-- -mastercard-debit-naklejka-.html>

Dwie waĹźne rzeczy z informacji na podanej stronie:

"Zbliżeniowa MasterCard Debit Naklejka działa w systemie online"
"Zbliżeniowa MasterCard Debit Naklejka występuje w ofercie limitowanej, a możliwość jej zamówienia zakończy się wraz z wyczerpaniem naszych zapasów. Karta jest ważna 2 lata. Po upływie okresu ważności karta MasterCard Debit Naklejka nie jest odnawiana przez mBank. Nie wydaje się również duplikatów tej karty."

K.
--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-10-30 00:48:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)

"[sas]" op.wmyajmej57bdh5@komp-w-kuchni

: nowa karta MasterCard Debit Naklejka. Ta nietypowa karta płatnicza to

Ciekawe, jak jej użyć w bankomacie czy we wpłatomacie. ;)

Data: 2012-10-30 07:30:18
Autor: [sas]
W dniu 30.10.2012 o 00:48 Eneuel Leszek Ciszewski  <prosze@czytac.fontem.lucida.console> pisze:

"[sas]" op.wmyajmej57bdh5@komp-w-kuchni

: nowa karta MasterCard Debit Naklejka. Ta nietypowa karta płatnicza to

Ciekawe, jak jej użyć w bankomacie czy we wpłatomacie. ;)

ze strony  http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1337,juz-jest-- -mastercard-debit-naklejka-.html

"Karta MasterCard Debit Naklejka nie służy do:
wypłaty gotówki z bankomatów lub w oddziałach banków,
korzystania z wpłatomatu mBanku,
transakcji internetowych MO/TO."

[sas]

Data: 2012-10-30 12:39:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)

"[sas]" op.wmza0sib57bdh5@komp-w-kuchni

[...]

A kto zdrowy na umyśle płaci w sklepie Delfinkiem i jemu
podobnymi plastykami? IMO Delfinek (substytutem którego
jest ta naklejka) służy wyłącznie ,,rozmowom'' z bankomatami
i wpłatomatami, a u mnie wyłącznie wpłacaniu we wpłatomatach.

Data: 2012-10-30 14:58:31
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)

A kto zdrowy na umyśle płaci w sklepie Delfinkiem i jemu
podobnymi plastykami? IMO Delfinek (substytutem ktĂłrego
jest ta naklejka) służy wyłącznie ,,rozmowom'' z bankomatami
i wpłatomatami, a u mnie wyłącznie wpłacaniu we wpłatomatach.

Wytłumaczysz laikowi dlaczego nie można/należy płacić nim w sklepie?

Data: 2012-10-30 14:49:57
Autor: Wemif
"Henryk \"Plumski\" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> wrote:

[...]

Można, ale lepiej płacić kartami kredytowymi korzystająć z okresu
bezodsetkowego.

a.

Data: 2012-10-30 15:47:40
Autor: W
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)
Wemif wystukał, co następuje:

[...]

SOT:
to 'lepiej' to takie wątpliwe... kilka miesięcy temu stwierdziłem podobnie jak wyżej, że okres bezodsetkowy to taka super sprawa i w ogóle, ale złapałem się na tym, że używając KK (w przeciwieństwie do debit) wykazuję tendencję do wydawania większych sum...

Data: 2012-10-30 17:36:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)

"W" XnsA0FCAAB71970Dwuathome@at.home

[...]

A to bestie!! Słyszałem o takich cwaniakach, którzy
doliczają dodatki w wypadku płacenia plastykiem... ;)

Jeśli Twój samochód ,,ciągnie'' 215 km/h -- z taką szybkością
jeździsz? A jeśli Twój zestaw Audio może uciągnąć 200 watów
mocy muzycznej -- umiesz słucha cichej muzyki?...

Kredytówka może dać jedynie oszczędności, nie straty.
Nawet zapomnienie o terminowej spłacie nie musi dać
smutnych efektów -- mnie przykładowo Citi cofnął
niedawno karne odsetki na moją prośbę.

Data: 2012-10-31 00:41:42
Autor: Mateusz Papiernik
On 2012-10-30 15:49, Wemif wrote:
Można, ale lepiej płacić kartami kredytowymi korzystająć z okresu
bezodsetkowego.

Lepiej jest watpliwe i/lub subiektywne.

W momencie, kiedy masz realna plynnosc na rachunkach, a codzienne
wydatki kartowe nie sa realnie duze, korzysci z KK zamiast platnosci z
rachunku sa relatywnie niewielkie.

Wykorzystana kwote i tak trzeba splacic w pomijalnym okresie, przez
ktory ta sama kwota nie wypracuje istotnego zysku.

Temat mozna traktowac zupelnie inaczej przy wiekszych transakcjach - ale
zasadniczo nie o tym jest watek dotyczacy zblizeniowek. :->

Data: 2012-10-31 02:32:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)

"Mateusz Papiernik" 509065b6$0$26696$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Ciekawe -- ja bym przyjął nawet 1 grosz, gdyby mi ktoś go dawał za darmo.

Tymczasem ;) gdybym kilka lat temu miał kredytówki, zaoszczędziłbym
na tym około 2 kpln -- dla mnie to bardzo dużo. Moja matka dzięki
kredytówkom pozbyła się debetu (w PKO BP SA) wysokiego chyba na 5 kpln...

KK są niedobre dla młokosów, którzy mając szmal, wydają go bez
względu na to, czy mają czym spłacać, czy nie mają. Młokos to
nastolatek? -- mentalnie tak, ale kalendarzowo może mieć i 88 lat.

No i są złe dla tych, którzy nie wiedzą, że nie KK nadają
się zbyt dobrze do poborów bankomatowych.

Także zapominalscy mogą nieźle umoczyć...

Data: 2012-10-30 15:55:42
Autor: Matt
On Tue, 30 Oct 2012 14:58:31 +0100, Henryk "Plumski" Plumowski  <usenet@kihltd.eu> wrote:

[...]

Nie ma żadnych korzyści z płacenia kartą debetową mbanku w sklepie,  żadnego moneyback. Ponadto wszystkie bankomaty kosztują 5 zł miesięcznie,  w innych bankach bezpłatnie.
Poza tym w mbanku ryzykujesz, że w razie reklamacji nieautoryzowanych  transakcji kartą to mbank się na Ciebie wypnie i odrzuci reklamację, nawet  bezprawnie.

Matt

Data: 2012-10-30 17:30:13
Autor: [sas]
W dniu 30.10.2012 o 15:55 Matt <matt@matt.ms> pisze:

[...]

rozpoczynając ten wątek wcale nie miałem na myśli płatności w sklepie:
http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1336,jesienne-inspiracje-z-programem-rabatowym-i-rabatem-do-30.html
i tym podobne.
[sas]

Data: 2012-10-30 17:32:48
Autor: [sas]
W dniu 30.10.2012 o 17:30 [sas] <null@example.com> pisze:

[...]

tfu, źle to ująłem, nie chodzi o moneyback (patrz link) + ta karta (na  razie) jest za 0 zł.

[sas]

Data: 2012-10-30 17:39:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)

"Matt" op.wmzye4ikebnp5j@a159590

: Poza tym w mbanku ryzykujesz, że w razie reklamacji nieautoryzowanych
: transakcji kartą to mbank się na Ciebie wypnie i odrzuci reklamację,
: nawet bezprawnie.

A że mBank jest maleństwem jedynie na niby, zaś w rzeczywistości
jest potęgą BRE -- może mieć swoich klientów w przysłowiowej
pupie, co chętnie i często okazuje. :)

Data: 2012-10-30 17:31:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)

"Henryk "Plumski" Plumowski" k6omhb$fvo$1@usenet.news.interia.pl

[...]

Laikowi? Czyli w dwóch słowach? Może tak:

Brak profitów.

Data: 2012-10-30 17:28:35
Autor: [sas]
W dniu 30.10.2012 o 12:39 Eneuel Leszek Ciszewski  <prosze@czytac.fontem.lucida.console> pisze:

[...]

a kto przy zdrowych zmysłach płaci niedelfinkiem (___darmowym___, o czym  nie omieszkałem wspomnieć w tytule), skoro można za to samo zapłacić np.:  20-30% taniej?

Data: 2012-10-30 17:41:36
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Tue, 30 Oct 2012 17:28:35 +0100, [sas] napisał(a):

[...]

Paaanie, daj pan spokój :> Przy tego typu "promocjach" zwykle daną rzecz
można kupić w innym miejscu taniej, niż z "rabatem" lub skorzystać z
"rabatu", płacąc w dowolny sposób, gadając trochę z obsługą.

AK

Data: 2012-10-30 17:49:15
Autor: [sas]
W dniu 30.10.2012 o 17:41 Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> pisze:

[...]

oczywiście, że można i wcale tego nie neguję. ale jestem np. w empiku i  chcę sobie kupić książkę, którą być może na allegro kupiłbym za 1/2 ceny.  ale chcę mieć ją tu i teraz. to po co mam zapłacić 100 zł, gdy mogę 80 zł?  dodatkowo nie chcę się targować z obsługą, prosić o rabat itp., ma być 20%  upustu na kartę mB i już.
[sas]

Data: 2012-10-30 19:55:57
Autor: W
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)
[sas] wystukał, co następuje:

[...]

Chyba, że ktoś jest częściej na allegro/selkarze/whatever niż w rzeczonym empiku i może mieć ksiązkę następnego dnia ;)

Data: 2012-10-30 23:45:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)

"[sas]" op.wmz3odyx57bdh5@komp-w-kuchni

: oczywiście, że można i wcale tego nie neguję. ale jestem np. w empiku i
: chcę sobie kupić książkę, którą być może na allegro kupiłbym za 1/2 ceny.

I często kupujesz te książki? Pytam, bo ja czasami ;) bywam
w empikach i jakoś ani razu nie widziałem tam kupowania książek...

[oczytany naród... kupują książki na allegro i w empikach, zdobywają
kindle za karty nie do brydża... a jednak pewna dziewczyna pytając
swą matkę, dostaje odpowiedź -- wiesz, Eneuelowi ona kojarzy się
z Ateną zdybaną przez Terezjasza, zaś innym widzom ;) -- z konkursem
miss mokrego podkoszulka... każdy widzi to, co chce...]

W empikach przeglądam czasopisma, czasami oglądam
tam albumy ze zdjęciami, bywa, że i czytam ksiązki...

Pewnego dnia, gdy oglądałem zdjęcia z okolicy, dostałem
propozycję nie do odrzucenia -- wskazano mi (surowo patrząc
na mnie i mówiąc do mnie tonem, który nie znosi sprzeciwu)
krzesełko i zaproponowano ;) mi, abym usiadł... Nie mając
nic lepszego do zrobienia (nie mając nic na swoją obronę)
usiadłem... I obejrzałem zdjęcia w albumie, który wziąłem
z półki... I zrozumiałem, dlaczego miałem usiąść... :)

Data: 2012-10-31 23:40:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)

"[sas]" op.wm0kgein57bdh5@komp-w-kuchni

I często kupujesz te książki? Pytam, bo ja czasami ;) bywam
w empikach i jakoś ani razu nie widziałem tam kupowania książek...

: oj tam, oj tam.

Zwracam honor. Naród jednak kupuje także książki. Dziś odwiedziłem
,,czytelnię'' w galerii Białej, udawałem, że czytam czasopismo
(o foceniu z fleszem) i bacznie obserwowałem... Nie liczyłem
kupujących, ale było ich bardzo dużo (być może miało to jakiś
związek ze świętami, a być może po prostu zwykle nie zwracałem
na nich uwagi) i aż dwie osoby odeszły z czymś książkopodobnym,
z tym, że pierwsza osoba chyba zakupiła jakiś album, gdyż to coś
było zafoliowane.

BTW... Wprawdzie albumy często są foliowane, ale na szczęście
,,czytelnie'' mają co najmniej jeden egzemplarz odłożony specjalnie
dla takich jak ja. :) Wizyty w ,,czytelniach'' przypominają nieco
przeglądanie stron WWW -- masa wiadomości zgromadzona w jednym
miejscu i za freeko. :) Jedynym  mankamentem jest (jak dziś dla
przykładu) ubiór -- było mi trochę za ciepło w kurtce...

-=-

W dawnych latach, wracając ze szkoły, zachodziłem i do empiku,
i do księgarni (najchętniej technicznej -- była po drodze?
empik też był po drodze) aby poczytać. Zdejmowałem książkę
z półki otwierałem tam, gdzie kończyłem poprzednie czytanie
a przed odłożeniem, wkładałem zakładkę, aby następnym razem
wiedzieć, skąd zacząć... Gdy książkę uznałem za przeczytaną,
dawałem znać sprzedawczyni, że można tę książkę przeznaczyć
na sprzedaż...

Inne moje czytanie ratalne to słuchowiska -- w radiu czytano
stale jakieś książki i ja lubiłem takie dziesięciominutowe
odcinki. Pewności nie ma, ale chyba nadal w radio są czytane
różne klasyki typu trylogia Sienkiewicza. :) Kiedyś książki
były rarytasem, nie leżały tak po prostu na półkach... W ww.
księgarni czasami zamawialiśmy coś do czytania. :) Ja chyba
ograniczałem się do tego, co było na półkach, ale dokładnie
już nie pamiętam.

Obecnie czytanie w księgarniach i empikach jest o tyle
łatwiejsze, że smartfonem można robić notatki bardzo
dobrej jakości. :)

No właśnie... Smartfon... Skaranie Boskie... Trzeba naładować...
Stale go trzeba ładować!!!!!!!!!

Poza tym cudo -- net pod ręką, radio pod ręką, GPS, mapy...
Nie ma telefonu, ale to drobiazg. ;) Przekopałem masę
programów i operatorów VoIPa. Całe mrowie operatorów daje
za freeko numery telefoniczne, wielu daje trochę centów
na start... Ale wszystko jest jakieś niewygodne. Na dodatek
komórkę mBnkowa trzeba co 3 miesiące zasilić pięcioma złotymi,
co sprawia, że mam za dużo minut do wydzwonienia...

Przeniosę się chyba do Playa -- tam za dychę mam rok.
Czas tak szybko ucieka... A mBank potrafi zagrozić
kasacją numeru w razie niedopłacenia piątaka...
(zagroził niedawno!!!!)

Gdzie ja mam dzwonić? Do kogo?!

-=-

[no i teraz nich on zgadnie -- po co mi ten rabat w empiku,
skoro i tak mam tam wszystko za free? rumieniąca się kobieta
narobiła mi dziś kłopotu, bo jej inicjacja nieseksualna nie
powiodła się; w realu patrzono na mnie podejrzliwie, widząc,
iż płacę nie szarytką, ale imprsjonistką... dzięki temu, że
real nie umożliwia poboru dwustuzłotówek, mam pełno gumy do
żucia, którą kupuję na stacjach benzynowych -- nie ma tego
złego, co by na lepsze nie wyszło; obsługa w Orlenie jest
uprzejma do tego stopnia, że aż miło tam kupować; na
stacjach kiedyś czytałem i przeglądałem czasopisma]

Data: 2012-10-30 17:49:35
Autor: Kamil Jońca
Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> writes:

[...]

Jak sie ma czas szukać tego "taniej"

"rabatu", płacąc w dowolny sposób, gadając trochę z obsługą.

O ile obsługa ma cokolwiek do powiedzenia.
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
You can fool all the people all of the time if the advertising is right

Data: 2012-10-30 18:44:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)

"Andrzej Kubiak" 19eftns49djzj$.5j4vz2ndfrhy.dlg@40tude.net

[...]

IMO jeśli już są rabaty, to nie w wypadku delfinka z mBanku.
Najlepsza w ,,zwykłym'' sklepie jest szarytka i wiewiórkowa,
zaś w necie najlepszą jest karta SynCowa, :) ale nie musi to
wcale być debetówka, o czym mnie poinformowano telefonicznie,
proponując mi kredytówkę SynCa. :) Zaś wśród kredytówek od
dawna mamy impresjonistkę (z kobiecą duszą) rumieniącą się
jak niewinna dziewczyna widząc chłopaka. :)

Data: 2012-10-30 18:01:01
Autor: Krystek
W dniu 2012-10-30 17:28, [sas] pisze:
[...]

No naprawdę... - "Czas trwania promocji: 26 -28 października 2012 r."

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-10-30 18:11:59
Autor: [sas]
W dniu 30.10.2012 o 18:01 Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> pisze:

No naprawdę... - "Czas trwania promocji: 26 -28 października 2012 r."

Ta akurat już się skończyła :) Ale pojawiają się takie co jakiś czas. Stąd  właśnie potrzebna była mi karta bez obowiązkowego 100 zł / miesiąc, tylko  do tego typu zakupów i niczego więcej.
Do spożywczych mam Mille, do paliwowych Merit, do internetowych Sync  (zwracający jak go najdzie).
[sas]

Data: 2012-10-31 00:39:50
Autor: Mateusz Papiernik
On 2012-10-30 12:39, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
A kto zdrowy na umyśle płaci w sklepie Delfinkiem i jemu
podobnymi plastykami?

Ten, kto uparcie czeka az spopularyzuja bezstykowki do kredytowek... :->

Nadal przy malych transakcjach zdecydowanei wole wyjac PayPassa i nim
machnac, niz wyjmowac zlota rybke i wpisywac PIN.

Dla mnie osobiscie wygoda jest warta wiecej niz moneybacki, promocje,
grace period i inne malo istotne profity.

Data: 2012-10-31 02:41:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)

"Mateusz Papiernik" 50906547$0$26696$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Jakbym miał sklerozę -- też bym wolał?...
No właśnie... Stale zapominam... Kiedyś pytałem
na tej grupie, czy zmiana PINu w Mille jest bezpłatna.
Niedawno w marmurze potwierdzono bezpłatność... A ja
ciągle zapominam o tym, aby zmienić PINy na mniej uciążliwe...

I jakoś nie mylę się w obecności ,,kobiet przy kasie''...

-=-

Ja nawet siedząc przy kompie, leczę (teraz wygrzewam) kręgosłup...
Stojąc (ćwiczę, ruszam xupą) przy kasie -- także...

Zatem -- nie marnuję czasu wpisując PIN...

Data: 2012-11-01 23:39:11
Autor: Chris94
Dnia Wed, 31 Oct 2012 00:39:50 +0100, Mateusz Papiernik napisał(a):

[...]

Więc spróbuj sobie teraz wyobrazić co będzie, gdy taką zbliżeniową kartę
Ci ukradną lub ją zgubisz.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-11-02 00:01:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)

"Chris94" 5092fa16$0$1225$65785112@news.neostrada.pl

Więc spróbuj sobie teraz wyobrazić co będzie, gdy taką zbliżeniową kartę
Ci ukradną lub ją zgubisz.

Wówczas u niego będzie płacz i zgrzytanie zębów. ;)
A że w naturze nic nie zginie -- u kogoś innego
będzie radość prze_ogromna. ;)

Data: 2012-11-02 18:01:36
Autor: Mateusz Papiernik
On 2012-11-01 23:39, Chris94 wrote:
Więc spróbuj sobie teraz wyobrazić co będzie, gdy taką zbliżeniową kartę
Ci ukradną lub ją zgubisz.

Absolutnie nic nie bedzie - bedzie to samo co z kazda inna karta.
Zablokuje ja i tyle.

Data: 2012-11-02 10:17:14
Autor: assembea
W dniu piątek, 2 listopada 2012 18:01:40 UTC+1 użytkownik Mateusz Papiernik napisał:
> Więc spróbuj sobie teraz wyobrazić co będzie, gdy taką zbliżeniową kartę
> Ci ukradną lub ją zgubisz.

Absolutnie nic nie bedzie - bedzie to samo co z kazda inna karta.
Zablokuje ja i tyle.

Widać że jesteś tu nowy. Sęk w tym, że akurat w przypadku kart mBanku blokowanie nie działa. A jeśli jesteś przekonany, że działa, to może przekaż mi Twoją zablokowaną kartę? ;-)

Data: 2012-11-02 22:17:03
Autor: Chris94

On 2012-11-01 23:39, Chris94 wrote:
Więc spróbuj sobie teraz wyobrazić co będzie, gdy taką zbliżeniową kartę
Ci ukradną lub ją zgubisz.

Absolutnie nic nie bedzie - bedzie to samo co z kazda inna karta.
Zablokuje ja i tyle.

Mógłbyś się mocno zdziwić!
Lepiej zapoznaj się z przypadkiem opisywanym tutaj na grupie:
http://grupy-dyskusyjne.money.pl/pl;biznes;banki,watek,1089707-p1.html
oraz tutaj drugim:
http://samcik.blox.pl/2012/10/Horroe-we-Wroclawiu-Nie-trzeba-znac-PIN-u-do.html
A całkiem niezależnie od tamtych przypadków, mBank niedawno obciążył
moje konto karcianą płatnością dokonaną w 2 tygodnie po zastrzeżeniu
karty!
Karta zbliżeniowa Visa payWave, właśnie taka, jaka budzi Twój zachwyt.

Data: 2012-10-30 04:57:28
Autor: krzysztofsf
On 29 Paź, 18:22, "[sas]" <n...@example.com> wrote:

Co o tym myślicie i czy terminale bezstykowe są już na tyle popularne, że
rzeczywiście warto się pokusić o taką kartę?

Gdyby to byl wodoodporny bezplatny breloczek, to przydaloby sie na
wyjscia na plaze, jesli naturalnie rozpowszechnia sie powszechniej
transakcje bezstykowe.
Ekonto i pozostale mbankowe mam puste. Karty zamkniete. Nie mam ochoty
zamawiac tego "na wszelki wypadek" - jako paypass debetowy wystarczy
mi np zasilic synca.

Chyba, ze beda placic np. 2 zl miesiecznie za posiadanie tej
naklejki.....

[mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatn a)