MasterCard Mobile

Data: 2013-02-06 21:19:20
Autor: neoniusz
MasterCard Mobile
Ten system teĹĽ ciekawy. Albo to po prostu kwestia wdroĹĽenia.
Dawno temu zarejestrowałem się w SkyCash i podałem dane swojej synkowej karty. Jest ona widoczna też w Sprytnej aplikacji, ale Sprytny traktuje ją jako Visę i chce trzepać prowizję procentową. No nic, dodaję tę samą kartę ale przez Sprytną aplikację - działa! Muszę ją jednak zweryfikować żeby zlikwidować limit jednej transakcji. Czyli powtórka z rozrywki ze SkyCash. W Centrum Kart SkyCash również się pojawiła nowa karta (ta dodana w Sprytnym), ale jest widoczna jako "n/d". I jak to jest z tym mastercardowskim "zarejestruj kartę u dowolnego partnera i korzystaj z niej do woli wszędzie gdzie zobaczysz znaczek MasterCard Mobile"? Nawet SkyCash w to nie wierzy, bo zeznaje "Pamiętaj: jeśli zarejestrowałeś swoją kartę/y u innego partnera MasterCard Mobile (np. uPaid), edycja karty powinna być wykonana bezpośrednio w jego systemie". Edycja edycją, ale że się nie da korzystać?

Data: 2013-02-06 22:33:47
Autor: MarcinK
MasterCard Mobile
W dniu 2013-02-06 21:19, neoniusz pisze:
Ten system teĹĽ ciekawy. Albo to po prostu kwestia wdroĹĽenia.
Dawno temu zarejestrowałem się w SkyCash i podałem dane swojej synkowej
karty. Jest ona widoczna teĹĽ w Sprytnej aplikacji, ale Sprytny traktuje
[...]
mastercardowskim "zarejestruj kartÄ™ u dowolnego partnera i korzystaj z
niej do woli wszędzie gdzie zobaczysz znaczek MasterCard Mobile"? Nawet
SkyCash w to nie wierzy, bo zeznaje "Pamiętaj: jeśli zarejestrowałeś
swojÄ… kartÄ™/y u innego partnera MasterCard Mobile (np. uPaid), edycja
karty powinna być wykonana bezpośrednio w jego systemie". Edycja edycją,
ale że się nie da korzystać?

u mnie - dwie MC dawno podpiete do skycasha, sa widoczne i działają prawidłowo u sprytnego, bez weryfikacji
wniosek - widac nie ma reguły

Data: 2013-02-06 23:10:02
Autor: Waldek
MasterCard Mobile
W dniu 2013-02-06 22:33, MarcinK pisze:

u mnie - dwie MC dawno podpiete do skycasha, sa widoczne i działaj±
prawidłowo u sprytnego, bez weryfikacji
wniosek - widac nie ma reguły

OK - sprawdziłem dokładniej

W SkyCash widze zarejestrowana wczesniej Vise
oraz 2 karty MC ze Sprytnego i przy doładowaniu konta mogę wybrać dowoln± z nich

W Spryciarzu natomiast nie widzę karty Visa podpiętej wcze¶niej pod SkyCash
- może problem w tym że to Visa a nie MC ?

Data: 2013-02-06 23:25:01
Autor: neoniusz
MasterCard Mobile
On 06.02.2013 23:10, Waldek wrote:
[...]

Wybranie wybraniem ale ciekawe czy to zadziala? U Ciebie karta ze Sprytnego jest w SkyCash opisana jako "n/d MCM"? U mnie to wyglada tak:

http://img5.imageshack.us/img5/7290/skycc.png

Ta wprowadzona w SkyCashu pojawia sie normalnie.

Data: 2013-02-06 23:34:47
Autor: Waldek
MasterCard Mobile
W dniu 2013-02-06 23:25, neoniusz pisze:
[...]

Karty z Bila prezentuj± się w SkyCash nadanym im przeze mnie aliasem w Bilu
a Visa xxx-9999 czyli swoimi 4 ostatnimi cyframi

Data: 2013-02-06 23:39:52
Autor: Waldek
MasterCard Mobile
W dniu 2013-02-06 23:34, Waldek pisze:
[...]

Korekta - mała :
Visa x-9999  a  Bilowe "alias" MCM
wiec moze to n/d to przez brak nadanego aliasu dla karty w Bilu :)

Data: 2013-02-06 22:38:02
Autor: Waldek
MasterCard Mobile
W dniu 2013-02-06 21:19, neoniusz pisze:

SkyCash w to nie wierzy, bo zeznaje "Pamiętaj: je¶li zarejestrowałe¶
swoj± kartę/y u innego partnera MasterCard Mobile (np. uPaid), edycja
karty powinna być wykonana bezpo¶rednio w jego systemie". Edycja edycj±,
ale że się nie da korzystać?

SkyCash u mnie też widzi 1 własn± i 2 Spryciarzowe karty
- i tylko je widzi /co do edycji /
ale umożliwia wybranie która ze Sprytnych kart ma być "domy¶ln±"  :D

MasterCard Mobile