MasterCard Platinum w Alior Banku

Data: 2009-07-06 20:27:09
Autor: Thomas
MasterCard Platinum w Alior Banku
Już jest :)

http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe/karta_kredytowa_platinum

Ciekawostką są wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie bez prowizji.

Niestety oprocentowanie zostało nadal na takim samym poziomie, no ale zawsze są przelewy z karty za 1% i 1% cashback.

Data: 2009-07-06 20:27:22
Autor: Mithos
Thomas pisze:
http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe/karta_kredytowa_platinum

Ciekawe jakie warunki żeby otrzymać.

--
Mithos

Data: 2009-07-06 21:19:50
Autor: Thomas

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h2tfn4$qqb$1news.onet.pl...
Thomas pisze:
http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe/karta_kredytowa_platinum

Ciekawe jakie warunki żeby otrzymać.

Zaciekawiło mnie to:

Opłata za kartę kredytową Platinum ustalana jest w drodze indywidualnych negocjacji z Bankierem.

Limit dla kart kredytowych:

Karty Silver wynosi od 500 do 20 000 zł
Karty Gold od 5 000 do 80 000 zł
Karty Lotniczej od 500 zł do 80 000 zł
Karty Samochodowej od 500 zł do 80 000 zł
Karty Platinum od 7 000 zł do 150 000 zł

Bardzo niski ten minimalny limit. Z reguły jest co najmniej 20 000 zł.

Nie ma też informacji co tak naprawdę obejmuje np. car assistance czy pomoc medyczna w kraju/domu.

Data: 2009-07-07 18:30:26
Autor: Mithos
Thomas pisze:
Bardzo niski ten minimalny limit. Z reguły jest co najmniej 20 000 zł.

Uzyskałem informację, że trzeba wykazać dochód 20k PLN netto :)

--
Mithos

Data: 2009-07-07 18:36:15
Autor: MarekZ
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h2vt7t$pm8$1news.onet.pl...

Uzyskałem informację, że trzeba wykazać dochód 20k PLN netto :)

Poczekajmy 3 miesiące, pojawią się wyjątki od zasady.

Data: 2009-07-07 18:54:56
Autor: Mithos
MarekZ pisze:
Poczekajmy 3 miesiące, pojawią się wyjątki od zasady.

Zależy od strategii banku. Zobacz taką platynę Porshe w BZ WBK. Nie dosyć, że trzeba mieć 20k PLN netto to jeszcze być właścicielem Porshe (no tutaj to akurat można kupić jakiś starać). I warunki są takie same chyba od kiedy kartę wprowadzili.

IMO jak się chce stworzyć kartę prestiżową to nie powinno się jej rozdawać na lewo i prawo. Oczywiście taka karta musi także mieć jakieś sensowne zalety (np Cashback 2%, sensowne ubezpieczenia).

Ja dzisiaj złożyłem w Alior wniosek o KK (oczywiście nie o platynę) aczkolwiek procedura standardowa - kwit o zarobkach i nie wiem czy cokolwiek dostanę, bo nie wiem co tam mam w BIK (w sensie czy wszystkie produkty mam pozamykane). W dodatku mam aktualnie 2 x KK (jedna leży w szufladzie) co też trochę obciąża moją zdolność. A wnioskowałem o limit kilkanaście tyś PLN (nie mniej niż 10k PLN).

--
Mithos

Data: 2009-07-07 19:02:04
Autor: MarekZ
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h2vulv$tqo$1news.onet.pl...

IMO jak się chce stworzyć kartę prestiżową to nie powinno się jej rozdawać na lewo i prawo. Oczywiście taka karta musi także mieć jakieś sensowne zalety (np Cashback 2%, sensowne ubezpieczenia).

Alior nie jest na razie bankiem, który może zaproponować cokolwiek prestiżowego, jakkolwiek się to nie będzie nazywać.

[...]

Ja bym też chętnie złożył, ale w procedurze standardowej nie mam tam raczej czego szukać. :)

Data: 2009-07-07 19:04:24
Autor: Mithos
MarekZ pisze:
Alior nie jest na razie bankiem, który może zaproponować cokolwiek prestiżowego, jakkolwiek się to nie będzie nazywać.

A co powiesz o Noble ? Bank ogłosił się prestiżowym i za taki uchodzi :) Nie stoi za nim tradycja ani nic innego.

Poza tym prestiż rzecz względna. I tak się znają na tym nieliczni :)

Ja bym też chętnie złożył, ale w procedurze standardowej nie mam tam raczej czego szukać. :)

20k PLN miesięcznie na umowę o pracę to mają raczej bardzo nieliczni :)

--
Mithos

Data: 2009-07-07 19:12:39
Autor: MarekZ
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h2vv7m$usm$1news.onet.pl...

A co powiesz o Noble ? Bank ogłosił się prestiżowym i za taki uchodzi :) Nie stoi za nim tradycja ani nic innego.

Gdzie za taki uchodzi? Wśród młodych, gniewnych, 25-letnich specjalistów, kej-menadżerów i innych merczendajzerów? :)

20k PLN miesięcznie na umowę o pracę to mają raczej bardzo nieliczni :)

Nawet jakbym sobie wypłacił z którejś spółki takie wynagrodzenie i odżałował haracz na organ rentowy (nie odżałuję) albo nawet tylko zaświadczenie sobie wystawił, pozostają jeszcze te moje limity w BIK, jak to pójdzie w jakikolwiek algorytm standardowy, zdolność raczej nie wyjdzie... Mnie może dotyczyć tylko jakieś przeniesienie albo procedury niestandardowe. A szkoda, bo chciałbym kartę Aliora. Ekhem, czyta to ktoś z tego banku?

Data: 2009-07-07 19:26:44
Autor: Mithos
MarekZ pisze:
Gdzie za taki uchodzi? Wśród młodych, gniewnych, 25-letnich specjalistów, kej-menadżerów i innych merczendajzerów? :)

W swoim mniemaniu i mniemaniu tych co nie mają o bankach pojęcia :)

[...]

Ta... przeniesienie do Aliora. Procedura taka sama jak standardowa + 6 wyciągów z KK + 6 miesięczna historia z ROR ;)

--
Mithos

Data: 2009-07-07 19:31:16
Autor: MarekZ
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h300hf$2m2$1news.onet.pl...

Ta... przeniesienie do Aliora. Procedura taka sama jak standardowa + 6 wyciągów z KK + 6 miesięczna historia z ROR ;)

Właśnie wiem i z grupy i z doświadczenia, bo próbowałem tego na samym początku ich istnienia.

Dlatego teraz się tam nie wybieram, o ile mnie jakoś specjalnie nie zaproszą, hahaha. :)

Data: 2009-07-07 11:32:26
Autor: fiki
MasterCard Platinum w Alior Banku
a po jaka cholere wam ta platyna? prestiz? bez jaj. rozumiem jakies
wartosci dodane (ubezpieczenia) ale poza tym to zabawka dla jakis
kretynow.
ps. jedyna rozsadna karta platynowa jest karta mbanku - 12% w skali
roku. kiedys byla tez karta platynowa ing (9,9%). ubezpieczenia w
miare niezle, limity tez. a cala reszta to chyba tylko dla idiotow
ktorzy chca "sie pokazac". z reguly ludzie majetni sie z tym nie
obnosza.

Data: 2009-07-07 20:38:06
Autor: MarekZ
MasterCard Platinum w Alior Banku
Uzytkownik "fiki" <bartlomiej.wiecek@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:e540e656-fbb1-405a-a53b-3549e72cc4aa26g2000yqk.googlegroups.com...
a po jaka cholere wam ta platyna? prestiz? bez jaj. rozumiem jakies
wartosci dodane (ubezpieczenia) ale poza tym to zabawka dla jakis
kretynow.

Jesli juz to "jakichs kretynów" :D

[...]

Ale my tu wszyscy jestesmy biedni, a nie majetni. :-)

Data: 2009-07-07 12:35:41
Autor: fiki
On 7 Lip, 20:38, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:
Uzytkownik "fiki" <bartlomiej.wie...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:e540e656-fbb1-405a-a53b-3549e72cc4aa26g2000yqk.googlegroups.com...

> [...]

> obnosza.

Ale my tu wszyscy jestesmy biedni, a nie majetni. :-)

i jak rozumiem karta "platynowa" dodaje ludziom prestizu? przeciez to
jest zalosne. zreszta moim zdaniem to jest totalne wiesniactwo.

Data: 2009-07-07 16:03:30
Autor: witek
fiki wrote:

i jak rozumiem karta "platynowa" dodaje ludziom prestizu? przeciez to
jest zalosne. zreszta moim zdaniem to jest totalne wiesniactwo.

Bo jest.

To nie prestiż dodaje się do platynowej karty, tylko kartę do prestiżu.

Data: 2009-07-07 21:38:10
Autor: MarekZ
MasterCard Platinum w Alior Banku
Uzytkownik "fiki" <bartlomiej.wiecek@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:9b31847b-8db8-45a9-8bb9-fb125fa197dba36g2000yqc.googlegroups.com...

Ale my tu wszyscy jestesmy biedni, a nie majetni. :-)

i jak rozumiem karta "platynowa" dodaje ludziom prestizu? przeciez to
jest zalosne. zreszta moim zdaniem to jest totalne wiesniactwo.

No tak - dodaje prestizu.

Data: 2009-07-07 21:39:14
Autor: Mithos
fiki pisze:
i jak rozumiem karta "platynowa" dodaje ludziom prestizu? przeciez to
jest zalosne. zreszta moim zdaniem to jest totalne wiesniactwo.

A po co komuś mercedes skoro fiat też jest samochodem i jeździ bardzo podobnie ? Przecież to jest totalne wieśniactwo mieć dobre auto :D

Skoro ktoś się chce lansować platynową kartą to jest to jego sprawa i co cię to w ogóle obchodzi ? Zwłaszcza, że ogromna większość ludzi nie odróżnia czy lepsza jest karta złota/platynowa/z kubusiem puchatkiem.

--
Mithos

Data: 2009-07-07 21:43:13
Autor: MarekZ
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h308a2$n06$1news.onet.pl...

Skoro ktoś się chce lansować platynową kartą to jest to jego sprawa i co cię to w ogóle obchodzi ? Zwłaszcza, że ogromna większość ludzi nie odróżnia czy lepsza jest karta złota/platynowa/z kubusiem puchatkiem.

On po prostu nie wie, że każda jedna platynowa karta dodaje +2 siły, +4 mocy oraz +11 prestiżu!

Data: 2009-07-10 21:12:36
Autor: Sławomir Szyszło
MasterCard Platinum w Alior Banku
Dnia Tue, 7 Jul 2009 21:43:13 +0200, "MarekZ" <brak@adresu.pl> wklepał(-a):

On po prostu nie wie, że każda jedna platynowa karta dodaje +2 siły, +4 mocy oraz +11 prestiżu!

Kij bejsbolowy trzymany przez osobnika czającego się w bramie koło bankomatu
redukuje te współczynniki do zera.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-07-10 21:38:03
Autor: Mithos
Sławomir Szyszło pisze:
Kij bejsbolowy trzymany przez osobnika czającego się w bramie koło bankomatu
redukuje te współczynniki do zera.

A od kiedy to platynę wyciąga się do bankomatu ?

--
Mithos

Data: 2009-07-07 21:43:55
Autor: MK
"fiki" <bartlomiej.wiecek@googlemail.com> wrote in message news:9b31847b-8db8-45a9-8bb9-fb125fa197dba36g2000yqc.googlegroups.com...

i jak rozumiem karta "platynowa" dodaje ludziom prestizu? przeciez to
jest zalosne. zreszta moim zdaniem to jest totalne wiesniactwo.

Racja. To tak jak z samochodami. Po co kupowac jakies powydziwiane auta jak mozna miec porzadny niemiecki samochod po dachowaniu. Dales mi do myslenia, wstyd mi bedzie jutro wsiasc do mojej Alfy ;).

MK

Data: 2009-07-07 13:43:42
Autor: szczurwa
On 7 Lip, 21:43, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:
 Dales mi do myslenia,
wstyd mi bedzie jutro wsiasc do mojej Alfy ;).

I słusznie. Człowiek sukcesu od włoskich samochodów powinien trzymac
się z daleka..;-)

Data: 2009-07-07 23:07:46
Autor: Rafał
MK pisze:
Racja. To tak jak z samochodami. Po co kupowac jakies powydziwiane auta jak mozna miec porzadny niemiecki samochod po dachowaniu. Dales mi do myslenia, wstyd mi bedzie jutro wsiasc do mojej Alfy ;).

Co wy tak z tymi samochodami? Porownania absurdalne. Jesli juz to porownujmy np. Maybacha do Mercedesa S. Roznica w cenie kolosalna, roznica w jezdzie praktycznie zadna (tak, klienci wola S). Owszem, przy Maybachu masz prywatna obsluge i jeszcze dywan rozwijaja ci przy wysiadaniu. Warto? Jak ktos sie podciera stu-dolarowkami to jasne, ze warto. Ale tacy ludzie to raczej maja Vise Infinity ;>

--
Raf

Data: 2009-07-07 23:45:42
Autor: MK
"Rafał" <adres@moj.invalid> wrote in message news:h30e1h$1vo$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

To nie ma znaczenia jaki towar. W przypadku kazdego jest segmentacja, mozesz wziac za przyklad garnitury, mieszkania, czy cokolwiek innego, np. karte. VE ma kazdy, VC prawie kazdy, VG mniej osob, a VP jeszcze mniej, VI malo. Ja tam lubie byc z jak najmniej masowym segmencie. Jednemu moja karta bedzie sie kojarzyla z prestizem, innemu ze snobizmem, a jeszcze innemu z wiesniactwem. A dla fajna jest swiadomosc, ze troche wyrozniam w tym tlumie. Inni nie musza nawet tego zauwazac.

MK

PS. 100USD to kazdy moze sie podetrzec, a wiesniactwem jest brak tolerancji dla preferencji innych :).

Data: 2009-07-08 06:58:07
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 07 Jul 2009 23:45:42 +0200, MK napisał(a):

A dla fajna jest swiadomosc, ze troche wyrozniam w tym tlumie. Inni nie
musza nawet tego zauwazac.

Lepiej się wyróżniać inteligencją, niż kartą kredytową (i nie żebym Tobie przyganiał!)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

Data: 2009-07-08 11:32:56
Autor: MK
"Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> wrote in message news:pan.2009.07.08.06.58.07rudak.org...

Lepiej się wyróżniać inteligencją, niż kartą kredytową (i nie żebym Tobie
przyganiał!)

Twierdzisz, ze to sie wyklucza?

MK

Data: 2009-07-08 09:54:41
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 08 Jul 2009 11:32:56 +0200, MK napisał(a):

Lepiej się wyróżniać inteligencją, niż kartą kredytową (i nie żebym
Tobie przyganiał!)

Twierdzisz, ze to sie wyklucza?

Nie twierdzę tak. Twierdzę, że niektórym może się to substytuzować ;-) --

Data: 2009-07-06 23:08:53
Autor: scholastyk
MasterCard Platinum w Alior Banku

http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe/karta_kredytowa_platinum

"wysoki limit kredytowy - nawet do 150 000 tys. zł"

faktycznie wysoki!  :)

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-07-06 23:10:53
Autor: Mithos
scholastyk pisze:
"wysoki limit kredytowy - nawet do 150 000 tys. zł"
faktycznie wysoki!  :)

Masz taki na KK ? Pewnie nikt tu na grupie takiego nie ma (na jednej karcie), więc IMO jest on całkiem spory.

--
Mithos

Data: 2009-07-07 17:50:18
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Mon, 06 Jul 2009 23:10:53 +0200, Mithos napisał(a):

"wysoki limit kredytowy - nawet do 150 000 tys. zł"
faktycznie wysoki!  :)
Masz taki na KK ? Pewnie nikt tu na grupie takiego nie ma (na jednej karcie), więc IMO jest on całkiem spory.

150 milionów? Chyba na wszystkich kartach do kupy nikt takiego nie ma :)

AK

Data: 2009-07-06 23:48:42
Autor: Wwieslaw
scholastyk wrote:
http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe/karta_kredytowa_platinum

"wysoki limit kredytowy - nawet do 150 000 tys. zł"

faktycznie wysoki!  :)

To milion powinni dac na oswiadczenie ;)

Wieslaw

MasterCard Platinum w Alior Banku