MasterCard Prepaid - czy jakiś polski bank toto oferuje?

Data: 2009-11-30 16:22:55
Autor: Marcin Lubojański
MasterCard Prepaid - czy jakiś polski bank toto oferuje?
Witam
Jako że Ryanair wprowadza opłatę 5EUR za płatność Visą Electron trzeba się rozejrzeć za MasterCard Prepaid bo tym można dalej płacić za darmo.
Ktoś wie czy taka karta występuje w jakimkolwiek polskim banku??

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-11-30 09:50:49
Autor: BK
MasterCard Prepaid - czy jakiś polski bank toto oferuje?
On Nov 30, 4:22 pm, Marcin Lubojański <konto_tylko_do_usen...@op.pl>
wrote:
[...]

-- www.tramping.slask.pl- relacje z wypraw, galeria, porady, niusy,
tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozkład PKS Katowicewww.duzy-biust.pl- porady dla Pań obdarzonych dużym biustem, recenzje
jędrny biust

A czemu pra-paid? Nie moze byc zwykla debetowka MasterCard debit ktora
umozliwia platnosc przez internet? ;)

Data: 2009-11-30 19:04:43
Autor: Marcin Lubojański
wrote:
[...]

Wygląda na to że nie...

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-11-30 20:39:00
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Marcin Lubojański pisze:

[...]

A jak oni to rozpoznają?

--
MiCHA

Data: 2009-11-30 22:12:52
Autor: Valdi
MasterCard Prepaid - czy jakiś polski bank toto ofer uje?
"Przemyslaw Kwiatkowski" news:hf170k$8og$1inews.gazeta.pl

> Wygląda na to że nie...

A jak oni to rozpoznają?

A cholera ich wie i nie tylko mam na myśli Ryan'a. Nie raz i nie dwa w
momencie zakupu biletu, za który płaciłem VE (95% wszystkich transakcji było
dokonywane delfinem) ukazywał mi się komunikat, że będę obciążony albo % od
kwoty albo jakąś tam kwotą tylko dlatego, że płacę za bilet takim a nie
innym rodzajem karty. Do niczego takiego nie dochodziło więc... kto wie czy
i tutaj przypadkiem Ryan czegoś nie namieszał co w ich przypadku rzeczą
dziwną nie jest.

Data: 2009-11-30 23:12:59
Autor: MarekZ
MasterCard Prepaid - czy jakiś polski bank toto ofer uje?

W Ryanair od razu to widzisz w kwocie blokady.

Data: 2009-12-01 08:27:57
Autor: Valdi
MasterCard Prepaid - czy jakiś polski bank toto ofer uje?
"MarekZ" news:hf1fkj$vve$1srv.cyf-kr.edu.pl

W Ryanair od razu to widzisz w kwocie blokady.

Si.

Data: 2009-11-30 19:34:54
Autor: MK
Użytkownik "Marcin Lubojański" <konto_tylko_do_usenetu@op.pl> napisał w wiadomości news:hf0o0c$ve3$1news.onet.pl...
[...]

http://www.bnpparibasfortis.pl/finanse-osobiste/przedplacone.htm

MK

Data: 2009-11-30 19:47:09
Autor: Marcin Lubojański
MK wrote:
[...]

25zł na rok. Opłaca się przy więcej niż jednym locie rocznie :D
Ktoś tego używa? Po doładowaniu (przelewem ?) kwota od razu dostępna czy   są jakieś dodatkowe opóźnienia?

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-11-30 19:55:40
Autor: MK
Użytkownik "Marcin Lubojański" <konto_tylko_do_usenetu@op.pl> napisał w wiadomości news:hf13v9$3rq$3news.onet.pl...

Ktoś tego używa? Po doładowaniu (przelewem ?) kwota od razu dostępna czy są jakieś dodatkowe opóźnienia?

NIe wiem jak teraz, ale kilka m-cy temu jak ja uzywalem kart Fortisa to byly obslugiwane przez Polcard, wiec wszystko sie odbywalo z opoznieniem co najmniej 1dniowym.

MK

Data: 2009-12-01 22:40:45
Autor: xbartx
Dnia Mon, 30 Nov 2009 16:22:55 +0100, Marcin Lubojański napisał(a):

[...]

A skąd masz info i od kiedy wprowadza? Z moich doświadczeń i posiadanych kart VE to z mbanku przechodzi bez prowizji ale z Polbanku już nie. Teraz musiałbym sprawdzić jak sie ma sprawa z VE z dbnet.

--
xbartx

Data: 2009-12-02 00:28:29
Autor: Krzysiek
On 1 Gru, 23:40, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

A skąd masz info i od kiedy wprowadza? Z moich doświadczeń i posiadanych
kart VE to z mbanku przechodzi bez prowizji ale z Polbanku już nie.

Ogłoszone przez Ryanair, od 1 stycznia płatność z  VE też będzie z
prowizją.

Data: 2009-12-02 00:50:42
Autor: Krzysiek
MasterCard Prepaid - czy jakiś polski bank toto oferuje?
On 2 Gru, 09:28, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:

Ogłoszone przez Ryanair,
http://www.ryanair.com/en/news/gen-en-301109

Data: 2009-12-14 00:14:04
Autor: d95
_MasterCard_Prepaid_-_czy_jakiś_polski_bank_toto

witam

Ja wlasnie zalatwilem sobie taka karte w Fortis banku :-] poleacm, oplata roczna za wydanie karty 25zl. nie trzeba posiadac u nich konta, sprawe zalatwilem w ciagu kilku minut, karte otrzymalem po kilku dniach :-]

teraz bede mogl nadal kupowac bileciki w ryanair za 1centa he he, bez zadnych oplat :-]

Data: 2009-12-14 09:04:49
Autor: MK
Użytkownik "d95" <d95@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:hg400c$npo$1z-news.wcss.wroc.pl...

[...]

IMHO to samo bedzie w przypadku pojawiajacych sie obiecnie w Polsce Mastercard Debit do kont, ale trzeba jeszcze troche zaczekac aby to sprawdzic :).

MK

Data: 2009-12-14 09:32:11
Autor: Marcin
MK <macka@interia.pl> napisał(a):
> [...]
>
> teraz bede mogl nadal kupowac bileciki w ryanair za 1centa he he, bez > zadnych oplat :-]

Jak dlugo czekales na ta karte? Ja bylem 1go grudnia, wszystko nawet sprawnie poszlo. Jednakze do tej pory dostalem tylko PIN do karty. I czy chciales dostep on-line? Ja dostalem haslo startowe, lecz na maila miala przyjsc informacja, ze moge sie juz zalogowac. Do tej pory nic nie dostalem, chyba bede musial zadzwonic :)

I czy jiz sprawdzales czy ta karta pre-paid dziala na ryanair.com?

IMHO to samo bedzie w przypadku pojawiajacych sie obiecnie w Polsce Mastercard Debit do kont, ale trzeba jeszcze troche zaczekac aby to sprawdzic :).

MK

Mastercard Debit do kont nie dziala :( Znaczy dziala tylko pobieraja 5GPB/EUR

Data: 2009-12-14 12:18:11
Autor: Sinus
d95 <d95@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał(a):
teraz bede mogl nadal kupowac bileciki w ryanair za 1centa he he, bez
zadnych o

No to sie zdziwisz. To karta DEBIT mimo ze reklamowana jako PREPAID. I tym samym nie przechodzi w Ryanie jako prepaidowa.

--
Sinus

Data: 2010-01-19 16:16:50
Autor: rejer
_MasterCard_Prepaid_-_czy_jakiś_polski_bank_toto

Witam,
byłem w fortisie powiedzieli mi nieoficjalnie ze jest mnóstwo reklamacji na mastercard prepaid jeśli chodzi o płatności internetowe, w wbk maja maestro paypass prepaid ale jej nie maja, bo można ją tylko zamówić internetowo a tam ją wycofali :/ jeśli ktoś chce poznać darmowy sposób na ryana (dostać mastercarda za darmo w zagranicznym internetowym banku) to proszę o maila na rejestracji@wp.pl abym mógł wysłać zaproszenie. Pozdrawiam

Data: 2010-01-20 02:38:39
Autor: Zespol_BZWBK
_MasterCard_Prepaid_-_czy_jakiś_polski_bank_tot o
On Jan 19, 5:16 pm, "rejer" <rejestracji@WYTNIJ_TOwp.pl> wrote:
Witam,
byłem w fortisie powiedzieli mi nieoficjalnie ze jest mnóstwo reklamacji na mastercard prepaid jeśli chodzi o płatności internetowe, w wbk maja maestro paypass prepaid ale jej nie maja, bo można ją tylko zamówić internetowo a tam ją wycofali :/ jeśli ktoś chce poznać darmowy sposób na ryana (dostać mastercarda za darmo w zagranicznym internetowym banku) to proszę o maila na rejestra...@wp.pl abym mógł wysłać zaproszenie. Pozdrawiam
--
Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj nahttp://msp.money.pl

Karta pre-paid Maestro PayPass została wycofana z oferty naszego
Banku. Zostanie ona zastąpiona kartą MasterCard PayPass, która
znajdzie się w ofercie w 1 kwartale 2010 roku.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-02-23 19:19:55
Autor: MartaESP
MasterCard Prepaid - czy jakiś_polski_bank_

Witam, kartę MasterCard Prepaid oferuje BNP Fortis Bank SA oraz kilka banków spółdzielczych. Niestety karty wydawane przez polskie banki nie działają jako katy prepaid. Można nimi jedynie płacić jako kartami debetowymi. Dziś przetestowałam kartę Moneybookers i działa, bilet Ryanair kupił bez opłaty! Karta ta kosztuje 10 EUR na rok.  Pozdrawiam

Data: 2010-02-23 20:37:25
Autor: sorden
MartaESP wrote:

[...]

Z odpowiedzi banku wynika, ze karta bzwbk bedzie dzialac od 1 marca z Ryanairem ;]

--
in

Data: 2010-05-09 20:21:19
Autor: MartaESP
MasterCard Prepaid - czy jakiś_polski_bank_

MasterCard Prepaid oferuje w Polsce Fortis Bank i banki spółdzielcze; niestety karty te nie działają jako karty prepaid. Zostały skonfigurowane jako karty debetowe i Ryanair pobiera od nich opłatę. Od 3 mc korzystam z karty Moneybookers, działa rewelacyjnie. Karta Moneybookers kosztuje 10 EUR rocznie, konto jest po polsku. Jeśli chodzi o ładowanie konta, to najsprawniej działa mTransfer mBanku. Pieniądze są na koncie w ciągu kilku minut. Problemy są  z BZ WBK. Poza godzinami otwarcia BZ WBK wpłata na koncie jest widoczna dopiero po kilku godzinach.

MasterCard Prepaid - czy jakiś polski bank toto oferuje?