MasterCard Prepaid - czy jaki¶ polski bank toto oferuje?

Data: 2009-11-30 09:50:49
Autor: BK
MasterCard Prepaid - czy jaki¶ polski bank toto oferuje?
On Nov 30, 4:22 pm, Marcin Lubojański <konto_tylko_do_usen...@op.pl>
wrote:
Witam
Jako że Ryanair wprowadza opłatę 5EUR za płatno¶ć Vis± Electron trzeba
się rozejrzeć za MasterCard Prepaid bo tym można dalej płacić za darmo.
Kto¶ wie czy taka karta występuje w jakimkolwiek polskim banku??

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
-- www.tramping.slask.pl- relacje z wypraw, galeria, porady, niusy,
tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozkład PKS Katowicewww.duzy-biust.pl- porady dla Pań obdarzonych dużym biustem, recenzje
jędrny biust

A czemu pra-paid? Nie moze byc zwykla debetowka MasterCard debit ktora
umozliwia platnosc przez internet? ;)

Data: 2009-11-30 19:04:43
Autor: Marcin Lubojański
wrote:
[...]

Wygl±da na to że nie...

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-11-30 20:39:00
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Marcin Lubojański pisze:

[...]

A jak oni to rozpoznaj±?

--
MiCHA

Data: 2009-11-30 22:12:52
Autor: Valdi
MasterCard Prepaid - czy jaki¶ polski bank toto ofer uje?
"Przemyslaw Kwiatkowski" news:hf170k$8og$1inews.gazeta.pl

> Wygl±da na to że nie...

A jak oni to rozpoznaj±?

A cholera ich wie i nie tylko mam na my¶li Ryan'a. Nie raz i nie dwa w
momencie zakupu biletu, za który płaciłem VE (95% wszystkich transakcji było
dokonywane delfinem) ukazywał mi się komunikat, że będę obci±żony albo % od
kwoty albo jak±¶ tam kwot± tylko dlatego, że płacę za bilet takim a nie
innym rodzajem karty. Do niczego takiego nie dochodziło więc... kto wie czy
i tutaj przypadkiem Ryan czego¶ nie namieszał co w ich przypadku rzecz±
dziwn± nie jest.

Data: 2009-11-30 23:12:59
Autor: MarekZ
MasterCard Prepaid - czy jaki¶ polski bank toto ofer uje?
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hf1e2c$lg1$1@news.interia.pl...

W Ryanair od razu to widzisz w kwocie blokady.

Data: 2009-12-01 08:27:57
Autor: Valdi
MasterCard Prepaid - czy jaki¶ polski bank toto ofer uje?
"MarekZ" news:hf1fkj$vve$1srv.cyf-kr.edu.pl

W Ryanair od razu to widzisz w kwocie blokady.

Si.

MasterCard Prepaid - czy jaki¶ polski bank toto oferuje?