MasterCard Prepaid - czy jaki¶ polski bank toto oferuje?

Data: 2009-12-01 22:40:45
Autor: xbartx
MasterCard Prepaid - czy jaki¶ polski bank toto oferuje?
Dnia Mon, 30 Nov 2009 16:22:55 +0100, Marcin Lubojański napisał(a):

Witam
Jako że Ryanair wprowadza opłatę 5EUR za płatność Visą Electron trzeba
się rozejrzeć za MasterCard Prepaid bo tym można dalej płacić za darmo.
Ktoś wie czy taka karta występuje w jakimkolwiek polskim banku??

A skąd masz info i od kiedy wprowadza? Z moich doświadczeń i posiadanych kart VE to z mbanku przechodzi bez prowizji ale z Polbanku już nie. Teraz musiałbym sprawdzić jak sie ma sprawa z VE z dbnet.

--
xbartx

Data: 2009-12-02 00:28:29
Autor: Krzysiek
MasterCard Prepaid - czy jaki¶ polski bank toto oferuje?
On 1 Gru, 23:40, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

A sk±d masz info i od kiedy wprowadza? Z moich do¶wiadczeń i posiadanych
kart VE to z mbanku przechodzi bez prowizji ale z Polbanku już nie.

Ogłoszone przez Ryanair, od 1 stycznia płatno¶ć z  VE też będzie z
prowizj±.

Data: 2009-12-02 00:50:42
Autor: Krzysiek
MasterCard Prepaid - czy jaki¶ polski bank toto oferuje?
On 2 Gru, 09:28, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:

Ogłoszone przez Ryanair,
http://www.ryanair.com/en/news/gen-en-301109

Data: 2009-12-14 00:14:04
Autor: d95
_MasterCard_Prepaid_-_czy_jaki¶_polski_bank_toto

witam

Ja wlasnie zalatwilem sobie taka karte w Fortis banku :-] poleacm, oplata roczna za wydanie karty 25zl. nie trzeba posiadac u nich konta, sprawe zalatwilem w ciagu kilku minut, karte otrzymalem po kilku dniach :-]

teraz bede mogl nadal kupowac bileciki w ryanair za 1centa he he, bez zadnych oplat :-]
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Data: 2009-12-14 09:04:49
Autor: MK
MasterCard Prepaid - czy jaki¶ polsk i bank toto
Użytkownik "d95" <d95@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hg400c$npo$1z-news.wcss.wroc.pl...

[...]

IMHO to samo bedzie w przypadku pojawiajacych sie obiecnie w Polsce Mastercard Debit do kont, ale trzeba jeszcze troche zaczekac aby to sprawdzic :).

MK

Data: 2009-12-14 09:32:11
Autor: Marcin
MK <macka@interia.pl> napisał(a):
> [...]
>
> teraz bede mogl nadal kupowac bileciki w ryanair za 1centa he he, bez > zadnych oplat :-]

Jak dlugo czekales na ta karte? Ja bylem 1go grudnia, wszystko nawet sprawnie poszlo. Jednakze do tej pory dostalem tylko PIN do karty. I czy chciales dostep on-line? Ja dostalem haslo startowe, lecz na maila miala przyjsc informacja, ze moge sie juz zalogowac. Do tej pory nic nie dostalem, chyba bede musial zadzwonic :)

I czy jiz sprawdzales czy ta karta pre-paid dziala na ryanair.com?

IMHO to samo bedzie w przypadku pojawiajacych sie obiecnie w Polsce Mastercard Debit do kont, ale trzeba jeszcze troche zaczekac aby to sprawdzic :).

MK

Mastercard Debit do kont nie dziala :( Znaczy dziala tylko pobieraja 5GPB/EUR

Data: 2009-12-14 12:18:11
Autor: Sinus
d95 <d95@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał(a):
teraz bede mogl nadal kupowac bileciki w ryanair za 1centa he he, bez
zadnych o

No to sie zdziwisz. To karta DEBIT mimo ze reklamowana jako PREPAID. I tym samym nie przechodzi w Ryanie jako prepaidowa.

--
Sinus

Data: 2010-01-19 16:16:50
Autor: rejer
_MasterCard_Prepaid_-_czy_jaki¶_polski_bank_toto

Witam,
byłem w fortisie powiedzieli mi nieoficjalnie ze jest mnóstwo reklamacji na mastercard prepaid je¶li chodzi o płatno¶ci internetowe, w wbk maja maestro paypass prepaid ale jej nie maja, bo można j± tylko zamówić internetowo a tam j± wycofali :/ je¶li kto¶ chce poznać darmowy sposób na ryana (dostać mastercarda za darmo w zagranicznym internetowym banku) to proszę o maila na rejestracji@wp.pl abym mógł wysłać zaproszenie. Pozdrawiam
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Data: 2010-01-20 02:38:39
Autor: Zespol_BZWBK
_MasterCard_Prepaid_-_czy_jaki¶_polski_bank_tot o
On Jan 19, 5:16 pm, "rejer" <rejestracji@WYTNIJ_TOwp.pl> wrote:
Witam,
byłem w fortisie powiedzieli mi nieoficjalnie ze jest mnóstwo reklamacji na mastercard prepaid je¶li chodzi o płatno¶ci internetowe, w wbk maja maestro paypass prepaid ale jej nie maja, bo można j± tylko zamówić internetowo a tam j± wycofali :/ je¶li kto¶ chce poznać darmowy sposób na ryana (dostać mastercarda za darmo w zagranicznym internetowym banku) to proszę o maila na rejestra...@wp.pl abym mógł wysłać zaproszenie. Pozdrawiam
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj nahttp://msp.money.pl

Karta pre-paid Maestro PayPass została wycofana z oferty naszego
Banku. Zostanie ona zast±piona kart± MasterCard PayPass, która
znajdzie się w ofercie w 1 kwartale 2010 roku.

Zasady obecno¶ci BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

MasterCard Prepaid - czy jaki¶ polski bank toto oferuje?