[BZWBK] MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie

Data: 2010-01-25 12:36:01
Autor: Prof_Ex
[BZWBK] MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie
Witam!

http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/przedplacone-pre-paid/zblizeniowa-z-doladowaniem/karta-zblizeniowa-z-doladowaniem.html

Ciekawe jak bedzie rozpoznawana przez Ryanaira...

Pozdrawiam!
Prof_Ex

Data: 2010-01-25 03:48:19
Autor: Krzysiek
On 25 Sty, 12:36, "Prof_Ex" <prof_exWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/przedplacone-pre-paid/zblizeniowa-...

z tego co widzę to poważnym brakiem jest brak podglądu w rachunek
karty on-line.
Nie ma chyba także możliwości odzyskania końcówki wpłaconej na kartę w
sensowny sposób (np. przelewem). Więc chyba lepiej zrobic sobie kartę
przedpłaconą wykorzystując rachunek w jakimś banku + zwykłą kartę do
tego rachunku...

Data: 2010-01-25 03:58:02
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 25 Sty, 12:48, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:
> [...]

sensowny sposób (np. przelewem). Więc chyba lepiej zrobic sobie kartę
przedpłaconą wykorzystując rachunek w jakimś banku + zwykłą kartę do

Karta chyba ma ograniczenie co do wysokości transakcji i wysokości
zgromadzonych środków.
Końcówkę środków można odzyskać np. poprzez ładowanie telefonu pre-
paid albo konta Allegro.
Ale to nie do końca gotówka....
Kartę mam od ponad roku chyba, udało mi się kilkakrotnie zapłacić nią
w terminalach bezstykowych.

Data: 2010-01-25 13:02:44
Autor: Prof_Ex
MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie
[...]
Kartę mam od ponad roku chyba, udało mi się kilkakrotnie zapłacić nią
w terminalach bezstykowych.

Od roku?
To chyba Maestro ale nie MasterCard.
MC pojawil sie w ofercie BZWBK dopiero teraz.

Pozdrawiam!
Prof_Ex

Data: 2010-01-25 06:27:28
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie
On 25 Sty, 13:02, "Prof_Ex" <prof...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

> [...]

Od roku?
To chyba Maestro ale nie MasterCard.
MC pojawil sie w ofercie BZWBK dopiero teraz.

Tak, Maestro :)

Data: 2010-01-25 13:15:03
Autor: corner

Użytkownik "Prof_Ex" <prof_exWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5fb7.00000121.4b5d8221newsgate.onet.pl...

http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/przedplacone-pre-paid/zblizeniowa-z-doladowaniem/karta-zblizeniowa-z-doladowaniem.html

Ale jeszcze nie można jej kupić. Zresztą jej TOiP jest dosyć dziwna. Wysoka opłata za korzystanie z bankomatów (nawet sprawdzenie salda).

Problem z końcówką - no ale można dosłać brakującą kwotę i wydać na coś co do grosza.

Data: 2010-01-25 05:10:28
Autor: Krzysiek
MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie
On 25 Sty, 13:15, "corner" <cornerTOJESTZBE...@interia.TOTEZpl> wrote:

Tylko jak sprawdzic brakujaca kwote jesli w necie sie nie da a w
bankomacie platne?

Data: 2010-01-25 06:28:13
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 25 Sty, 14:10, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:
On 25 Sty, 13:15, "corner" <cornerTOJESTZBE...@interia.TOTEZpl> wrote:

Tylko jak sprawdzic brakujaca kwote jesli w necie sie nie da a w
bankomacie platne?

Wysyła się SMS pod numer 2424.
Usługa jest opisana na stronie Banku.

Data: 2010-01-25 14:25:50
Autor: corner
MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie

Uzytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisal w wiadomosci news:938ad338-9f0b-4905-aa07-4d9c6ad32378c29g2000yqd.googlegroups.com...

Tylko jak sprawdzic brakujaca kwote jesli w necie sie nie da a w
bankomacie platne?

Zadzwonic na infolinie.

Data: 2010-01-25 15:00:30
Autor: kuba
W dniu 2010-01-25 12:36, Prof_Ex pisze:

http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/przedplacone-pre-paid/zblizeniowa-z-doladowaniem/karta-zblizeniowa-z-doladowaniem.html

"Karty przedpłacone MasterCard PayPass już wkrótce dostępne będą w Premiumshop24 oraz w placówkach Banku Zachodniego WBK"

Jaki to ma zwiazek z temate?

Data: 2010-01-26 09:24:09
Autor: RobertS
[...]

te karty BZWBK już kiedys wydawal, nawet jedna taką mam (chyba juz mi wyexpirowala), kiedys kosztowala 20 zł, ale jak sie 3x nią zapłaciło to oddawali ww. kwote ;-)

wyglada na to, ze karta znowu pojawila sie w ofercie

RobertS

Data: 2010-01-26 10:24:09
Autor: sorden
RobertS wrote:

[...]

Oby pojawila sie szybko i oby mozna bylo placic w Ryanair bez prowizji ;)

--
in

Data: 2010-01-26 11:13:40
Autor: kuba
W dniu 2010-01-26 09:24, RobertS pisze:

wyglada na to, ze karta znowu pojawila sie w ofercie

Ma sie dopiero pojawić.
A autor watku napisal ze juz jest a to jest mala roznica ;)
Czekam na nia z niecierpliwoscia.

Data: 2010-01-26 11:37:51
Autor: Prof_Ex
[BZWBK] MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie
[...]
Ma sie dopiero pojawić.
A autor watku napisal ze juz jest a to jest mala roznica ;)

Faktycznie.
Mea culpa ;-)

Pozdrawiam!
Prof_Ex

Data: 2010-01-26 05:11:05
Autor: Zespol_BZWBK
MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie
Karta pre-paid MasterCard PayPass, która wkrótce pojawi się w
sprzedaży zastąpi wycofaną kartę Maestro.

W naszym systemie karty te widnieją jako pre-paid i tak też powinny
być identyfikowane przez ryanair.com.

Jeśli chodzi o obsługę kart pre-paid to obecnie stan środków na karcie
i listę ostatnich transakcji można sprawdzić poprzez usługę sms.
Postulat obsługi wszystkich kart pre-paid w dedykowanym serwisie
internetowym został zgłoszony przez klientów w serwisie Bank Pomysłów
(https://bankpomyslow.bzwbk.pl/i/460-serwis-online-rowniez-dla-
zwyklych-kart-prepaid). Trwają obecnie prace nad jego wdrożeniem.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-01-26 14:16:35
Autor: kuba
W dniu 2010-01-26 14:11, Zespol_BZWBK pisze:

Karta pre-paid MasterCard PayPass, która wkrótce pojawi się w
sprzedaży zastąpi wycofaną kartę Maestro.

A to wkroce nastapi w najblizszych tygodniach czy miesiacach?

Data: 2010-01-26 07:11:38
Autor: Zespol_BZWBK
On Jan 26, 2:16 pm, kuba <k...@ka.onet.pl> wrote:
W dniu 2010-01-26 14:11, Zespol_BZWBK pisze:

> Karta pre-paid MasterCard PayPass, która wkrótce pojawi się w
> sprzedaży zastąpi wycofaną kartę Maestro.

A to wkroce nastapi w najblizszych tygodniach czy miesiacach?

Karta powinna trafić do sprzedaży do końca lutego bieżącego roku.

Data: 2010-03-01 18:19:56
Autor:
MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie
Zespol_BZWBK <Zespol_BZWBK@bzwbk.pl> napisał(a):

Karta powinna trafi=E6 do sprzeda=BFy do ko=F1ca lutego bie=BF=B1cego roku.

Chyba jeszcze nie trafiła, a przynajmniej nie do oddziału przy krakowskim Rynku Głównym ;-) Czy ktoś z Was zamawiał ją przez premiumshop24? Nie mam czasu czekać dwóch tygodni na dostawę...

Spróbuję za kilka dni. Albo gdzie indziej.

Data: 2010-03-01 20:03:31
Autor: sorden
  wrote:

[...]

No i ciekawe czy od dzis - zgodnie z obietnicą - karta działa z Ryanair. --
in

Data: 2010-03-03 06:31:20
Autor: Zespol_BZWBK
On Mar 1, 8:03 pm, sorden <sor...@usunwp.pl> wrote:
  wrote:
> Zespol_BZWBK <Zespol_BZ...@bzwbk.pl> napisa (a):

> Chyba jeszcze nie trafi a, a przynajmniej nie do oddzia u przy krakowskim
> Rynku G wnym ;-) Czy kto z Was zamawia j przez premiumshop24? Nie mam
> czasu czeka dw ch tygodni na dostaw ...

> Spr buj za kilka dni. Albo gdzie indziej.

No i ciekawe czy od dzis - zgodnie z obietnic - karta dzia a z Ryanair.

--
in

Karta działa w Ryanair. Informacja potwierdzona przez jednego z
naszych klientów http://blog.bzwbk.pl/2010/02/zblizeniowa-rewolucja/#comment-1774

Data: 2010-03-03 14:46:25
Autor: Sinus
MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie
Zespol_BZWBK <Zespol_BZWBK@bzwbk.pl> napisał(a):

Zesp=F3=B3 Banku Zachodniego WBK

Jak szybko srodki beda dostepne na rachunku karty po wykonaniu przelewu wewnetrznego na rachunek karty? Czy bedzie to natychmiast?

--
Sinus

Data: 2010-01-26 15:50:34
Autor: sorden
kuba wrote:

W dniu 2010-01-26 14:11, Zespol_BZWBK pisze:

Karta pre-paid MasterCard PayPass, która wkrótce pojawi się w
sprzedaży zastąpi wycofaną kartę Maestro.

A to wkroce nastapi w najblizszych tygodniach czy miesiacach?

No wlasnie. Wkrotce musze dokonac rezerwacji i ta karta by sie bardzo przydala ;)

--
in

Data: 2010-01-26 16:34:38
Autor: Sinus
MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie
Zespol_BZWBK <Zespol_BZWBK@bzwbk.pl> napisał(a):
W naszym systemie karty te widniej=B1 jako pre-paid i tak te=BF powinny
by=E6 identyfikowane przez ryanair.com.

No wlasnie, powinny. A nie wiadomo czy Ryanair (czy tez firma rozliczajaca transakcje) uaktualni baze BINow i rozpozna karte jako Prepaid.

--
Sinus

Data: 2010-01-26 18:36:32
Autor: Marcin Lubojański
Sinus wrote:
[...]

Mam propozycję żeby ktoś z BZWBK to sprawdził osobiście. Wtedy można się reklamować jako "jedyna polska karta którą można bezpłatnie płacić w Ryanair" :D

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2010-01-25 19:34:06
Autor: Stiwi
Prof_Ex <prof_exWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
Witam!

http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/przedplacone-pre-paid/zblizeniowa-z-doladowa
niem/karta-zblizeniowa-z-doladowaniem.html

Ciekawe, że banki mają tak wielki problem z udostępnieniem podglądu takiej karty przedpłaconej przez internet. Nawet gdyby logowało się tylko na nr karty, to i tak nic więcej poza podglądem stanu środków nie można by było zrobić. Lub np przy pierwszym logowaniu, należałoby ustalić hasło.

Chyba jedynie karty pre-paid Banku Handlowego oferują podgląd przez internet.

Data: 2010-01-25 20:51:19
Autor: Marcin Lubojański
Stiwi wrote:
[...]

ING jakiś czas temu gdy miałem u nich pre-paida maestro nie miało z tym problemu. No może jeden - trzeba było otworzyć darmowe OKO żeby był podgląd do pre-paida :D

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2010-03-03 06:44:06
Autor: Krzysiek
MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie
On 25 Sty, 20:51, Marcin Lubojański <konto_tylko_do_usen...@op.pl>
wrote:

ING jakiś czas temu gdy miałem u nich pre-paida maestro nie miało z tym
problemu. No może jeden - trzeba było otworzyć darmowe OKO żeby był
podgląd do pre-paida :D
Gdyby BZWBK umozliwił dostęp do rachunku karty on-line oraz bezpłatne
przelewy zwrotne(mogą byc limitowane i tylko na rachunek w BZWBK) to
byłaby to ciekawa karta.

[BZWBK] MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie