MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie

Data: 2010-01-25 03:48:19
Autor: Krzysiek
MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie
On 25 Sty, 12:36, "Prof_Ex" <prof_exWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/przedplacone-pre-paid/zblizeniowa-...

z tego co widzę to poważnym brakiem jest brak podglądu w rachunek
karty on-line.
Nie ma chyba także możliwości odzyskania końcówki wpłaconej na kartę w
sensowny sposób (np. przelewem). Więc chyba lepiej zrobic sobie kartę
przedpłaconą wykorzystując rachunek w jakimś banku + zwykłą kartę do
tego rachunku...

Data: 2010-01-25 03:58:02
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 25 Sty, 12:48, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:
> [...]

sensowny sposób (np. przelewem). Więc chyba lepiej zrobic sobie kartę
przedpłaconą wykorzystując rachunek w jakimś banku + zwykłą kartę do

Karta chyba ma ograniczenie co do wysokości transakcji i wysokości
zgromadzonych środków.
Końcówkę środków można odzyskać np. poprzez ładowanie telefonu pre-
paid albo konta Allegro.
Ale to nie do końca gotówka....
Kartę mam od ponad roku chyba, udało mi się kilkakrotnie zapłacić nią
w terminalach bezstykowych.

Data: 2010-01-25 13:02:44
Autor: Prof_Ex
MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie
[...]
Kartę mam od ponad roku chyba, udało mi się kilkakrotnie zapłacić nią
w terminalach bezstykowych.

Od roku?
To chyba Maestro ale nie MasterCard.
MC pojawil sie w ofercie BZWBK dopiero teraz.

Pozdrawiam!
Prof_Ex

Data: 2010-01-25 06:27:28
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie
On 25 Sty, 13:02, "Prof_Ex" <prof...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

> [...]

Od roku?
To chyba Maestro ale nie MasterCard.
MC pojawil sie w ofercie BZWBK dopiero teraz.

Tak, Maestro :)

MasterCard Prepaid - jest juz w ofercie