MasterCard World w mBanku i Multibanku

Data: 2012-04-04 20:27:08
Autor: Marcin
MasterCard World w mBanku i Multibanku

MasterCard World w ofercie detalu BRE:
http://www.mbank.pl/karty/kredytowe/world-mastercard/

http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/world_mastercard_aquarius

W mBanku zastepuje MC Gold, a w Multi jest zamiast MC Aquarius.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2012-04-05 10:08:05
Autor: Jacek
MasterCard World w mBanku i Multibanku
W mBanku zastepuje MC Gold, a w Multi jest zamiast MC Aquarius.

W Citi sa o ponad połowe tańsze.

Data: 2012-04-05 10:39:22
Autor: Stiwi
On Apr 5, 10:08 am, "Jacek" <Ja...@box43.pl> wrote:
> W mBanku zastepuje MC Gold, a w Multi jest zamiast MC Aquarius.

W Citi sa o ponad połowe tańsze.

Nie wiem jak w Citi, ale MC Aquarius wystarczy zaplacic tylko raz w
miesiacu by karta byla za darmo.

Stiwi

Data: 2012-04-06 08:30:14
Autor: Marcin
MasterCard World w mBanku i Multibanku
Witam

W dniu 2012-04-05 19:39, Stiwi pisze:

Nie wiem jak w Citi, ale MC Aquarius wystarczy zaplacic tylko raz w
miesiacu by karta byla za darmo.

W MC Aquarius tak ale juz jej nie wydaja. Nowa karta MC Aquarius World z Multi trzeba wykonac w poprzedzajacym roku co najmniej 120 transakcji (mozna tez na sume 24 000 PLN) zeby karta byla za darmo.

http://multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/world_mastercard_aquarius/oplaty_i_oprocentowanie

Nowa nie za bardzo nadaje sie na karte zapasowa, rzadko uzywana...

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2012-04-13 13:17:16
Autor: Krzysiek
W dniu czwartek, 5 kwietnia 2012 10:08:05 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

W Citi sa o ponad połowe tańsze.
to jest ten sam program lojalnosciowy ("world") czy tylko zbieznosc nazw?

MasterCard World w mBanku i Multibanku