Mastercard i PayPal

Data: 2010-12-08 10:59:38
Autor: Krzysiek
Mastercard i PayPal
On 8 Gru, 14:41, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Podobno Mastercard i PayPal odm wili obs ugi wszelkich p atno ci na rzecz
WikiLeaks.

Widać boją się igrać z rządem USA

Data: 2010-12-08 11:41:22
Autor: Bungiel
Mastercard i PayPal
On Dec 8, 7:59 pm, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:
On 8 Gru, 14:41, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

> Podobno Mastercard i PayPal odm wili obs ugi wszelkich p atno ci na rzecz
> WikiLeaks.

Widać boją się igrać z rządem USA

Koles z paypala juz oswiadczyl, ze dostali piekny liscik z
departamentu stanu z informacja, ze (ostatnie?) dzialania Wikileaks sa
nielegalne, na co odpowiednia komorka paypala zareagowala niezwlocznie
zawieszajac konto. Juz nie trzeba niczego udowadniac w sadach,
wystarczy oswiadczenie z gory :) Mastercard chyba tez dostal podobnie
cieply list. Visa nie wiem, ale smiem podejrzewac, ze sytuacja
analogiczna.

Data: 2010-12-09 00:44:55
Autor: kashmiri
Mastercard i PayPal
Bungiel <dochtorek@gmail.com> dared to write:
[...]

A nie mogą sobie otworzyć konta w takim banku w PL i dodatkowo skorzystać z dajmy na to dotpay-a? W Polsce chyba nie są przestępcami, a do otwarcia konta nie trzeba być rezydentem.

Alternatywnie, brytyjski Neteller.com też ma bramkę, a z Amerykanami się nie lubią. Brytyjski Moneybookers podobnie, do tego udostępnia bramkę KK.

k.

Data: 2010-12-08 11:53:34
Autor: Bungiel
Mastercard i PayPal
On Dec 8, 8:44 pm, "kashmiri" <nie...@nigdzie.com> wrote:

[...]

No maja konto w banku w Islandii + jakas fundacja w Niemczech, wiec
mozna slac przelewy. O ile wiem to nigdzie nie sa przestepcami, ale
wracajac do Polski - wystarczylby pewnie jeden telefon z bialego
domu :)
Monebookers zawiesil im konto duzo wczesniej - conajmniej kilka
miesiecy temu.

Data: 2010-12-09 01:27:13
Autor: kashmiri
Mastercard i PayPal
[...]

Tja, u nas dalej nie mówią po angielsku. Do tego nad Wisłą nie boją się rządu tak, jak w USA.

Monebookers zawiesil im konto duzo wczesniej - conajmniej kilka
miesiecy temu.

Nie wiedziałem. Podali, na jakiej podstawie?

Data: 2010-12-08 13:04:44
Autor: Bungiel
Mastercard i PayPal
On Dec 8, 9:27 pm, "kashmiri" <nie...@nigdzie.com> wrote:

> Monebookers zawiesil im konto duzo wczesniej - conajmniej kilka
> miesiecy temu.

Nie wiedziałem. Podali, na jakiej podstawie?

http://www.guardian.co.uk/media/2010/oct/14/wikileaks-says-funding-is-blocked

W sumie to nie az tak dawno temu jak mi sie zdawalo

Data: 2010-12-08 23:11:46
Autor: xbartx
Mastercard i PayPal
Dnia Thu, 09 Dec 2010 01:27:13 +0500, kashmiri napisał(a):

Tja, u nas dalej nie mówią po angielsku. Do tego nad Wisłą nie boją się
rządu tak, jak w USA.

Ale u nas to prawdopodobnie by nawet nie musieli dzwonić, bo my sami z siebie byśmy postąpili jedynie słusznie i jak trzeba, niestety.

Data: 2010-12-09 23:39:19
Autor: JanKo
Mastercard i PayPal
Agent kashmiri nadaje:
Tja, u nas dalej nie mówią po angielsku. Do tego nad Wisłą nie boją
się rządu tak, jak w USA.

informacja rekomendowana przez Związek Banków Polskich.
"w związku z dokonywaniem międzynarodowych transferów pieniężnych za
pośrednictwem SWIFT, dostęp do danych osobowych może mieć administracja
rządowa Stanów Zjednoczonych. Dokonana zmiana jest zgodna ze
stanowiskiem Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych"

Data: 2010-12-11 15:57:55
Autor: kashmiri
Mastercard i PayPal
JanKo <bez@maila.tu> dared to write:
Agent kashmiri nadaje:
[...]

A z kiedy ta informacja? Bo coś na początku 2010 r. PE nie wyraził zgody na kontunuowanie tej "wymiany danych".

Mastercard i PayPal