Mastercard rewards - nie fuka...

Data: 2012-05-28 20:30:52
Autor: Marcin Gondek
Mastercard rewards - nie fuka...
Hej,

Czy tylko u mnie jest ze nie mozna sie zalogowac do MasterCard Rewards? bo nie wiem czy dzwonic do Aliora czy tez MC

Na stronie MC wpisuje numer karty, przerzuca mnie na kolejna strone, wpisuje jeszcze raz -> Processing i tak sobie wisi.

Karta Aliora.

Dzieki

Marcin Gondek / Drixter
http://drixter.e-utp.net

Data: 2012-05-29 20:09:39
Autor: Marcin Gondek
On 2012-05-29 08:40:53 +0000, neoniusz said:

[...]

W mB±ku to samo.

Napisałem do MasterCard'a, ciekawe jak szybko odpisz± :-)

Marcin Gondek / Drixter
http://drixter.e-utp.net

Data: 2012-06-09 23:54:47
Autor: neoniusz
[...]

Dzis na forum mBąka uzyskałem informację, że działa tylko pod Firefoxem - sprawdziłem, rzeczywiście. Pod Chrome, IE i Safari nie chcialo mi ruszyc...

Data: 2012-06-10 15:53:52
Autor: Marcin Gondek
On 2012-06-09 21:54:47 +0000, neoniusz said:

[...]

Dzis na forum mB±ka uzyskałem informację, że działa tylko pod Firefoxem - sprawdziłem, rzeczywi¶cie. Pod Chrome, IE i Safari nie chcialo mi ruszyc...

To samo mi MasterCard odpisał.

EOT

Marcin Gondek / Drixter
http://drixter.e-utp.net