Mastercard vs. Mastercard Debit

Data: 2010-01-29 23:33:03
Autor: Rafał
Mastercard vs. Mastercard Debit
W dniu 10-01-29 20:48, Valdi pisze:
Czy mądrzy ludzie mogą mnie oświecić i wyjaśnić czy się różni jedno
ustrojstwo od drugiego?

Najbardziej to się różni chyba w kosztach dla banku. Maestro pewnie sukcesywnie wyleci, bo zdaje się, że jest droższa w prowizjach niż debit.

--
Raf

Data: 2010-01-30 09:33:48
Autor: Valdi
Mastercard vs. Mastercard Debit
"Rafał" news:hjvnrp$5a8$1atlantis.news.neostrada.pl

Najbardziej to się różni chyba w kosztach dla banku. Maestro pewnie
sukcesywnie wyleci, bo zdaje się, że jest droższa w prowizjach niż debit.

Musi być coś na rzeczy:
http://kartyonline.pl/niusy.php?id=4655&_Czy_dojdzie_do_wojny_organizacji_platniczych

A tutaj cytacik dla tych, którym się nie chce czytać ;):

"Propozycja MasterCarda jest zatem dla nich strzałem w dziesiątkę. Master
chce bowiem zmienić pobierane opłaty. Od kwietnia, będzie ona zależała od
rodzaju karty i dla Maestro wyniesie ok. 1,6 zł, a dla MasterCard debit
jedynie 1,2 zł."

Mastercard vs. Mastercard Debit