Masz czas na Egipt??? Jest miejscówka do ods tąpienia za bezcen!!!![market]

Data: 2010-02-08 09:11:37
Autor: xxx
Masz czas na Egipt??? Jest miejscówka do ods tąpienia za bezcen!!!![market]
Drogie koleżanki i koledzy,

Już za tydzień, tj. 13 lutego 2010r lecimy na wyjazd nurkowo - wypoczynkowy do Marsa el Alam w Egipcie. Niespodziewanie moja bratowa musi zrezygnować z uczestnictwa w wyjeździe. Mamy więc wolne miejsce do odstąpienia na bardzo korzystnych warunkach.
Hotel to luksusowy 5* Iberotel Lamaya http://www.iberotel.com/e...tails.php?id=21
wyjazd 13.02, powrót 28.02
Warunki odstąpienia do dogadania bezpośrednio między zainteresowanymi.
Zachęcam gdyż szkoda aby tak luksusowy wyjazd po prostu się zmarnował. Myślę, że znajdzie się ktoś, kto skorzysta z okazji i dołączy do naszego grona. Zapraszamy osobę nurkującą lub nie - towarzystwo wyjazdowe jest pod tym względem mieszane.

Osoby zaciekawione propozycją proszę o kontakt pod numerem 608 5555 24 lub 606 685 639 lub e-mailem: scudny@scubadiver.pl

Ze względu na bardzo szybki termin wyjazdu, proszę o pilną decyzję.

Pozdrawiam

Centrum Nurkowe ScubaDiver
ul. Świdnicka 6a
03-509 Warszawa
tel. 0-22 425 98 76, 606 685 639
fax. 0-22 425 98 77
e-mail: info@scubadiver.pl
www.ScubaDiver.pl

Masz czas na Egipt??? Jest miejscówka do ods tąpienia za bezcen!!!![market]