Masz kasę, nie czytaj. Dbasz o siebie przeczytasz.

Data: 2011-08-12 12:06:38
Autor:
Masz kasę, nie czytaj. Dbasz o siebie przeczytasz.
Data: 2011-08-12 14:05:34
Autor: Elektryczny Kutas
Masz kasę, pienista fujaro?
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
http://rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?p=1858#1858

pozdrawiam rc

Na mieście mówią o Tobie "Głębokie Gardło". Łykasz to?

Sjurek Irecki

Data: 2011-08-12 14:33:07
Autor:
Masz kasę, pienista fujaro?
 Elektryczny Kutas <sjurek_irecki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > http://rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?p=1858#1858
> Na mieście mówią o Tobie "Głębokie Gardło". Łykasz to?

Sjurek Irecki

Muszę przyznać jesteś równie genialny jak "Rechot", sam się zrecenzowałeś,
"Elektryczny Kutas". Żadnym komentarzem nie mogę przebić celności tej auto recenzji, szacunek.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-12 14:38:40
Autor: Elektryczny Bandyta
Masz kasę, pienista fujaro?
Na mieście mówią o Tobie "Głębokie Gardło". Łykasz to?

Sjurek Irecki (Imposter)

Stul gape'a Biernacki i nie podpisuj się tak ja, bo pomknem na Policjem.

Prawdziwy Sjurek Irecki może być tylko jeden.

Sjurek Irecki.

Data: 2011-08-12 14:52:05
Autor: jacekplacek
Masz kasę, pienista fujaro?
 Elektryczny Bandyta <sjurek.irecki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> Na mieście mówią o Tobie "Głębokie Gardło". Łykasz to?

Stul gape'a Biernacki i nie podpisuj się tak ja, bo pomknem na Policjem.

Prawdziwy Sjurek Irecki może być tylko jeden.

Sjurek Irecki.

Gadasz sam z sobą. Kolejny etap schizy.

Data: 2011-08-12 15:03:14
Autor:
Masz kasę, pienista fujaro?
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Gadasz sam z sobą. Kolejny etap schizy.

Cóż za naukowa rzetelność, Paweł Poręba po prostu nabluzgał osobie której nie cierpi. Zachowałeś się bardzo godnie (jaja).

1. Sprawdź pisownię adresu.
2. Sprawdź IP.

Znowu brak związku przyczynowo skutkowego, Twoja klasyka działania Jacku Biernacki.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-12 15:07:27
Autor: jacekplacek
Masz kasę, pienista fujaro?
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Gadasz sam z sobą. Kolejny etap schizy.

[...]

Królowa jest tylko jedna. Jesteś niedościgniony.

Data: 2011-08-12 15:26:57
Autor:
Żelazna logika Jacka Biernackiego (nie czytać)
> [...]
> 2. Sprawdź IP.
> Królowa jest tylko jedna. Jesteś niedościgniony.

Możesz się długo usprawiedliwiać, ale jesteś człowiekiem prymitywnym lubiacym insynuacje.

  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  Elektryczny Bandyta <sjurek.irecki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > > Na mieście mówią o Tobie "Głębokie Gardło". Łykasz to?
=
> Date: Wed, 10 Aug 2011 10:57:20 +0000 (UTC)
> Autor: Elektryczny Kutas sjurek_irecki@gazeta.SKASUJ-TO.pl
> Data: 12-08-2011, 16:05:34
> From: " Elektryczny Kutas" <sjurek_irecki@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
> Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
> Subject: =?ISO-8859-2?Q?Re:_Masz_kas=EA,_pienista_fujaro=3F?=
> Date: Fri, 12 Aug 2011 14:05:34 +0000 (UTC)
> Ten sam adres IP.
> Czego to człowiek nie zrobi, byle mu czetelność wzrosła. Ile masz wejść na stronę?

Czy w prokuraturze powiedziano Tobie że: nie powinieneś prowokować sytuacji w których druga strona może być w pełni usprawiedliwiona, w swoich działaniach ?

Nie zmienia to faktu że elementarna logika jest ponad Twoje możliwości,  zwykłe sprawdzenie to zupełnie niepotrzebne działanie. pozdrawiam rc

Data: 2011-08-12 15:31:56
Autor:
> [...]
> 2. Sprawdź IP.
> Królowa jest tylko jedna. Jesteś niedościgniony.

"Z perspektywy głupka, każdy jest geniuszem" (Lekka konwersja znanego powiedzenia).

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-12 14:52:06
Autor:

Autor: Demolant czarnecki_ryszard.SKASUJ@gazeta.pl
Data: 10-08-2011, 12:57:20
From: " Demolant" <czarnecki_ryszard.SKASUJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Re:_Wsadzi=B3em_kutasa_w_pu=B3apk=EA_na_myszy_!!!?=
Date: Wed, 10 Aug 2011 10:57:20 +0000 (UTC)

Re: Masz kasę, pienista fujaro?
Autor: Elektryczny Kutas sjurek_irecki@gazeta.SKASUJ-TO.pl
Data: 12-08-2011, 16:05:34
From: " Elektryczny Kutas" <sjurek_irecki@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Re:_Masz_kas=EA,_pienista_fujaro=3F?=
Date: Fri, 12 Aug 2011 14:05:34 +0000 (UTC)

Ten sam adres IP.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-12 15:09:20
Autor: jacekplacek
Masz kasę, pienista fujaro?

Autor: Demolant czarnecki_ryszard.SKASUJ@gazeta.pl
Data: 10-08-2011, 12:57:20
From: " Demolant" <czarnecki_ryszard.SKASUJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
Date: Wed, 10 Aug 2011 10:57:20 +0000 (UTC)

Re: Masz kasę, pienista fujaro?

Data: 2011-08-12 15:44:10
Autor:
Masz kasę, pienista fujaro?
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> Ten sam adres IP.
> Czego to człowiek nie zrobi, byle mu czetelność wzrosła. Ile masz wejść na stronę?

Dziękuję za rady jak podnieść frekwencję na stronie. Nie muszę posługiwać się metodami które insynuujesz.

Ilość wejść możesz sprawdzić, sam za trudne ?
"Uwagi nt książki Nurkowanie Techniczne Pawła Poręby 10810"
Twój idol "Geniusz Bałtyku" ma już tyle odwiedzin, recenzji swoich wizji.

Za trudne dla Ciebie było sprawdzenie IP, raz można wybaczyć, ale to kolejne niedouczenie. pozdrawiam rc

Data: 2011-08-12 15:55:15
Autor: jacekplacek
Masz kasę, pienista fujaro?
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > > X-Forwarded-For: 204.45.133.74
> [...]

Twój idol "Geniusz Bałtyku" ma już tyle odwiedzin, recenzji swoich wizji.

Za trudne dla Ciebie było sprawdzenie IP, raz można wybaczyć, ale to
I co ma niby dać, to IP? Masz swój styl, nie zmienisz go.

Data: 2011-08-12 17:20:39
Autor:
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  > > > X-Forwarded-For: 204.45.133.74
> "Uwagi nt książki Nurkowanie Techniczne Pawła Poręby 10810"
> Twój idol "Geniusz Bałtyku" ma już tyle odwiedzin, recenzji swoich wizji.

Jesteś oszczercą.
IP to adres źródła wiadomości, osób o stałym adresie.

Co do stylu, to pamiętasz jak zjebałeś styl zupełnie innych osób, przypuszczając że to mój. Kto z Twoich znajomych oberwał kopa w dupę, od Jacka Biernackiego ? " Data: Styczeń 12 2011 20:52:47
Autor: jacekplacek jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl
Re: Nurkowanie Kobiet ogłasza PRZETARG na warsztaty! :)
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):  jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> Znowu masz wrażenie że umiesz to co inni, wiesz jak to się nazywa.
> Nie rozumiem? Co masz na myśli, że niby ja mam jakieś wrażenie? Zadałem proste pytanie: przed tymi patentami co osiągnąłeś?

"Do trudnych nie należy obszerna, łatwa opowieści inne to ściema kicior
itp.
Trudne są w Rumunii tam można nurkować technicznie i głęboko. Włoskie jaskinie trudne nie są, przejrzystość mają dobrą."

Posłużyłeś się nie swoim opisem, powtórenej eksploracji.
Nie Twoja zasługa, nie pierwotna eksploracja.
Jesteś nikim że musisz takie numery odstawiać ?

Bo to Twój opis Rysiu - po prostu spodobał mi się. Ale nie o to pytałem.

-- "

"
24 Data: Styczeń 12 2011 21:22:43
Autor:  demolant@WYTNIJ.gazeta.pl
Re: Nurkowanie Kobiet ogłasza PRZETARG na warsztaty! :)
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): Bo to Twój opis Rysiu - po prostu spodobał mi się. Ale nie o to pytałem.

To nie jest mój opis, tylko gościa którego znasz i ja też.
Kabret jest taki że: tamta jaskinia jest już zeksplorowana. Obiach Polakom przynosi chasło "powtórna eksploracja".

Co do pytania, to wyraziłem wątpliwość, zupełnie nie wyraziłeś swojego stanowiska. Uciekłeś w cudze cytaty i kolejne pytania.

pozdrawiam rc

-- "

"Data: Styczeń 12 2011 22:12:33
Autor:  demolant@WYTNIJ.gazeta.pl
Re: Nurkowanie Kobiet ogłasza PRZETARG na warsztaty! :)
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):  "Do trudnych nie należy obszerna, łatwa opowieści inne to ściema kicior itp. Trudne są w Rumunii tam można nurkować technicznie i głęboko. Włoskie jaskinie trudne nie są, przejrzystość mają dobrą."

To nie jest mój opis, tylko gościa którego znasz i ja też.

Jak to "nie Twój"? Nie podałeś, że kogoś cytujesz, więc Twój. Nie ma się czego wstydzić Rysiu. Poza tym nie znam nikogo o bełkocie podobnym do Twojego.

To przypierdoliłeś ludziom o których masz dobre zdanie, gratuluję.
Zapytaj "Maki" kto jest autorem. Lub przeczytaj w Nuras-Info. Co Polakom przynosi? Obiad? A może obciach? Np. taki, że hasło piszesz "chasło"? Czy taki, że w pierwszych 4 słowach krótkiego zdania są dwa błędy?

Wielokrotnie mówiłem że błędy ortograficzne będę robił i to się nie zmieni.
W Europie po występach jednego który opisuje powtórne eksploracje z pozostałych polaków robią jaja. Powinieneś to wiedzieć, skoro jesteś taki oblatany.

Jaką znowu wątpliwość? Zapytałem co osiągnąłeś zanim dałeś te swoje zgłoszenia. Nie wstydź się, na pewno byłeś wielki.

Sięgnij do kilku postów wyżej, znowu nie rozumiesz słowa pisanego, co również zauważył "Eloster".

pozdrawiam rc "

Na stylu literackim również się nie znasz podobnie jak na: skafandrach piankowych, dekompresji, balastowaniu, itd itp. Jacek Biernacki literat kłamca i oszczerca. Do słowa literat należy użyć (jaja).

pozdrawiam rc

--

Masz kasę, nie czytaj. Dbasz o siebie przeczytasz.