Masz kredyt? Sprawdź czy nie masz ich więcej ;-)

Data: 2019-12-27 13:42:01
Autor: z
Masz kredyt? Sprawdź czy nie masz ich więcej ;-)
Dziwnym trafem ludziom przybywa kredytów.

Ręka do góry czy kiedyś bank zapomniał o kredycie.

To taka stara żydowska zagrywka "policzę za dwa a jak się zorientuje to grzecznie przeproszę i oddam. A jak nie się nie zorientuje to też DOBRZE ;-)

Data: 2019-12-27 14:23:29
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e05fc19$0$523$65785112@news.neostrada.pl...
Dziwnym trafem ludziom przybywa kredytów.

Ale mowisz o jakis konkretnych przypadkach, czy o statystyce  ?

Ręka do góry czy kiedyś bank zapomniał o kredycie.
To taka stara żydowska zagrywka "policzę za dwa a jak się zorientuje to grzecznie przeproszę i oddam. A jak nie się nie zorientuje to też DOBRZE ;-)

Bankowi/informatykom może sie zdarzyc zapomnienie o jakiejs koncowce kredytu.
np zostalo 0.4gr, za malo zeby to pokazac, a procentuje :-)

Albo np zostalo 25 gr, za malo zeby monity slac, a za duzo, zeby kredyt zamknac :-)
Ale to powinno byc w systemie widoczne.

Moze mu sie kredyt zduplikowac, czy reaktywowac - choc oczywiscie nie powinien.

Ale teraz dodaj te cuda ze SKOKow - ze niby wziales kredyt, nie splacasz, a bank sie nie upomina.
Albo ze ktos wzial na Twoje dane .. lub fikcyjne - inny adres, inne nazwisko, a twoj PESEL.

Moze sie warto sprawdzic w BIK - a to ostatnia okazja w tym roku :-)

J.

Data: 2019-12-27 16:11:15
Autor: z
Masz kredyt? Sprawdź czy nie masz ich wi ęcej ;-)
Raczej mi się nie przyśniło ;-)

Klientowi mbanku chyba rozmnożył się kredyt hipoteczny.
Zamiast 1 miał 2. Sprawdzał Biku i się zdziwił

Bank to podobno już naprawił ale 4 osoby w Polsce miały dodatkowe kredyty hipoteczne na kupę szmalu.
Zaglądajcie do kont i wyciągów bo wszystko może się zdarzyć jak banda nieudaczników programuje a systemy muszą w XXI wieku odpoczywać w łikendy i idą w tango zamiast pracować ;-)

Pytanie pozostaje: "Czy kiedyś jakiś bank zapomniał o kredycie?" ;-)

Data: 2019-12-27 11:28:04
Autor: japanizer
On Saturday, December 28, 2019 at 12:11:45 AM UTC+9, z wrote:
[...]

I serio, bank dwa kredyty kazał spłacać?

Data: 2019-12-27 21:09:34
Autor: z
W dniu 2019-12-27 o 20:28, japanizer@japanizer.org pisze:
I serio, bank dwa kredyty kazał spłacać?

Tego nie napisano ale co system wywali to ŚWIĘTE.

Możesz reklamować. ;-) Mało to było przykładów kopania się z koniem

Data: 2019-12-27 17:16:17
Autor: japanizer
On Saturday, December 28, 2019 at 5:09:37 AM UTC+9, z wrote:
> I serio, bank dwa kredyty kazał spłacać? Tego nie napisano ale co system wywali to ŚWIĘTE.

Co kłamiesz, dokładnie napisano.

Data: 2019-12-28 09:12:16
Autor: z
W dniu 2019-12-28 o 02:16, japanizer@japanizer.org pisze:

Co kłamiesz, dokładnie napisano.

Napisano że kazał spłacać? ;-)

Widać Runt że chcesz się koniecznie pokłócić. Nie masz w życiu nic przyjemniejszego do roboty? ;-)

Data: 2019-12-27 16:16:50
Autor: z
Masz kredyt? Sprawdź czy nie masz ich wi ęcej ;-)
Data: 2019-12-27 16:27:37
Autor: J.F.
Masz kredyt? Sprawdź czy nie masz ich więcej ;-)
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e062062$0$559$65785112@news.neostrada.pl...
https://finanse.wp.pl/zdublowany-kredyt-w-bik-pan-jan-nie-wierzyl-wlasnym-oczom-6458398562105473a

Pewnie "komputer sie pomylil", dziwne, ze tylko 4 klientow :-)

Ale ...  skoro dostal alert o 17:35, to wczesniejsza odmowa kredytow nie mogla byc tym spowodowana.
Chyba, ze mowa o mbanku, i tam byly juz wczesniej zdublowane.

A na skutek dzialan obslugi sie ten drugi kredyt "aktywowal" ?

Blad przetwarzania jakich pewnie wiele, ciekawe tylko na ile rzetelnie obsluguja reklamacje klienta,
a na ile klient nic nie moze z tym zrobic.

Powinna byc kara zle wpisy.

J.

Data: 2019-12-27 20:49:03
Autor: z
W dniu 2019-12-27 o 16:27, J.F. pisze:
Ale ...  skoro dostal alert o 17:35, to wczesniejsza odmowa kredytow nie mogla byc tym spowodowana.
Chyba, ze mowa o mbanku, i tam byly juz wczesniej zdublowane.

No i nie doczytałeś ;-) Winny BANK mbank ;-)

Ale... Przecież ten bank też ma zarząd dyrekcję... i jest pod opieką funduszu z naszych podatków.
Po co to wszystko skoro standardową żydowską zagrywką ta instytucja wyjdzie zawsze na swoje.

Data: 2019-12-27 19:59:25
Autor: Alf/red/
W dniu 27.12.2019 o 16:11, z pisze:
Bank to podobno już naprawił ale 4 osoby w Polsce miały dodatkowe kredyty hipoteczne na kupę szmalu.

O ile zrozumiałem informacje prasowe, to te "dwa kredyty" były tylko w BIK. Czyli nie że koleś miał dwa kredyty, ale ewidentnie jakiś babol eksportowo-importowy.

--
Alf/red/

Data: 2019-12-27 16:47:22
Autor: Tomaszek
W dniu 2019-12-27 o 13:42, z pisze:
To taka stara żydowska zagrywka "policzę za dwa a jak się zorientuje to
grzecznie przeproszę i oddam. A jak nie się nie zorientuje to też DOBRZE
;-)

To jedna z tych zasad, która czyni mnie mimo woli tzw. antysemitą ;) Pozdro dla kumatych;)

--
t0maszek

Masz kredyt? Sprawdź czy nie masz ich więcej ;-)