Masz pełne błotniki i bieżnik terenowy - uważaj na szyszki

Data: 2010-06-28 10:19:23
Autor: bans
Masz pełne błotniki i bieżnik terenowy - uważaj na szyszki
W dniu 2010-06-28 10:12, Pawel Ratajczak pisze:

V-break'a.

Wrrrr!

Znasz na tyle angielski, żeby wiedzieć, jaka jest różnica między słowami "brake" i "break"?

--
bans

Data: 2010-06-28 10:50:31
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2010-06-28 10:19, bans pisze:
V-break'a.

Wrrrr!

Znasz na tyle angielski, żeby wiedzieć, jaka jest różnica między słowami
"brake" i "break"?

Ano znam a literówki każdemu się zdarzają, dzięki za czujność ;D

A tak na marginesie widzę, że zaczyna dochodzić do lekkiej paranoi, że
zaczyna się wytykać błędy w pisowni angielskiej a polska ortografia i
interpunkcja, tudzież jej brak jakoś nikogo (a przynajmniej niewielu)
drażni w oczy.

Jak co czekam też może na jakąś wypowiedź w temacie wątku.
No hard feelings ofkozzzzz ;-)

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-06-28 11:01:11
Autor: bans
W dniu 2010-06-28 10:50, Pawel Ratajczak pisze:

Ano znam a literówki każdemu się zdarzają, dzięki za czujność ;D

Ja po prostu jestem akurat na ten błąd uczulony :/

[...]

Mnie drażni, ale wiesz... jak tu kogoś spróbujesz poprawić, to dostaniesz odpowiedź, że to grupa o rowerach, a nie o języku polskim ;)

Jak co czekam też może na jakąś wypowiedź w temacie wątku.

Po pierwsze - potrząśnij bratem, byle mocno, zanim zrobi dziecku większą krzywdę.

Po drugie - owszem, opona często zbiera mi różne rzeczy z podłoża, ale jestem sprytny (ha!) i nie używam błotników w miejscach, gdzie mogłyby się zapchać, a to całe błoto, kamienie i ślimaki przyjmuję na klatę. I twarz ;)

--
bans

Data: 2010-06-28 11:34:15
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2010-06-28 11:01, bans pisze:
Ano znam a literówki każdemu się zdarzają, dzięki za czujność ;D

Ja po prostu jestem akurat na ten błąd uczulony :/

Jak dla mnie tam spoko, często łapię się na jeszcze gorszych literówkach
(zwłaszcza jak piszę coś w pośpiechu tak jak dziś siedząc w robocie
;-)), ale jak to mawia mój znajomy Randy (USA, 61 lat ;-D) wszystko jest
do odczytania z kontekstu ;-).

[...]

Heh kiedy ja chodziłem do szkoły pamiętam jak pojawiały się pierwsze
opracowania lektur, streszczenia itp. wiele osób zaczynało tego używać
zamiast czytać książki. Jakoś zupełnie w parze z tym szły ich
"zdolności" ortograficzno-interpunkcyjne. Teraz młodzi to słuchają
audiobook'ów zamiast czytać książki lub chociaż ich streszczenia.
Zatem jak inaczej można ich korygować, jak nie przez zwracanie uwagi na
ich błędne wypowiedzi. Oczywiście nie ma co się rozwodzić nad tym, aby
faktycznie grupa nie zmieniła profilu. Podsumowując krótka informacja o
takim problemie IMHO jest zawsze na miejscu niezależnie od tematu grupy
czy forum.

Po pierwsze - potrząśnij bratem, byle mocno, zanim zrobi dziecku większą
krzywdę.

Myślę, że po tych dwóch glebach już nie muszę tego robić. Szczęście w
nieszczęściu, że nikomu się nic nie stało ... no pomijając rower :/.

[...]

Ja używam rowerów głównie do dojazdów do pracy i raczej wole unikać
takich przyjemności, bo znacznie wydłużają doprowadzenie się do stanu
używalności w robocie. Przyznam jednak, że czasami korci mnie, aby
zdemontować bagażnik i błotniki i zobaczyć jak się będzie jeździć bez
tego ustrojstwa.

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-06-28 14:42:46
Autor: Fabian
W dniu 28.06.2010 11:34, Pawel Ratajczak pisze:
[...]

Ja czytałem za młodu (do 1/2 liceum) nie mało książek - 1-2 tygodniowo,
czasem więcej, a niestety bez słownika poprawnie paru zdań nie potrafię
napisać. Zasady interpunkcji od tego czasu też mi się jakoś rozmyły ;)

Fabian.

Data: 2010-06-28 14:54:01
Autor: bans
Masz pełne błotniki i bieżnik terenowy - uważaj na szyszki [NTG]
W dniu 2010-06-28 14:42, Fabian pisze:

Ja czytałem za młodu (do 1/2 liceum) nie mało książek

Niemało ;)

- 1-2 tygodniowo,
czasem więcej, a niestety bez słownika poprawnie paru zdań nie potrafię
napisać.

Panie, mamy XXI wiek, po co słownik, czytniki na bieżąco ci posty sprawdzają, wystarczy tylko poprawić to, co podkreślą ;)

Oczywiście przypadek z "nie mało" to dla czytnika - niestety - nie jest błąd, bo każdy z tych wyrazów z osobna jest poprawny. Bywa.

--
bans

Data: 2010-06-28 15:06:41
Autor: Coaster
On 6/28/10 2:42 PM, Fabian wrote:
[...]

_Niemalo_ do ksiazka *dziennie* ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-06-28 13:20:20
Autor: Grzenio
Masz pełne błotniki i bieżnik terenowy - uważaj na szyszki
<ciach>

[...]

aż strach pomyśleć co się dzieje jak w g....o wjedziesz ;(

Data: 2010-06-28 14:01:10
Autor: bans
W dniu 2010-06-28 13:20, Grzenio pisze:

aż strach pomyśleć co się dzieje jak w g....o wjedziesz ;(

Oj tam, oj tam, nie raz się pewnie wjechało, jakoś żyję ;)

--
bans

Data: 2010-06-28 14:23:12
Autor: Grzenio

Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2010-06-28 13:20, Grzenio pisze:

> aż strach pomyśleć co się dzieje jak w g....o wjedziesz ;(

Oj tam, oj tam, nie raz się pewnie wjechało, jakoś żyję ;)

-- bans

tak napomknąłem, bo sam ostatnio złapałem pod Chojnowem świeży wielki krowi
placek na dróżce ;( - na szczęscie mam błotniki ;) ale zapaszek to do dziś
czuje ;(
pozdrawiam
grzenio

Data: 2010-06-28 22:11:24
Autor: MadMan
Dnia Mon, 28 Jun 2010 14:23:12 +0200, Grzenio napisał(a):

tak napomknąłem, bo sam ostatnio złapałem pod Chojnowem świeży wielki krowi
placek na dróżce ;( - na szczęscie mam błotniki ;) ale zapaszek to do dziś
czuje ;(

1. Krowie nie śmierdzi. Ptasie śmierdzi. 2. 2-dniowe krowie nie brudzi bo jest suche. 3. Świeże rozjechane krowie szybko się robi suche i nie śmierdzi. Z praktyki piszę :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-28 14:58:09
Autor: Coaster
On 6/28/10 2:01 PM, bans wrote:
W dniu 2010-06-28 13:20, Grzenio pisze:

aż strach pomyśleć co się dzieje jak w g....o wjedziesz ;(

Oj tam, oj tam, nie raz się pewnie wjechało, jakoś żyję ;)

Nie rozmawiasz "w trakcie'... ;-P

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-06-28 15:02:49
Autor: bans
Masz pełne błotniki i bieżnik terenowy - uważaj na szyszki
W dniu 2010-06-28 14:58, Coaster pisze:

Nie rozmawiasz "w trakcie'... ;-P

Ale oddycham ustami ;)
I tak najgorzej to w oko dostać, pomimo okularów ;)

--
bans

Masz pełne błotniki i bieżnik terenowy - uważaj na szyszki