Masz swojego "Żyda" urwan

Data: 2012-07-20 14:06:54
Autor: Grzegorz Z.
Masz swojego "Żyda" urwan
Data: 2012-07-20 14:29:38
Autor: Chiron
Masz swojego "Żyda" urwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:thkigi9kq8xx$.1hbioq01f6nk6$.dlg40tude.net...
http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/sensacyjne-doniesienia-na-temat-zamachowca-z-bulgarii-to,1823971

Zastanawiam się, dlaczego Szwecja- która słynie z częstej krytyki państwa Izrael, i nie kuca jak Żydzi domagają się, żeby milczeli albo od czegoś się odcięli- wychowała akurat takiego zamachowca? I dlaczego on  musiał zamordować mała grupkę izraelskich dzieciaków, zamiast (mając takie możliwości- w obcym państwiektośdał mu bombę, musiał go też prowadzić, zaplanować akcję, etc) zrobić coś naprawdę szkodzącego Izraelowi? No i dlaczego on musiał najpierw siedzieć w Guantanamo? I dlaczego koniecznie musiał takim działaniem dać Izraelowi pretekst do oskarżeń Iranu?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-20 14:42:31
Autor: u2
Masz swojego "Żyda" urwan
W dniu 2012-07-20 14:29, Chiron pisze:
[...]

Jak by nie patrzec zamachowiec to semita.

Data: 2012-07-20 10:12:38
Autor: Marek
Masz swojego "Żyda" urwan
On Jul 20, 2:42 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> oskarżeń Iranu?

Jak by nie patrzec zamachowiec to semita.

Semita morduje semitow... - to mi smierdzi prowokacja mosadu.

Data: 2012-07-20 19:24:34
Autor: mkarwan
Masz swojego "Żyda" urwan

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jubivi$45d$1node1.news.atman.pl...
[...]

"Informacje o tożsamości zamachowca z Burgas nie zostały dotychczas
potwierdzone przez źródła oficjalne.
Szwedzka policja zaprzecza, by zamachowcem był jej obywatel.
Również przedstawiciele wywiadu USA twierdzą, że informacja ta jest
nieprawdziwa."

Data: 2012-07-20 21:40:16
Autor: Chiron
Masz swojego "Żyda" urwan
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:juc48e$ph5$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Chciałem napisać, że to wszystko bardzo grubo szyte.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-20 14:42:47
Autor: pulsar
Masz swojego "Żyda" urwan
W dniu 2012-07-20 14:06, Grzegorz Z. pisze:
http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/sensacyjne-doniesienia-na-temat-zamachowca-z-bulgarii-to,1823971

I komentarze są niezłe, oto przykład:

"Az strach sie bac pomyslec kim my Polacy tak naprawde jestesmy.Nienawidzimy juz kogo sie da.Zydow,Niemcow,Amerykanow,Rosjan.Kogo by nie wymienil to wrog nr 1.To jest straszne.A najstraszniejsze jest to skad sie to bierze.Kazdy myslacy wie ze to religia katolicka tak uczy.Kazda inna jest zla tylko ich najlepsza.A ja mowie ze wszystkie sa do niczego.Religia to tylko filozofia wykorzystana przez cwanych ludzi ktorzy samozwanczo uznali sie za kaplanow i robili ludzi w konia wykorzystujac ich ciemnote.Obecnie nikt madry nie daje sie na to naciagnac dlatego kler wykorzystuje nadal ludzi prostych.To tyle."

Data: 2012-07-20 14:45:06
Autor: u2
Masz swojego "Żyda" urwan
W dniu 2012-07-20 14:42, pulsar pisze:
[...]

Kolejny chucpiarz z palikociarni zwala swoje winy i grzechy na religie,
a nie dostrzega belki nienawisci w swoim oku :-)

Data: 2012-07-20 15:17:51
Autor: pulsar
Masz swojego "Żyda" urwan
W dniu 2012-07-20 14:45, u2 pisze:

Kolejny chucpiarz z palikociarni zwala swoje winy i grzechy na religie,
a nie dostrzega belki nienawisci w swoim oku :-)

Zaiste oczywista oczywistość, ani chybi!
Dobrodziej abc Cię pochwali, może nawet
da rękę do pocałowania... ;-)

Data: 2012-07-20 16:17:40
Autor: u2
Masz swojego "Żyda" urwan
W dniu 2012-07-20 15:17, pulsar pisze:
Kolejny chucpiarz z palikociarni zwala swoje winy i grzechy na religie,
a nie dostrzega belki nienawisci w swoim oku :-)

Zaiste oczywista oczywistość

A ty chucpiarz od kwassa, ktory wymyslil to okreslenie.

Data: 2012-07-20 16:39:09
Autor: pulsar
Masz swojego "Żyda" urwan
W dniu 2012-07-20 16:17, u2 pisze:

A ty chucpiarz od kwassa, ktory wymyslil to okreslenie.

Czy to takie ważne kto wymyślił... jeśli
zrozumiałeś, to OK! Jakiś tam 'kwass' mi
wisi i powiewa, kimkolwiek jest czy był...

Data: 2012-07-20 17:18:24
Autor: u2
Masz swojego "Żyda" urwan
W dniu 2012-07-20 16:39, pulsar pisze:
W dniu 2012-07-20 16:17, u2 pisze:

A ty chucpiarz od kwassa, ktory wymyslil to okreslenie.

Czy to takie ważne kto wymyślił... jeśli
zrozumiałeś, to OK! Jakiś tam 'kwass' mi
wisi i powiewa, kimkolwiek jest czy był...

Serio, twój prezio tobie powiewa ? :-)

Data: 2012-07-20 17:30:43
Autor: pulsar
Masz swojego "Żyda" urwan
W dniu 2012-07-20 17:18, u2 pisze:

Serio, twój prezio tobie powiewa ? :-)

Sorry, żartowałem, nie 'powiewa' ale wisi,
tak jak Ty u2, i Twoje domysły... ;-)

Data: 2012-07-20 19:51:28
Autor: u2
Masz swojego "Żyda" urwan
W dniu 2012-07-20 17:30, pulsar pisze:
W dniu 2012-07-20 17:18, u2 pisze:

Serio, twój prezio tobie powiewa ? :-)

Sorry, żartowałem, nie 'powiewa' ale wisi,
tak jak Ty u2, i Twoje domysły... ;-)

To nie domysly, tylko pewnosc, ataki na KK to domena chucpiarzy z
palikociarni.

Data: 2012-07-21 09:53:29
Autor: pulsar
Masz swojego "Żyda" urwan
W dniu 2012-07-20 19:51, u2 pisze:

To nie domysly, tylko pewnosc, ataki na KK to domena chucpiarzy z
palikociarni.

Ha, ha, ha... ta Twoja 'pewność' w sprawach wiary czy polityki,
to dopiero hucpa! Czepiasz się ludzi inaczej myślących, oceniasz
ich i szufladkujesz, by się choć trochę dowartościować.
Człowieczku, zbastuj, bo wychodzisz na kabotyna...

pulsar

Data: 2012-07-21 10:50:44
Autor: u2
Masz swojego "Żyda" urwan
W dniu 2012-07-21 09:53, pulsar pisze:
Człowieczku, zbastuj

Co, zabolało ? I miało ciebie zaboleć, chucpiarzu z gwna :-)

Data: 2012-07-21 11:40:13
Autor: pulsar
Masz swojego "Żyda" urwan
W dniu 2012-07-21 10:50, u2 pisze:

Co, zabolało ? I miało ciebie zaboleć,

Czyli jesteś tu by innym zadawać ból?

chucpiarzu z gwna :-)

... masz może na myśli 'hucpę', ignorancie ?

Data: 2012-07-20 19:08:18
Autor: mkarwan
Masz swojego "Żyda" urwan
[...]

Kto to jest "Urwan"?

Jak zwykle nie doczytasz do końca i robisz siebie durnia.

Data: 2012-07-20 21:26:49
Autor: Grzegorz Z.
Masz swojego "Żyda" urwan
mkarwan napisał:

[...]

Ty.

Jak zwykle nie doczytasz do końca i robisz siebie durnia.

To nie wystarczy już "podać link do tych rewelacji" ? --
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Masz swojego "Żyda" urwan