Maszt gsm na szkole

Data: 2017-06-02 11:04:01
Autor: Bolko
Maszt gsm na szkole
Zgodzilibyście się na maszt gsm na szkole w której uczą się wasze dzieci?

Data: 2017-06-02 20:18:19
Autor: ToMasz
Maszt gsm na szkole
W dniu 02.06.2017 o 20:04, Bolko pisze:
Zgodzilibyście się na maszt gsm na szkole
w której uczą się wasze dzieci?

ja tak. na domu, to bym się zastanawiał, bo to mogą być dziesiątki lat ekspozycji. ale na szkole? maks 30 godzin tygodniowo przez maks 6 lat?

ToMasz

Data: 2017-06-02 20:23:57
Autor: radekp@konto.pl
Maszt gsm na szkole
Fri, 02 Jun 2017 20:18:19 +0200, w <ogs9uo$paf$1@dont-email.me>, ToMasz
<tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał(-a):

maks 30 godzin tygodniowo przez maks 6 lat?

Chyba 8 lat niestety.

Data: 2017-06-03 13:58:25
Autor: nadir
Maszt gsm na szkole
W dniu 2017-06-02 o 20:23, radekp@konto.pl pisze:
Fri, 02 Jun 2017 20:18:19 +0200, w <ogs9uo$paf$1@dont-email.me>, ToMasz
<tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał(-a):

maks 30 godzin tygodniowo przez maks 6 lat?

Chyba 8 lat niestety.

A może być i dłużej.

Data: 2017-06-04 20:06:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Maszt gsm na szkole

"nadir" 5932a464$0$643$65785112@news.neostrada.pl

Chyba 8 lat niestety.

A może być i dłużej.

A każde takie lato ;) to ~pół roku (reszta roku to
dni wolne) po kilka godzin dziennie...

Aby było jasne -- nie mam swego zdania w sprawie
ewentualnej szkodliwości komórek, ale IMO (przynajmniej
na tej grupie) najgorsze jest to, co trzymamy tuż przy
głowie, jako że natężenie szybko spada wraz z kwadratem
odległości -- tak, jak powierzchnia.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-05 01:13:02
Autor: Poldek
Maszt gsm na szkole

[...]

Przy głowie trzymamy kilka/naście/dziesiąt minut dziennie. Promieniowanie z anten to 24 godz.*365 dni. Moc promieniowania z BTSa jest o wiele większa niż z telefonu.
Aby ograniczyć promieniowanie przy głowie używam zestawu słuchawkowego.

Data: 2017-06-05 03:23:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Maszt gsm na szkole

"Poldek" oh2461$4il$1@node1.news.atman.pl

głowie, jako że natężenie szybko spada wraz z kwadratem
odległości -- tak, jak powierzchnia.

Przy głowie trzymamy kilka/naście/dziesiąt minut dziennie. Promieniowanie z anten to 24 godz.*365 dni.

 - w telefonie też są anteny ;)
 - szkoła (już pisałem) to kilka godzin dziennie
   [zwykle zero nocnie] przez około pół roku ma rok ;)
 - odległość telefonu od mózgu to ~1 cm
   odległość masztu pd mózgu to ~10 m
   zatem mamy kwadrat tysiąca, czyli milion

   można założyć, że odległość telefonu przyłożonego do
   prawego ucha od lewych ;) granic mózgu jest znacznie
   większa, ;) ale IMO nie warto

Moc promieniowania z BTSa jest o wiele większa niż z telefonu.

Milion razy większa?

GSM to (jak net) dwukierunkowa łączność;
to nie rozsiewająca jednokierunkowo TV.

Zatem telefon jest porównywalny z BTSem.
Wprawdzie BTS obsługuje wiele telefonów
naraz i potrafi lepiej wzmacniać niż telefon
(bo ma dużo energii do dyspozycji) i nie musi
ograniczać się (z wo. powodu) jak czyni telefon,
lecz IMO BTS to nie milion telefonów. :)

Do tych 10 metrów dorzuć kierunek najsilniejszej propagacji.
Siedząc pionowo pod anteną, korzystasz z wiązek niechcianych,
że tak to określę, nie zaś z zamierzonych. ;)

   http://www.inzynierbudownictwa.pl/images/magda/ib_04_11/as4.jpg
   nie wiem, co to dokładnie jest, ale tak (mniej więcej) wygląda
   charakterystyka anten

Każda antena promieniuje we wszystkich kierunkach, więc łączność
będzie nawet w ,,najciemniejszych'' miejscach, o ile będziesz
dostatecznie blisko. Jednak charakterystyka anten sprawia, iż
tuż pod anteną nie musisz mieć straszliwie wielkich natężeń,
o ile nie wchodzisz w wiąchę główną.

Nie wiem, jak promieniują telefony -- zapewne różnie. ;)

Aby ograniczyć promieniowanie przy głowie używam zestawu słuchawkowego.

IMO to bardzo dobre rozwiązanie, ale może uszkodzić uszy.
(ja akurat uszkodziłem bez słuchawek)

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-05 03:33:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Maszt gsm na szkole

"Eneuel Leszek Ciszewski" oh2brv$bv7$1@node1.news.atman.pl

Wprawdzie BTS obsługuje wiele telefonów

a do każdego musi słać energię (jako nośnik informacji)

naraz i potrafi lepiej wzmacniać niż telefon

wzmacniać to, co otrzymuje od telefonu

(bo ma dużo energii do dyspozycji) i nie musi
ograniczać się (z wo. powodu) jak czyni telefon,

ograniczać mocy swej wysyłki w kierunku telefonu

Data: 2017-06-02 20:32:07
Autor: z
Maszt gsm na szkole
W dniu 2017-06-02 o 20:04, Bolko pisze:
Zgodzilibyście się na maszt gsm na szkole
w której uczą się wasze dzieci?

Pewnie jeszcze badań amerykańskich naukowców nie ma ;-) ale na moje oko maszt nad głową to pikuś. Gorzej jest mieć maszt obok szkoły.

Data: 2017-06-02 21:08:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Maszt gsm na szkole

"z" 5931af2a$0$654$65785112@news.neostrada.pl

Pewnie jeszcze badań amerykańskich naukowców nie ma ;-) ale na moje oko maszt nad głową to pikuś. Gorzej jest mieć maszt obok szkoły.

Co złego czyni promieniowanie niskiej energii (bo niskiej
częstotliwości -- niejonizujące) poza nagrzewaniem? Aby
było jasne -- jedynie pytam.

-=-

IMO kiepskim rozwiązanie są skupiska ludzi -- choćby
manifestacje uliczne, ale nawet hotele. ;)

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-03 12:50:12
Autor: z
Maszt gsm na szkole
Co złego czyni promieniowanie niskiej energii (bo niskiej
częstotliwości -- niejonizujące) poza nagrzewaniem? Aby
było jasne -- jedynie pytam.

Jeszcze tego nie wiemy. Ale czy jesteś pewien że w długim okresie jest bezpieczne?
Pamiętasz azbest czy DDT?

Niedawno się dowiedziałem że herbata z cytryną powoduje raka.
Naukowcy zbadali zależności zachodzące między substancjami bo oddzielnie są oczywiście nieszkodliwe.

Data: 2017-06-03 14:38:04
Autor: Marek
Maszt gsm na szkole
On Sat, 3 Jun 2017 12:50:12 +0200, z <z@z.pl> wrote:
Niedawno się dowiedziałem że herbata z cytryną powoduje raka.

Ta, a kilka lat temu mówili coś przeciwnego.

--
Marek

Data: 2017-06-03 15:15:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Maszt gsm na szkole

"z" 59329467$0$663$65785112@news.neostrada.pl

Jeszcze tego nie wiemy. Ale czy jesteś pewien
że w długim okresie jest bezpieczne?

Gdybym był -- nie zadawałbym swego pytania.

Pamiętasz azbest czy DDT?

Azbest pamiętam -- w budownictwie już nie wolno było stosować
azbestu, ale maski przeciwpyłowe (zakładane na twarz) nadal
produkowano. :)

Niedawno się dowiedziałem że herbata z cytryną powoduje raka.

Ja -- ze dwa lata temu.
Piję herbatę (w dużych ilościach -- chyba
warto kupić z pół kilograma) z mlekiem.

Naukowcy zbadali zależności zachodzące między substancjami bo oddzielnie są oczywiście nieszkodliwe.

To prowokacja związana z cyrkiem, jakim jest rozprawa sądowa w polskim sądzie?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-03 17:37:45
Autor: J.F.
Maszt gsm na szkole
Dnia Sat, 3 Jun 2017 15:15:47 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
napisał(a):
[...]

Azbest w budownictwie nie szkodzi tak bardzo. Szkodzi, jak sie go
usuwa z budynkow :-)

A maski ? Jakie maski ? Takie dla strazakow czy piaskowania ?
Bo chyba nie takie na usta i nos ?
 J.

Data: 2017-06-04 19:50:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Maszt gsm na szkole

"J.F." 146jx65qdpeyc$.k30nfsf4q8ha.dlg@40tude.net

[...]

Niekoniecznie z budynku -- można usuwać ze składowisk. ;)
Oby dobrze tłuc, wzbijając kłęby pyłu.

 - Pani doktor, dlaczego pani 'dym' nazywa 'zapachem'?
 - Bo 'dym' jest substancją lotną...
 - Czyli lata?...
 - No... W zasadzie...
 - Samolot też lata, ale czy jest zapachem?
 - [nie każdy samolot lata, ale boję się rozmów politycznych]

A maski ? Jakie maski ? Takie dla strazakow czy piaskowania ?
Bo chyba nie takie na usta i nos ?

Na usta i nos.

Na szczęście ;) nie każdy człowiek wiedział o tym, że produkowano
te maski z azbestu. Proceder nie nosił znamion, ;) albowiem wówczas
nie było w Polsce zakazu stosowania azbestu w maskach, choć był już
zakaz stosowania azbestu w budownictwie.

Prawidłowo używana maska przylegała szczelnie do twarzy -- chroniąc ;)
drogi oddechowe przed niekorzystnymi ;) wpływami ;) zewnętrznymi...

-=-

Przejdźmy (od historii i histerii) do obecnej
(częściowo wirtualnej?) rzeczywistości:

VB kontra VM:

  OE pod WXP na VB nie łyka DBXów z dysku ,,sieciowego'',
   czyli de facto z rzeczywistego, podczas gdy OE pod WXP
   na VM łyka DBXy z dysku ,,sieciowego'', czyli de facto
   z rzeczywistego.

  WXP na VB daje się zahibernować i odhibernować, ale
   po dehibernacji myszka wykazuje się schizofrenicznie,
   podczas gdy podobna para (hibernacja i dehibernacja)
   na VM nie stwarza podobnych trudności.

  Ogólnie myszka lepiej czuje się ;) w norze VM niż w VB. :)

  VM pozostawia w systemie gospodarza więcej widocznych
   śladów niż VB.

Ogólnie OE sprawia wrażenie cofania czasu... ;)
[i służy mi głównie do testowania tegoż OE?...]
Dookoła nowe programy bez ramek (efekt smartfonizacji?)
a OE (jak i reszta WXP -- OE chyba ;) jest integralną
częścią także WXP) z szerokimi belkami i ramkami...
Przypominają się czasy przełomu stuleci...

-=-

Grafika NV odciąża RAMkę CPU (zapewne też i sam CPU) bardzo wyraźnie

   (widać to i na zużyciu RAMki grafiki NV, i na  zużyciu RAMki CPU

      - bywają to setki MB
           (maksymalnie około ćwierć giga na jeden film,
           ale dużej rozdzielczości -- testowałem do 4K)
        dla jednego filmu

      - i setki
           (ponad pół giga)
        MB dla jednej przeglądarki)

ale pomimo tego odciążania ciężko naraz odpalić:

 - przeglądarkę netową z wieloma oknami,
 - kilka okienek z filmami
 - i VBoxa

właśnie z powodu niedoborów RAMowych...

O równoczesnym odpaleniu na RAMce wielkości/małości 4 GB:

 - przeglądarki netowej,
 - kilku filmów,
 - fotoszopa (żre setki MB -- ale do tej pory nie
             zżarł więcej, niż połowę RAMki NV)
 - i VBoxa z WXP nie warto rozmyślać. :)

O równoczesnym odpaleniu na tak ,,wielkiej'' RAMce kilku
komputerów virtualnych raczej ;) też nie warto marzyć,
chyba że o odpaleniu emulatorów DOSa itp. Amig...

4 GB RAMki to raczej niewiele dla W10 -- zgodnie z mymi przewidywaniami.
To obecnie dużo ;) jak na smartfon. :)

-=-

Dziewica daje -- nocami jak szalona...
(q mnie do 35 Mb/s. ale ping zwykle do 35 ms od 25 ms)

Nawet nie zdawałem sobie sprawy z tego, jak wiele ciągnę
na co dzień... Do gigabajtów ciągniętych od Dziewicy,
dochodzą gigabajty ciągnięte Via WiFi przez sam telefon...
(właśnie zapdejtował się, ale nadal tylko A6)

Stówka GB miesięcznie -- to za mało.

Ekran mam rozdzielczości HD (chyba 1366 na 768) -- więc raczej ;)
nie ciągam filmów o wyższej (niż HD) rozdzielczości, chyba że na
zaś lub do testów...

-=-

[A!... jeszcze ta niestałość... poczekam na ustalenie się...
potrzeba do tego wojny światowej, z której RPxx wyjdzie zwycięsko...]

-=-

Wracając do VB kontra VM -- chyba obecnie lepiej wypada
VM, choć przez ponad dziesięć lat preferowałem VB, gdyż
VM stwarzał różne problemy...

Rozszerzenie RAMki jest koniecznością...

-=-

Możesz ;) już pisać z ogonkami -- obecnie ;)
ludzie czytają polskie diakrytyki bezproblemowo.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-05 15:25:32
Autor: J.F.
Maszt gsm na szkole
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oh1hah$ioi$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Otoz to - poki zamurowany w budynku pylu nie ma.
Chyba ze to eternit na dachu, a wiatr taki, ze plyty pracuja :-)

[...]

Z azbestu ?
Dziwi mnie troche, ale moze azbest tanszy niz np bawelna.

No coz ... jak grzecznie uzywana, to moze nie pylila :-)

Ogólnie OE sprawia wrażenie cofania czasu... ;)
[i służy mi głównie do testowania tegoż OE?...]

A po co ? Przeciez tego juz nie ma :-)

J.

Data: 2017-06-05 18:42:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Maszt gsm na szkole

"J.F." 59355bcd$0$15190$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Tak.

Ogólnie OE sprawia wrażenie cofania czasu... ;)
[i służy mi głównie do testowania tegoż OE?...]

A po co ? Przeciez tego juz nie ma :-)

(; Cofania czasu już nie ma?! Od kiedy!? ;)

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-08 19:43:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Maszt gsm na szkole

"Eneuel Leszek Ciszewski" oh1hah$ioi$1@node2.news.atman.pl

 WXP na VB daje się zahibernować i odhibernować, ale
  po dehibernacji myszka wykazuje się schizofrenicznie,
  podczas gdy podobna para (hibernacja i dehibernacja)
  na VM nie stwarza podobnych trudności.

VM hibermuje bez hibernacji W. ;)
Na VB mam z tym problem -- i nie chcę go rozwiązywać.

Zatem nie wiem, co jest lepsze do hibernowania.

 Ogólnie myszka lepiej czuje się ;) w norze VM niż w VB. :)

Lepszy jest toczpad na VM.

 VM pozostawia w systemie gospodarza więcej widocznych
  śladów niż VB.

Zdecydowanie więcej.

Grafika NV odciąża RAMkę CPU (zapewne też i sam CPU) bardzo wyraźnie

Ale virtualne maszyny nie chcą skorzystać z dobrodziejstwa NV.

Ekran mam rozdzielczości HD (chyba 1366 na 768) -- więc raczej ;)

Chyba ;) żałuję tego, że nie wybrałem FHD.

Wracając do VB kontra VM -- chyba obecnie lepiej wypada
VM, choć przez ponad dziesięć lat preferowałem VB, gdyż
VM stwarzał różne problemy...

Ale różnice mnie nie zachęcą do VM.

Pod Android też są wirtualne maszyny -- można odpalić WXP... ;)
Ale chyba ;) trzeba mieć cierpliwość. Jeszcze nie próbowałem,
choć apkę (z virtualną maszyną) ściągnąłem.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-09 00:49:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Maszt gsm na szkole

"Eneuel Leszek Ciszewski" ohc2c5$gh4$1@node2.news.atman.pl

Pod Android też są wirtualne maszyny -- można odpalić WXP... ;)
Ale chyba ;) trzeba mieć cierpliwość. Jeszcze nie próbowałem,
choć apkę (z virtualną maszyną) ściągnąłem.

Dorzuciłem apkę do strimingu ;) ekranu na przeglądarkę HTTP,
dorzucę klawiaturę BT i myszkę BT, zainstaluję wczesne W95
(bo ma małe potrzeby pamięciowe) i będę miał prawdziwego
PeCeta (z OE na pokładzie) w telefonie oraz duży ekran?...

DBXy (gromadzone przez kilkanaście lat na wielu komputerach,
pod różnymi Win, zajmują ponad 8 GB...

[...]

Problem rozwiązał się.

Nie wiem, co jest lepsze do hibernowania -- na obu Vkomputerach jest OK.

-=-

Raczej pozostanę z VB -- bo mniejszy.
Może wypróbuję inne wirtualne komputery.
(jest tego sporo a testowanie jest IMO nudne)

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Postscriptum: Do JF -- przepaliła się (7 czerwca br.) żarówka halogenowa
              w WC, gdzie zamontowana została ze 20 lat temu a używana
była od wiosny 2001 roku, czyli około 16 lat... Z pięciu początkowych
spaliły się już dwie czy trzy... Dwie zastąpiłem, LEDkami. Tak wygląda
żywotność żarówek halogenowych. Około 2008 roku kupiłem sporo tanich
(3 do 4 pln za sztukę) świetlówek -- do dziś świecą niedobitki.

Data: 2017-06-02 21:01:18
Autor: PiteR
Maszt gsm na szkole
Bolko pisze tak:

Zgodzilibyście się na maszt gsm na szkole w której uczą się wasze dzieci?

Czy Wasze dzieci nie trzymają przy głowie komórki po 40 minut?

:)

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2017-06-02 22:12:20
Autor: re
Maszt gsm na szkole

Użytkownik "PiteR"

Zgodzilibyście się na maszt gsm na szkole
w której uczą się wasze dzieci?

Czy Wasze dzieci nie trzymają przy głowie komórki po 40 minut?

:)
-- -
Jak trzymają to bliska stacja bazowa spowoduje ograniczenie promieniowania komórki, ale ... jeśli szkoła jest na zadupiu to stacja będzie obejmowała większy obszar i bardziej promieniowała.

Data: 2017-06-05 08:18:54
Autor: mirekc
Maszt gsm na szkole
W dniu 02.06.2017 o 22:01, PiteR pisze:
Bolko pisze tak:

Zgodzilibyście się na maszt gsm na szkole w której uczą się wasze dzieci?

Czy Wasze dzieci nie trzymają przy głowie komórki po 40 minut?

Nie, używają zestawu słuchawkowego. ;)

Data: 2017-06-05 18:44:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Maszt gsm na szkole

"mirekc" oh2t4j$2l4k$1@adenine.netfront.net

Czy Wasze dzieci nie trzymają przy głowie komórki po 40 minut?

Nie, używają zestawu słuchawkowego. ;)

Ponoć eSeMeSują.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-02 21:46:43
Autor: re
Maszt gsm na szkole

Użytkownik "Bolko"

Zgodzilibyście się na maszt gsm na szkole
w której uczą się wasze dzieci?
-- -
A ile tańsze czesne ?

Data: 2017-06-03 09:26:21
Autor: Jacek Maciejewski
Maszt gsm na szkole
Dnia Fri, 2 Jun 2017 11:04:01 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

Zgodzilibyście się na maszt gsm na szkole w której uczą się wasze dzieci?

A czemu nie? Przy tak niskim natężeniu pola temperatura bardziej im
skacze podczas klasówki :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-06-03 10:39:43
Autor: mietek
Maszt gsm na szkole
W dniu 2017-06-02 o 20:04, Bolko pisze:
Zgodzilibyście się na maszt gsm na szkole
w której uczą się wasze dzieci?

zdecydowanie tak, gorzej jest obok szkoły, a poz tym gimbaza dłużej je trzyma smartfony wypasione przy swoich uszach :)
<M>

Data: 2017-06-03 21:06:04
Autor: PlaMa
Maszt gsm na szkole
W dniu 2017-06-02 o 20:04, Bolko pisze:
Zgodzilibyście się na maszt gsm na szkole
w której uczą się wasze dzieci?

Nawet bym nalegał.

Data: 2017-06-03 21:32:29
Autor: Irokez
Maszt gsm na szkole
W dniu 02.06.2017 o 20:04, Bolko pisze:
Zgodzilibyście się na maszt gsm na szkole
w której uczą się wasze dzieci?

Tak.
Anteny nie sieją w dach.

Data: 2017-06-04 12:34:26
Autor: mietek
Maszt gsm na szkole

może lepiej zapytaj gimbazy, czy zrezygnują ze smartfona, bo jak wszyscy się nie zgodzą na zamontowanie anten to nie będzie zasięgu, zawsze mnie ciekawiło pytanie do protestujących przeciwko drodze, antenie, itp

czy jeżeli od ich decyzji nie było by zasięgu w pobliżu ich domu co by powiedzieli
<M>

Data: 2017-06-04 20:26:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Maszt gsm na szkole

"mietek" oh0nnv$paf$1@node2.news.atman.pl

[...]

IMO ludzie głupi nie są -- choćby leczą nowotwory promieniowaniem
jonizującym -- więc pojmują, co komórkę ;) odróżnia od X czy alfa
[zwanych jajcami piekła?]) itp., ale za pozwolenie na BTS (bądź
drogę) chcą (po prostu?) szmalu!

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-09 00:33:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Maszt gsm na szkole

"Eneuel Leszek Ciszewski" oh1jcq$kmc$1@node2.news.atman.pl

[...]

  http://faktydlazdrowia.pl/odwazny-ruch-francuskiego-rzadu-zakaz-wi-fi-w-placowkach-opieki-przedszkolnej/

Najpierw w (wiadomościach) znalazłem o Danii.
Teraz (na potrzeby tego postu) wyszukiwarka wskazała
Francję, choć pytałem o Danię. Ja (oczywiście?) swoich
badań nie prowadzę, więc niewiele mogę powiedzieć od siebie.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Maszt gsm na szkole