Maszyna do pisania

Data: 2010-06-07 00:18:25
Autor: =Marcos=
Maszyna do pisania
Potrzebny mi laptop mający służyć głównie do pisania, dodatkowo
internet, muzyka, filmy, okazjonalnie może starsze gry.

Najbardziej wymagającym zastosowaniem będzie prawdopodobnie internet - badziewne bajery we flashu sprawiają, że kilkuletnie laptopy zaczynają się dławić.

Ogólnie poleciłbym Toshibę, bo mam bardzo dobre doświadczenia względem ich trwałości (upadek na asfalt z jadącego samochodu z otwartym ekranem - nic się nie stało oprócz rys i pęknięć; tzn. dalej działało wszystko :)). Jednak jeśli chodzi o trwałość/jakość klawiatury, poleciłbym coś innego. W co najmniej dwóch Toshibach, z którymi miałem do czynienia uszkodziły się zatrzaski od kilku klawiszy i miałe one potem tendencję do wypadania.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2010-06-07 09:29:36
Autor: ąćęłńóśźż
Maszyna do pisania
Właśnie zaprzeczyłeś sam sobie.
No chyba, że masz na myśli walizkową małą niewygodną maszynkę do poważniejszego pisania.

-- -- -

| laptop

Maszyna do pisania