Maszyna do pisania

Data: 2010-06-08 11:51:17
Autor: PesTYcyD
Maszyna do pisania
Na allegro jest pełno laptopów, które możesz kupić za 500-600 zł a w zupełności tobie wystarczą. Ja pracowałem przez długi czas na Compaq C6000 (chyba) jakimś tam. Z procesorem centrino 1,4 1 gb ramu i dyskiem 60 gb kupiłem go kilka lat temu za 1000zł dzisiaj jest do dostania za 400 zł chodziło na nim wszystko office word, nawet stare gierki i wcale się nie mulił. Zmieniłem na nowy ze względu na baterię i zainwestowałem w netbooka, który też nie powala wydajnością a mi wystarcza.

Maszyna do pisania