Maszyna dwuprocesorowa

Data: 2010-06-03 16:05:27
Autor: BQB
Maszyna dwuprocesorowa
raviz pisze:
Witam
Czy moglibyscie przedstawic swoje doswiadczenia odnosnie pracy z zestawami dwuprocesorowymi> Zaczynam zastanawiac sie nad taka platforma.
Mam jednak dylemat: Oteron czy Xeon. W sieci niestaty nie ma zbyt wiele informacji na ten temat. Bylbym wdzieczny za informacje.
Pozdrawiam.....Rafal

PS
Kwota do wydania na procesory i plyte to max 4500zl

Podstawowe pytanie - do czego to ma służyć.

Data: 2010-06-03 18:58:59
Autor: raviz
Maszyna dwuprocesorowa
BQB wrote:
raviz pisze:
[...]

3D, zarowno rendering jak i tworzenie scen.

Data: 2010-06-03 19:06:45
Autor: Czarek
Maszyna dwuprocesorowa
W dniu 2010-06-03 18:58, raviz napisał/a:

3D, zarowno rendering jak i tworzenie scen.

Dwuprocesorowe s± głównie (wszystkie?) serwerowe i do takich zastosowań "¶rednio" się nadaj±.

--
Cz.

Data: 2010-06-03 19:55:19
Autor: Radosław Sokół
Maszyna dwuprocesorowa
W dniu 2010-06-03 18:58, raviz pisze:
3D, zarowno rendering jak i tworzenie scen.

I ile chcesz rdzeni? Bo moĹĽe wystarczy dobra "desktopowa"
płyta z jednym procesorem sześcio- lub ośmiordzeniowym?

| RadosĹ‚aw Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika ĹšlÄ…ska                   |

Data: 2010-06-03 20:06:04
Autor: Mariusz Kruk
Maszyna dwuprocesorowa
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
3D, zarowno rendering jak i tworzenie scen.
I ile chcesz rdzeni? Bo może wystarczy dobra "desktopowa"
płyta z jednym procesorem sze¶cio- lub o¶miordzeniowym?

Ewentualnie klajster. Może być taniej.

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2010-06-03 20:30:20
Autor: BQB
Maszyna dwuprocesorowa
raviz pisze:
BQB wrote:
raviz pisze:
[...]

Jakie programy będą używane? Jedne są nieco szybsze na intelach, inne na AMD.

Data: 2010-06-03 20:34:51
Autor: raviz
Maszyna dwuprocesorowa

3D, zarowno rendering jak i tworzenie scen.

Jakie programy będą używane? Jedne są nieco szybsze na intelach, inne na AMD.

3dsmax + vray

Data: 2010-06-03 23:21:19
Autor: BQB
Maszyna dwuprocesorowa
raviz pisze:

3D, zarowno rendering jak i tworzenie scen.

Jakie programy będą używane? Jedne są nieco szybsze na intelach, inne na AMD.

3dsmax + vray

IMO do 3dsmax lepszy intel, a czemu 3dsmax a nie np lightwave, czy real3d?
vray - nie znam, ale sobie poczytam.

Data: 2010-06-03 23:25:10
Autor: raviz
Maszyna dwuprocesorowa
BQB wrote:
raviz pisze:

[...]

poza programem wazne sa tez bilbioteki firm trzecich; ciezko na tym polu przebic maxa. Dochodzi tez przywiazanie do programu, juz nie chce mi sie uczyc czegos nowego ;P

Maszyna dwuprocesorowa