Maszynka ręczna do mięsa

Data: 2011-12-17 05:50:16
Autor: Aicha
Maszynka ręczna do mięsa
Proszę o info, czy robi±c przed¶wi±teczne zakupy w stacjonarnych sklepach/marketach natknęli¶cie się może na ręczne maszynki do mięsa?
Poszukuję takowej, a płacenie za kuriera 1/3 ceny sprzętu nie za bardzo mi się u¶miecha.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

Data: 2011-12-17 06:02:36
Autor: Bbjk
Maszynka ręczna do mięsa
W dniu 2011-12-17 05:50, Aicha pisze:
[...]

Wysyłka gratis:
http://www.tinyurl.pl?QeRzgxFi
  czasem widuję je w sklepach, ale w wielkopolskich.
--
B.

Data: 2011-12-17 06:04:37
Autor: Aicha
Maszynka ręczna do mięsa
W dniu 2011-12-17 06:02, Bbjk pisze:

Wysyłka gratis:
http://www.tinyurl.pl?QeRzgxFi
czasem widuję je w sklepach, ale w wielkopolskich.

O, dzięki. Tym razem jako¶ alla pominęłam w poszukiwaniach :)

Data: 2011-12-17 22:48:19
Autor: zlotowinfo
Maszynka ręczna do mięsa
Użytkownik "Bbjk" <bajarka@qgazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jch7pj$k98$1inews.gazeta.pl...
[...]

mylisz się, wysyłka wkalkulowana w cenę

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-12-17 19:03:14
Autor: Grzexs
Maszynka ręczna do mięsa
Proszę o info, czy robiąc przedświąteczne zakupy w stacjonarnych
sklepach/marketach natknęliście się może na ręczne maszynki do mięsa?
Poszukuję takowej, a płacenie za kuriera 1/3 ceny sprzętu nie za bardzo
mi się uśmiecha.

Nie spotkałem się. Ale na bazarze – to i owszem.

--
Grzexs

Data: 2011-12-18 00:32:45
Autor: Aicha
Maszynka ręczna do mięsa
W dniu 2011-12-17 19:03, Grzexs pisze:

[...]

A konkretnie gdzie ten  bazar?

Data: 2011-12-18 17:14:52
Autor: agent73
Maszynka ręczna do mięsa
On Sun, 18 Dec 2011 00:32:45 +0100, Aicha <blueberry37nagmailu@to.ja>
wrote:

[...]

W zeszłym tygodniu widziałem w Tychach w Kauflandzie - rozmiar 5. W
przecenie :-) Ale nie pamiętam ile dokładnie kosztowała, zupełnie na
to nie zwróciłem uwagi (mam elektrycznego Zelmera, sprawdza się b.
dobrze).
--
A.

Data: 2011-12-18 17:53:32
Autor: XL
Maszynka ręczna do mięsa
Dnia Sun, 18 Dec 2011 17:14:52 +0100, agent73 napisał(a):

(mam elektrycznego Zelmera, sprawdza się b.
dobrze).

....ale tylko wtedy, kiedy jest pr±d :-)
--
XL

Data: 2011-12-18 18:50:56
Autor: Aicha
Maszynka ręczna do mięsa
W dniu 2011-12-18 17:53, XL pisze:

(mam elektrycznego Zelmera, sprawdza się b.
dobrze).

...ale tylko wtedy, kiedy jest pr±d :-)

Wcale nie dlatego zamierzam kupić ręczn±, żeby się zabezpieczyć przed wojn±/końcem ¶wiata :)
Po primo - sama maszynka ręczna jest tańsza, po sekundo - w porównaniu do elektrycznej koszt eksploatacji wynosi zero.

Data: 2011-12-18 19:02:02
Autor: krys
Maszynka ręczna do mięsa
Aicha wrote:

[...]

Ale trza mieć bicepsy, żeby maku namielić...

J.

www.kontestacja.com

Data: 2011-12-18 19:22:15
Autor: XL
Maszynka ręczna do mięsa
Dnia Sun, 18 Dec 2011 18:50:56 +0100, Aicha napisał(a):

[...]

My¶lę, że koszt energii zużytej na mielenie elektryczn± i ręczn± jest
porownywalny, a ew. różnica polega jedynie na tym, że w drugim przypadku
musisz najpierw zapewnić tę energię sobie bezpo¶rednio, a potem dopiero
zużytkować j± w maszynce... A że w pierwszym przypadku i tak musisz najpierw zarobić na kupno energii
elektrycznej, wiec i powyższa różnica jest problematyczna, gdyż aby móc
zarobić na kupno pr±du i/lub jedzenia, musisz najpierw mieć własn±
energię... z jedzenia.
Na które też musisz wpierw zarobić... itd, w koło Macieju :-P
--
XL

Data: 2011-12-23 08:02:12
Autor: PeJot
Maszynka ręczna do mięsa
W dniu 2011-12-18 18:50, Aicha pisze:
 po sekundo - w porównaniu
do elektrycznej koszt eksploatacji wynosi zero.

Koszt energii potrzebnej na 15 minut przeciętnej pracy jest mniejszy niż 2 grosze.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2011-12-23 10:27:04
Autor: wolim
Maszynka ręczna do mięsa
W dniu 2011-12-23 08:02, PeJot pisze:
[...]

Jest jeszcze inna zaleta ręcznej maszynki. I między innymi dlatego ja kupiłem ręczn±, a nie elektryczn±.
Otóż, ręczna maszynka jest mniejsza - po złożeniu upchnie się j± do szuflady z innymi pierdołami. Elektryczna maszynka to kolos, który potrzebuje osobn± szafkę :)

Oczywi¶cie jak nie mielę codziennie 10 kg mięsa, więc mi wersja ręczna w zupełno¶ci wystarcza - używam jej może 2 razy w miesi±cu.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-12-28 15:43:48
Autor: Nixe
Maszynka ręczna do mięsa
W dniu 2011-12-23 10:27, wolim pisze:

Otóż, ręczna maszynka jest mniejsza - po złożeniu upchnie się j± do
szuflady z innymi pierdołami. Elektryczna maszynka to kolos, który
potrzebuje osobn± szafkę :)

Chyba żartujesz.

N.

Data: 2011-12-19 19:27:05
Autor: Grzexs
Maszynka ręczna do mięsa
[...]

Dziki wschód – Biała Podlaska!

--
Grzexs

Data: 2011-12-18 22:24:40
Autor: Adam Płaszczyca
Maszynka ręczna do mięsa
Dnia Sat, 17 Dec 2011 05:50:16 +0100, Aicha napisał(a):

[...]

Bez problemu, tylko nei w supermarketach,a sklepach z różnorakim sprzętem
AGD. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2011-12-18 22:27:15
Autor: Aicha
Maszynka ręczna do mięsa

[...]

Nie no, tam widziałam. 140 dać mi się nie u¶miecha.

Data: 2011-12-19 08:57:38
Autor: wolim
Maszynka ręczna do mięsa
W dniu 2011-12-18 22:27, Aicha pisze:

[...]

Kup na allegro. 60 złotych razem z wysyłk± za maszynkę #10. Kupowałem jaki¶ miesi±c temu. Przesyłka przyszła na drugi dzień kurierem. Jak się sprężysz, to jeszcze na ¶więta kiełbasy narobisz :)

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-12-19 13:11:40
Autor: XL
Maszynka ręczna do mięsa
Dnia Mon, 19 Dec 2011 08:57:38 +0100, wolim napisał(a):

[...]

10-ka dla niej za duża, raczej nie ma służyć do wyrobu kiełbasy. 5-ki radzę
szukać. --
XL

Data: 2012-01-11 07:57:51
Autor: ptoki
Maszynka ręczna do mięsa
On Dec 17 2011, 5:50 am, Aicha <blueberry37nagma...@to.ja> wrote:
[...]

Kup elektryczna. Mam jedna z zelmera. I jest nie do zajechania. Chyba
juz z 10 swin zmielila.
Dokup sobie do niej przystawke do szatkowania. Mozna wtedy trzec
ziemniaki na placki.
Wlasnie trzec a nie mielic. Placki mielone sa okropne. Te z maszynki
sa takie same (no moze ciutke drobniej potarte) jak na zwyklej tarce.

Kiedys o plackach myslalem: "smaczne, ale to tarcie". Dzis mysle o
plackach: "smaczne i szybkie do zrobienia"

Zelmerowa maszynka jest dosyc trwala. Kiedys kupilem druga (byla
wyprzedaz) z mysla ze bedzie jak pierwsza zdechnie. Ale druga juz sie
chyba 7 rok w szafie kisi...

Data: 2012-01-11 17:01:29
Autor: XL
Maszynka ręczna do mięsa
Dnia Wed, 11 Jan 2012 07:57:51 -0800 (PST), ptoki napisał(a):

[...]

Tak, potwierdzam.

--
XL

Data: 2012-01-11 23:21:13
Autor: ZbyszekZ
Maszynka ręczna do mięsa
W dniu ¶roda, 11 stycznia 2012, 16:57:51 UTC+1 użytkownik ptoki napisał:
[...]

Trwała czy nie trwała oto jest pytanie. Wycieczkę do Chin kupi ten co odpowie na nie.
Zelmerowy robot ręczny sprzed lat wielu z problemami ale działa (a to narzędzia wypadaj±, a z 3 biegów został jeden), w między czasie dwa inne Zelmery padły całkiem.
Ad meritum czy nadal maszynki Zelmera s± takie trwałe jak 10 lat temu?

--
ZZ@private

Data: 2012-01-12 00:27:36
Autor: ptoki
Maszynka ręczna do mięsa
On Jan 12, 8:21 am, ZbyszekZ <zbysz...@gmail.com> wrote:
> [...]

Ad meritum czy nadal maszynki Zelmera s± takie trwałe jak 10 lat temu?

Ten moj i ten zapasowy nie maja biegow. Tylko wlacznik.
Ten moj jest taki troche kwadratowy.
Kiedys mialy miedzy slimakiem a nozem sprezyne. Te co mam juz sprezyny
nie maja.
Ta moja to taka:
http://www.rtv-agd-turbacz.pl/?action=szczeg_osz&id_kat=012016&id_asort=354
Maszynka do mięsa Zelmer Dorota 6865

Czy dzisiejsze sa trwale to nie wiem.

Data: 2012-01-12 09:05:53
Autor: Kris
Maszynka ręczna do mięsa
Użytkownik "ptoki"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:fc7e87ed-388b-4e65-8d71-3743d1235c47@a40g2000vbu.googlegroups.com...

Kup elektryczna. Mam jedna z zelmera.

W biedronce akurat sa maszynki Zelmera po 199zł

Maszynka ręczna do mięsa