Maszynka ręczna do mięsa

Data: 2012-01-11 07:57:51
Autor: ptoki
Maszynka ręczna do mięsa
On Dec 17 2011, 5:50 am, Aicha <blueberry37nagma...@to.ja> wrote:
Proszę o info, czy robiąc przedświąteczne zakupy w stacjonarnych
sklepach/marketach natknęliście się może na ręczne maszynki do mięsa?
Poszukuję takowej, a płacenie za kuriera 1/3 ceny sprzętu nie za bardzo
mi się uśmiecha.

Kup elektryczna. Mam jedna z zelmera. I jest nie do zajechania. Chyba
juz z 10 swin zmielila.
Dokup sobie do niej przystawke do szatkowania. Mozna wtedy trzec
ziemniaki na placki.
Wlasnie trzec a nie mielic. Placki mielone sa okropne. Te z maszynki
sa takie same (no moze ciutke drobniej potarte) jak na zwyklej tarce.

Kiedys o plackach myslalem: "smaczne, ale to tarcie". Dzis mysle o
plackach: "smaczne i szybkie do zrobienia"

Zelmerowa maszynka jest dosyc trwala. Kiedys kupilem druga (byla
wyprzedaz) z mysla ze bedzie jak pierwsza zdechnie. Ale druga juz sie
chyba 7 rok w szafie kisi...

Data: 2012-01-11 17:01:29
Autor: XL
Maszynka ręczna do mięsa
Dnia Wed, 11 Jan 2012 07:57:51 -0800 (PST), ptoki napisał(a):

[...]

Tak, potwierdzam.

--
XL

Data: 2012-01-11 23:21:13
Autor: ZbyszekZ
Maszynka ręczna do mięsa
W dniu środa, 11 stycznia 2012, 16:57:51 UTC+1 użytkownik ptoki napisał:
[...]

Trwała czy nie trwała oto jest pytanie. Wycieczkę do Chin kupi ten co odpowie na nie.
Zelmerowy robot ręczny sprzed lat wielu z problemami ale działa (a to narzędzia wypadają, a z 3 biegów został jeden), w między czasie dwa inne Zelmery padły całkiem.
Ad meritum czy nadal maszynki Zelmera są takie trwałe jak 10 lat temu?

--
ZZ@private

Data: 2012-01-12 00:27:36
Autor: ptoki
Maszynka ręczna do mięsa
On Jan 12, 8:21 am, ZbyszekZ <zbysz...@gmail.com> wrote:
> [...]

Ad meritum czy nadal maszynki Zelmera są takie trwałe jak 10 lat temu?

Ten moj i ten zapasowy nie maja biegow. Tylko wlacznik.
Ten moj jest taki troche kwadratowy.
Kiedys mialy miedzy slimakiem a nozem sprezyne. Te co mam juz sprezyny
nie maja.
Ta moja to taka:
http://www.rtv-agd-turbacz.pl/?action=szczeg_osz&id_kat=012016&id_asort=354
Maszynka do mięsa Zelmer Dorota 6865

Czy dzisiejsze sa trwale to nie wiem.

Data: 2012-01-12 09:05:53
Autor: Kris
Maszynka ręczna do mięsa
Użytkownik "ptoki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fc7e87ed-388b-4e65-8d71-3743d1235c47@a40g2000vbu.googlegroups.com...

Kup elektryczna. Mam jedna z zelmera.

W biedronce akurat sa maszynki Zelmera po 199zł

Maszynka ręczna do mięsa