[tech]Maszynka z Lidla do czyszczenia lancucha

Data: 2011-05-09 00:45:31
Autor: R.Madejski
[tech]Maszynka z Lidla do czyszczenia lancucha
Ryszard Mikke wrote:
No dobra, nabylem w Lidlu maszynke, uzylem, dziala, podoba mi sie. Mam nadzieje, ze jak jutro wsiade na rower, spodoba mi sie jeszcze bardziej.

Mógłbyś podać namiary na sklep Lidla w Warszawie jeśli jeszcze tam są?

RM

Data: 2011-05-09 01:54:13
Autor: Tomek
[tech]Maszynka z Lidla do czyszczenia lancucha
Użytkownik "R.Madejski" napisał
Mógłbyś podać namiary na sklep Lidla w Warszawie jeśli jeszcze tam są?

gdzieś w piwnicy leży takie cudo marki chyba barbieri (z wyglądu jeden pies) i ofc bez płynów. jak jesteś zainteresowany to mogę dziś po robocie zerknąć czy jeszcze gdzieś tam jest. oddam za darmo, tylko musiał byś podskoczyć w okolice metra stare bielany
pisz na Qazzy na o2 kropka pl

pzdr
--
Tomek

Data: 2011-05-08 23:53:29
Autor: maciekpt
On 9 Maj, 01:54, "Tomek" <WYWAL.TOqazzyTO....@poczta.onet.pl> wrote:
gdzieś w piwnicy leży takie cudo marki chyba barbieri (z wyglądu jeden pies)

Ta "maszynka" z lidla to też barbieri (przynajmniej ta nazwa jest
wytłoczona na obudowie).

Maciek

Data: 2011-05-09 10:10:33
Autor: Ryszard Mikke
R.Madejski <rmadejski@a-- -- co.com> napisał(a):
Ryszard Mikke wrote:
> No dobra, nabylem w Lidlu maszynke, uzylem, dziala, podoba mi sie. Mam > nadzieje, ze jak jutro wsiade na rower, spodoba mi sie jeszcze bardziej.

Mógłbyś podać namiary na sklep Lidla w Warszawie jeśli jeszcze tam są?

Kupowalem na Grochowskiej, ale pierwszego dnia promocji, wiec watpie, zeby
jeszcze byly...

rmikke

Data: 2011-05-09 11:52:50
Autor: KiloSierra
W dniu 11/05/09 00:45, R.Madejski pisze:
Ryszard Mikke wrote:
No dobra, nabylem w Lidlu maszynke, uzylem, dziala, podoba mi sie. Mam
nadzieje, ze jak jutro wsiade na rower, spodoba mi sie jeszcze bardziej.

Mógłbyś podać namiary na sklep Lidla w Warszawie jeśli jeszcze tam są?

namiary na sklepy lidla masz na stronie lidla....
a maszynek od dawna nie ma

[tech]Maszynka z Lidla do czyszczenia lancucha