[tech]Maszynka z Lidla do czyszczenia lancucha

Data: 2011-05-09 07:55:14
Autor: Korban
[tech]Maszynka z Lidla do czyszczenia lancucha
Dnia Sun, 8 May 2011 21:30:26 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):

No dobra, nabylem w Lidlu maszynke, uzylem, dziala, podoba mi sie. Mam nadzieje, ze jak jutro wsiade na rower, spodoba mi sie jeszcze bardziej.

Pytanie natomiast brzmi - co tam nalac za drugim razem? Benzyne (oryginalny plyn jakos benzyna nie walil...), czy kon iecznie cos specjalnego? A jak cos specjalnego, to co i skad sie to bierze?

Leję do tej maszynki benzynę i sprawdza się to zupełnie dobrze.

Mirek

Data: 2011-05-09 06:39:30
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Mon, 09 May 2011 07:55:14 +0200, Korban napisał(a):

Leję do tej maszynki benzynę i sprawdza się to zupełnie dobrze.

A olej dość rzadki, wczoraj go zaaplikowałem na łańcuch do szosówki. Jeździło się dobrze ale zobaczymy za kilka dni.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-05-08 23:58:29
Autor: Praxis
On 9 Maj, 08:39, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:
> Leję do tej maszynki benzynę i sprawdza się to zupełnie dobrze.

A olej dość rzadki, wczoraj go zaaplikowałem na łańcuch do szosówki.
Jeździło się dobrze ale zobaczymy za kilka dni.

W rzeczy samej - nawet bardzo rzadki, powiedziałbym - jakaś oliwa
maszynowa? Płyn do czyszczenia za to to po prostu detergent, myślę że
woda z ludwikiem by go zastąpiła spokojnie (ja osobiście wolę
benzynę). Z drugiej strony ten płyn lidlowy spowodował, że mój łańcuch
po raz pierwszy (i ostatni jak sądzę) pachniał kwiatami :)
__
praxis

Data: 2011-05-09 00:20:52
Autor: tadek
On 9 Maj, 08:58, Praxis <jedrzejwoj...@gmail.com> wrote:

> [...]

benzynę). Z drugiej strony ten płyn lidlowy spowodował, że mój łańcuch
po raz pierwszy (i ostatni jak sądzę) pachniał kwiatami :)

stosuję "cóś" takiego i jestem b. zadowolony. Łańcuch chyba też bo się
błyszczy jak nowy
http://www.ekozet.pl/sklep/product_info.php?cPath=101&products_id=3589

Data: 2011-05-09 08:24:06
Autor: 2late
On 09/05/2011 7:58 AM, Praxis wrote:

benzynę). Z drugiej strony ten płyn lidlowy spowodował, że mój łańcuch
po raz pierwszy (i ostatni jak sądzę) pachniał kwiatami :)

Oj, beda sie homoseksualiscia za toba uganiac. ;)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
www.wikileaks.org

Data: 2011-05-09 11:54:14
Autor: KiloSierra
W dniu 11/05/09 08:58, Praxis pisze:

po raz pierwszy (i ostatni jak sądzę) pachniał kwiatami :)

tak to jest jak sie po samych kostkowych śmieszkach jezdzi i nawet na chwile na lake nie zjedzie ;p

Data: 2011-05-09 13:47:13
Autor: Ryszard Mikke
Praxis <jedrzejwojnar@gmail.com> napisał(a):

> A olej do=B6=E6 rzadki, wczoraj go zaaplikowa=B3em na =B3a=F1cuch do szos=
=F3wki.
> Je=BCdzi=B3o si=EA dobrze ale zobaczymy za kilka dni.

W rzeczy samej - nawet bardzo rzadki, powiedzia=B3bym - jaka=B6 oliwa
maszynowa? P=B3yn do czyszczenia za to to po prostu detergent, my=B6l=EA =
=BFe
woda z ludwikiem by go zast=B1pi=B3a spokojnie (ja osobi=B6cie wol=EA
benzyn=EA).

Tez wole benzyne, bo detergent z woda moze mi sie spieni i sie go potem nie
pozbede z lancucha...

Dobra, najwazniejsze, ze benzyna maszynce nie szkodzi.

rmikke

--

[tech]Maszynka z Lidla do czyszczenia lancucha