Mata do bagażnika

Data: 2013-10-27 18:10:59
Autor: TM
Mata do bagażnika
Witam.
Chcę kupić matę gumową (czy jest z gumy?) do swojego samochodu - Kia Rio HB 2012 r. Nie chcę trafić na śmierdziela. Liczę na Wasze podpowiedzi dotyczące producenta i ewentualnie sklepu internetowego (lub Allegro).

Pozdrawiam

Data: 2013-10-27 18:36:34
Autor: Krzysztof 45
Mata do bagażnika
W dniu 2013-10-27 18:10, TM pisze:
[...]

To jest tylko przykład czego i jakiego typu masz szukać

http://www.bazarek.pl/searchx.php/fraza,mata+baga%C5%BCnika+octavia+II

Mam taką już trzeci rok w kombiaku i jestem zadowolony a trochę bagażnik
eksploatuję.
Nie śmierdzi i jest to bardzo trwałe. To raczej elastyczny plastik
odporny na pęknięcia a nie guma.  Polecam.
--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-10-27 20:20:18
Autor: forestdumb
Mata do bagażnika
TM wrote:
[...]

rezaw plast robi dobre dywaniki (nic nie capi aczkolwiek jasne lapia brud w glab i nie domyjesz tego do stanu oryginalnego) wiec ich maty tez beda dobre, nie capiace i nie tak ciezkie jak gumowe.

Data: 2013-10-28 10:34:05
Autor: Paweł Muszyński
Mata do bagażnika
[...]

Zdecydowanie Rezaw-Plast (nie jestem z nimi w żaden sposób związany).
Co do konkretnego sklepyu to poszukaj - jak kupowałem do Passata B5 to
sam Rezaw Plast na Allegro sprzedawał drożej niż inni ich dywaniki.

Maty generalnie są z gumy (dobre) - jak dywaniki, albo z takiego
twardego plastiku (tańsze, świecące - takie jak dostałeś w linku z
bazarku) - te są IMO bez sensu, niewygodne - śliskie, twarde - jak cos
jet niedopasowane, to sterczy idiotycznie.

Są takie z antypoślizgiem - ale w aucie, które użytkowałem (kupiłem z
dywanikiem takim sztywnym z antypoślizgiem) ten antypoślizg szybko
zaczął się odklejać.

Rezaw Plast ma gumowe z szorstkimi wypustkami - i nic się nie ślizga.

Brzmi jak reklama, ale innych juz nie kupię :-)

paweł

Data: 2013-10-29 18:51:50
Autor: Wiwo
Mata do bagażnika

Użytkownik "Paweł Muszyński" <pmuch.nospam@bolinko-wytnijto.org> napisał w wiadomości news:526e2f83$0$2277$65785112news.neostrada.pl...

Są takie z antypoślizgiem - ale w aucie, które użytkowałem (kupiłem z
dywanikiem takim sztywnym z antypoślizgiem) ten antypoślizg szybko
zaczął się odklejać.

Potwierdzam. Nie kupujcie tych z antypoślizgiem (duży kwadrat na środku dywanika, miększy niż cała mata) bo to dziadostwo z czasem się kruszy. Sprawdzone w kilku autach, bardzo różnie eksploatowanych.

Wiwo

Data: 2013-10-29 18:59:32
Autor: Cavallino
Mata do bagażnika

Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l4osjh$h14$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Bez przesady, taka mata kosztuje grosze, a jak nie szurasz po nim ciężkimi przedmiotami to ten antypoślizg wytrzymuje lata całe.
W jednym aucie, które woziło ciężary wytrzymał ponad 3 lat, w drugim, eksploatowanym lżej wytrzymał lat 6 ponad bez oznak zużycia antypoślizgu.

Data: 2013-10-29 21:47:32
Autor: Wiwo
Mata do bagażnika

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:526ff782$0$2164$65785112news.neostrada.pl...

Bez przesady, taka mata kosztuje grosze, a jak nie szurasz po nim ciężkimi przedmiotami to ten antypoślizg wytrzymuje lata całe.

Ja mam inne doświadczenia.

W jednym aucie, które woziło ciężary wytrzymał ponad 3 lat, w drugim, eksploatowanym lżej wytrzymał lat 6 ponad bez oznak zużycia antypoślizgu.

Jedyne z czym się zgodzę, to z tym, że w autach eksploatowanych "ciężej" ten antypoślizg wytrzymywał krócej. W jednym z aut praktycznie nie wożę ciężarów, najczęściej w bagażniku podróżuje plecak z laptopem i zakupy z marketu, a po dwóch latach widać wyraźne oznaki ubytków i "wiórki" które czepiają się materiału.
W autach które mocno dostają w skórę, takie objawy są już po ok. roku. W sumie, na przestrzeni kilku lat, takich mat pochodzących z różnych źródeł przerobiłem już ok. 10 i za każdym razem jest ten sam efekt, tak więc w mojej ocenie nie warto kupować ich z tym "udogodnieniem".

Wiwo

Data: 2013-10-30 11:27:00
Autor: TM
Mata do bagażnika

Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości news:l4p6t5$i1l$1node2.news.atman.pl...

[...]

Dziękuję za sugestie. Kupiłem matę "Rezaw-Plast" bez antypoślizgu.

Mata do bagażnika